Lizaki 2250
Moderator: Ziemko
No to co, Sacred Host of Quetzl, którym pociskałem na DMP:
Slann Mage Priest
-2. Generacja
-Divine Plaque of Protection
-Plaque of Tepok
-Diadem of Power
-BSB
-War Banner
Skink Priest
-2. Magic lvl
-2 DS
-Blessed Spawning of Quetzl
Saurus ScarVeteran
-LA, GW, Shield
-Charm of the Jaguar Warrior
-Blessed Spawning of Quetzl, Sotek
23 Saurus Warriors
-Standard Bearer, Musician
-Blessed Spawning of Quetzl
10 Skink Skirmishers
-Blowpipe
-Blessed Spawning of Quetzl
10 Skink Skirmishers
-Blowpipe
-Blessed Spawning of Quetzl
10 Skink Skirmishers
-Blowpipe
-Blessed Spawning of Quetzl
10 Skink Skirmishers
-Javelin & Shield
-Blessed Spawning of Quetzl
-Scout
5 Saurus Cavalry
-Satndard Bearer
-Huanchi's Blessed Totem
3 Terradon Riders
3 Terradon Riders
3 Terradon Riders
3 Salamander Hunting Packs
Grało mi się tym bardzo przyjemnie, rozpa ustawiona na defensy, szczególnie na Dwarfy ( z defensami miałem 20:0, 20:0, 16:4). Dużo szybkich rzeczy, tylko jeden klocek, coby miał do czego strzelać, skinki screenujące, skauci biorą Thunderersów od boku Co o tym sądzicie??
Slann Mage Priest
-2. Generacja
-Divine Plaque of Protection
-Plaque of Tepok
-Diadem of Power
-BSB
-War Banner
Skink Priest
-2. Magic lvl
-2 DS
-Blessed Spawning of Quetzl
Saurus ScarVeteran
-LA, GW, Shield
-Charm of the Jaguar Warrior
-Blessed Spawning of Quetzl, Sotek
23 Saurus Warriors
-Standard Bearer, Musician
-Blessed Spawning of Quetzl
10 Skink Skirmishers
-Blowpipe
-Blessed Spawning of Quetzl
10 Skink Skirmishers
-Blowpipe
-Blessed Spawning of Quetzl
10 Skink Skirmishers
-Blowpipe
-Blessed Spawning of Quetzl
10 Skink Skirmishers
-Javelin & Shield
-Blessed Spawning of Quetzl
-Scout
5 Saurus Cavalry
-Satndard Bearer
-Huanchi's Blessed Totem
3 Terradon Riders
3 Terradon Riders
3 Terradon Riders
3 Salamander Hunting Packs
Grało mi się tym bardzo przyjemnie, rozpa ustawiona na defensy, szczególnie na Dwarfy ( z defensami miałem 20:0, 20:0, 16:4). Dużo szybkich rzeczy, tylko jeden klocek, coby miał do czego strzelać, skinki screenujące, skauci biorą Thunderersów od boku Co o tym sądzicie??
Ładnie, nie powiem. Jakbym mógł, dałbym też czwartą ekipę (ale wolałem kawalerię)
Z dwarfami jak grałem (2 razy) chowałem je podczas rozstawiania, potem leciałem na pozycje do szarży na maszyny i przeciwnik miał problem, bo starałem się je tak skinkami pozasłaniać, by widziały je tylko bolce / klopa. I nie dwawali rady ich zestrzelić. Tak więc w drugiej turze miał 4 szarże ( 3 ekipy terek + biegacz na organki). Po tych szarżach niszczących maszyny leciałem na tył armii przecinika i robiłem Hit and Run na tyły klocków, żeby je osłabić. Czyli OK
Z orkasami (2 bitwy) też wspaniałe, raz, że na maszyny idealne (Chukki, doom diverzy i lobbery w 3 turze już poza grą), to wyciągałem z dobrym skutkiem goblińskich magów z oddziałów (cudowny Hit and Run). A potem, jak już zaczeli uciekać, deklarowałem Terkami szarże na uciekające unity by spowodować autoflee / zagonienie. Także spłaciły się wielokrotnie po raz kolejny.
