Hero
Exalted Hero
Mark of Khorne
Shield
Juggernaut of Khorne
Bloodcurdling Roar
Core
12 Warriors of Chaos
Shields
Halberds
Standard Bearer
Champion
20 Chaos Maruder
Light Armour
Shields
FCG
5 Maruder Horsemen
Flails
5 Maruder Horsemen
Throwind Axes
5 Chaos Warhounds
5 Chaos Warhounds
Special
Chaos Chariot
3 Ogre
Chaos Armour
Mark of Khorne
Great Weapon
5 Chaos Knight
Mark of Khorne
War Banner
Rare
2 Chaos Spawn
Mark of Khorne
W sumie to jest około 1500 punktów
Idę ilościowo, ale opcjonalnie zastanawiam się nad wsadzeniem Sorcerera z 2x DS zamiast Warriorsów.
Warriors of Khorne 1500
OOO!
Bardzo ciekawa i mocna rozpa chaosu.
Musisz tylko napisać jak działasz przeciw magii. Rozumiem, że starasz się ograniczać LOS czarodziejów przez psy i maruderów?
Jeśli pozbedziesz sie warriorów na rzecz caddiego to zyskasz znacznie więcej punktów bo pewnie ci warriorzy kosztują grubo ponad 200 punktów. Chociaż Ci warriorzy są ardzo ciekawym aspektem rozpy - żal ich trochę.
Bardzo ciekawa i mocna rozpa chaosu.
Musisz tylko napisać jak działasz przeciw magii. Rozumiem, że starasz się ograniczać LOS czarodziejów przez psy i maruderów?
Jeśli pozbedziesz sie warriorów na rzecz caddiego to zyskasz znacznie więcej punktów bo pewnie ci warriorzy kosztują grubo ponad 200 punktów. Chociaż Ci warriorzy są ardzo ciekawym aspektem rozpy - żal ich trochę.
Warriorzy to jakieś 225 pkt, ale tylko oni chyba nadają się do wywalenia/wymiany A mag i tak byłby praktycznie goły i siedział w Maruderach na piechotę, ewentualnie przerzucić na niego Bloodcurdling Roar.
Za to grając na 1625 albo podobny format to problem się rozwiązuje bo kulka punktów szukam i Sorcer jest
Za to grając na 1625 albo podobny format to problem się rozwiązuje bo kulka punktów szukam i Sorcer jest
Nie no rospiska spoko ja osobiście wole jak wszystko w miarę równo idzie a nie od 8 do 16 a Ale tak też można grać .
Z wojownikami jest ten problem że jak ktoś im nie da rady to z nimi nie będzie walczył bo ich unikać nie jest większym problemem ( ale i tak są fajni )
Z wojownikami jest ten problem że jak ktoś im nie da rady to z nimi nie będzie walczył bo ich unikać nie jest większym problemem ( ale i tak są fajni )
Plan zasadniczo jest taki, że 2-3 tura to Knightci, chariot i jugger, potem Spawn i ogry, a jako wsparcie warriorsi i marudy. Ostatni maja dużo czasu aby dostosować się do sytuacji na stole. Nie za bardzo mam z kim testować to, ale z lizkami daje rade, a i w końcówce warriosri się przydają na TG.
Zmodyfikował bym rozpe do czegoś takiego : (jezeli ma byc khorne)
1 Exalted Hero of Khorne @ 235 Pts
Hero of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Sword of Might [20]
Juggernaut of Khorne @ [50] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
General; No mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
4 Chaos Ogres of Khorne @ 230 Pts Great Weapon; Chaos Armour
6 Chaos Knight of Khorne @ 270 Pts
1 Chaos Chariot of Khorne @ 150 Pts
20 Marauders of Chaos of Khorne @ 134 Pts Flail; Musician
20 Marauders of Chaos of Khorne @ 134 Pts Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 76 Pts Shield; Musician
5 Marauder Horsemen @ 76 Pts Shield; Musician
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1500
1 Exalted Hero of Khorne @ 235 Pts
Hero of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [15]
Sword of Might [20]
Juggernaut of Khorne @ [50] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 135 Pts
General; No mark; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
4 Chaos Ogres of Khorne @ 230 Pts Great Weapon; Chaos Armour
6 Chaos Knight of Khorne @ 270 Pts
1 Chaos Chariot of Khorne @ 150 Pts
20 Marauders of Chaos of Khorne @ 134 Pts Flail; Musician
20 Marauders of Chaos of Khorne @ 134 Pts Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 76 Pts Shield; Musician
5 Marauder Horsemen @ 76 Pts Shield; Musician
5 Warhounds @ 30 Pts
5 Warhounds @ 30 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1500
To, że ma być Khorne nie znaczy, że wszystkie klocki dostają MoK, ale że jedyny jaki biorę pod uwagę to ten Mark. W twojej boli brak Spawnów są zasadniczo tanie, a wiele potrafią namieszać.
Myślę, że ogólnie twoje zmiany są bez zasady i pierwsza armia pokonała by tą twoją rozpiskę.
Myślę, że ogólnie twoje zmiany są bez zasady i pierwsza armia pokonała by tą twoją rozpiskę.