Lizardmeni -1999

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sebollus
Mudżahedin
Posty: 265
Lokalizacja: Katowice-Vendetta

Lizardmeni -1999

Post autor: Sebollus »

1 Skink Priest @ 440 Pts
General; Magic Level 2
Diadem of Power [25]
Dispel Scroll [25]
Engine of the Gods @ [290] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 175 Pts
Light Armour; Battle Standard
Burning Blade of Chotec [25]
Enchanted Shield [15]
Cold One

1 Skink Priest @ 435 Pts
Magic Level 2
Plaque of Tepok [15]
War Drum of Xahutec [30]
Engine of the Gods @ [290] Pts


6 Cold One Cavalry 240 Pts
Standard; Musician

4 Terradon Riders @ 120 Pts

4 Terradon Riders @ 120 Pts


10 Skink Skirmishers 70 Pts

10 Skink Skirmishers 70 Pts

10 Skink Cohort 50 Pts

10 Skink Cohort 50 Pts

3 Razordon hunting Pack 225 Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 6

Models in Army: 63


Total Army Cost: 1995

Obmyślane na turniej a nie na jakąś konkretną bitwę. W sumie tylko raz grałem nowymi lizardmenami.

Czekam na krytykę.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Moim skromnym zdaniem - powinienes zrezygnoiwać z 1x Terek
drugi oddział dopakowac do 5
a za pkt zaoszczedzoene wystawił salki

przetestuj je - powinienes być zadowolony z ich możliwosci :)

Razorki IMO w tej liczbie nie beda sie spisywać - nie dość że drogie
to przeciwnik sie na nich skupi

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

1)imo wartaloby wlozyc jakas rankowa duza kohorte- wsparta veteranem spisuje sie calkiem calkiem dobrze.
w kawie 2gi cannon go sprzatnie

2)terki do 5,ale jedne wystarcza.

3)salki nadal wygladaja solidnie.

ODPOWIEDZ