Za to z HE miałem problem, bo już w pierwszej turze miałem tylko 2 Terki na stole (4 bolce, 20 łuczników, magia). Ale nie dało się ich ukryć, poza tym przeciwnik miał górkę w Deploymencie.
Ogóleni Terki się sprawdziły. Zacznę chyba normalnie 2 ekipy wystawiać...
Z dwarfami jak grałem (2 razy) chowałem je podczas rozstawiania, potem leciałem na pozycje do szarży na maszyny i przeciwnik miał problem, bo starałem się je tak skinkami pozasłaniać, by widziały je tylko bolce / klopa. I nie dwawali rady ich zestrzelić. Tak więc w drugiej turze miał 4 szarże ( 3 ekipy terek + biegacz na organki). Po tych szarżach niszczących maszyny leciałem na tył armii przecinika i robiłem Hit and Run na tyły klocków, żeby je osłabić. Czyli OK
Z orkasami (2 bitwy) też wspaniałe, raz, że na maszyny idealne (Chukki, doom diverzy i lobbery w 3 turze już poza grą), to wyciągałem z dobrym skutkiem goblińskich magów z oddziałów (cudowny Hit and Run). A potem, jak już zaczeli uciekać, deklarowałem Terkami szarże na uciekające unity by spowodować autoflee / zagonienie. Także spłaciły się wielokrotnie po raz kolejny.
Za to z HE miałem problem, bo już w pierwszej turze miałem tylko 2 Terki na stole (4 bolce, 20 łuczników, magia). Ale nie dało się ich ukryć, poza tym przeciwnik miał górkę w Deploymencie.
Ogóleni Terki się sprawdziły. Zacznę chyba normalnie 2 ekipy wystawiać...
Ciekawa rozpa i przyznam , ze naprawde jestem zdziwiony Twoimi tak dobrymi wynikami ta rozpa... Widac niezly general z Ciebie !!! Do mnie nigdy nie przemowia saurusy , za duzo razy sie na nich zawiodlem... Brakuje mi warda na biegaczu , ktory czesto ratuje tylek! Terki zawiodly mnie za duzo razy no i kurcze za latwo spadaja... Ogolnie stwierdze , ze rozpa jest ciekawa , choc jakos do mnie nie przemawia...
Biegacz nie potrzebował Warda, bo załogi maszyn zbyt pakerne w walce wręcz nie są. Saurusi są w porządku biorąc pod uwagę, że zawsze będą walczyć od przodu (Krasie zbyt manewrowne nie są) z mocno zmiękczonym przeciwnikiem (Slann, Skinki i Salki) i to ja szarżuję zwykle (popychaczka i przewaga Movementu). Poza tym, duużo tańsi są = więcej mięsa. Kroxów nie wziąłem, bo za łatwo od bolców giną, za to 2 ekipy terek wcisnąłem. Czyli ze standardowej rozpy przy małych zmianach zrobiłem pożeracza Defensów.
P.S. Normalnie mam w rozpie Kroxy (3), Warda na biegaczu, inną Plaque na Slanie (Dominion), mniej terek (3) i TG zamiast saurich. Ale DMP to dobieranie przeciwników, a prawie każdy ma defensa, którego wystawi jako pierwszego. I po to ta rozpa
P.S. Normalnie mam w rozpie Kroxy (3), Warda na biegaczu, inną Plaque na Slanie (Dominion), mniej terek (3) i TG zamiast saurich. Ale DMP to dobieranie przeciwników, a prawie każdy ma defensa, którego wystawi jako pierwszego. I po to ta rozpa
A czym gra mój przeciwnika na najbliższym Masterze, na którym się stawię?