Nieoficjalne Mistrzostwa Warszawy.
Gdzie? Warszawa, Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71
Kiedy? UWAGA. Termin zmienniony na 23.05.2009
Za ile? 15 zeta za osobę
Czym? Singiel na zasady euro:
UWAGA: Gramy na tajne rozpiski.
NALEŻY JEDNAK POSIADAĆ JAWNĄ ROZPISKĘ, KTORĄ TRZEBA WYMIENIĆ SIE Z PRZECIWNIKIEM PO BITWIE

armia na 2k,2250 lub 2.5k w zaleznosci od bloku w jakim sie znajduje.
- Zakaz używania postaci: specjalnych, nazwanych oraz z kampanii albionu
- Zakaz DoW i RoR poza armia RoR
- Nie można podwajać slotu Rare (rzadkie). W armii wysokich elfów można mieć raz każdy slot rare podwoić
- Maksymalnie 2 takie same jednostki special (elit)
- Maksymalnie 3 takie same jednostki core (podstawowe) poza piechota rankową nieposiadającą broni zasięgowej oraz best-herdami
- Maksymalnie 3 jednostki rydwanów (wliczając w to characterów na rydwanach)
- Maksymalnie 9kostek mocy (pd)/10 kostek rozproszenia (dd) *
- Maksymalnie 3 oddziały lataczy (wliczając w to characterów)
- Maksymalnie 45 modeli z bronią zasięgową o zasięgu 20+" (nie wliczając w to characterów, maszyny oraz rydwany)
- Maksymalnie 5 maszyn bojowych
Ograniczenia Rasowe:
Demony - Bloodthirster posiadający Immortal Fury, Keeper of Secrets posiadający Siren Song i Lord of Change posiadający Will of Tzeentch liczą się jako dodatkowy slot hero.
- Herald BSB może brac demoniczne dary albo demoniczną ikonę ale nie oba na raz.
- Demoniczne dary (poza spellbreakerami) nie mogą być dublowane
- Horrory sa limitowane 0-2
Mroczne Elfy - Ring of Hotek jest liczony jako 3 dd użyte w każdej fazie magii
- Każdy assasin poza 1 jest liczony jako slot hero
- Widma (shades) sa ograniczeni do maksymalnej wielkości oddziału 10
- Pendant of Khaleth jest liczony jako slot hero
Empire - Czołg Parowy jest liczony jako 2 sloty rzadkie (rare)
Orki & Gobliny - Maksymalnie 6 goblińskich fanatyków
Skaven - maksymalnie 3 ratling guny
- Jezzaile są liczone jako maszyny (w stosunku 4:1 zaokrąglając w górę)
Wampiry - Drakenhoff Banner liczy się jako dodatkowy slot hero
- Helm of Commandment jeśli jest brany przez lorda jest liczony jako slot hero
Leśne Elfy - Treeman Ancient jest liczony jako Treeman
Jaszczuroludzie - stegadony pod postaciami liczą się jako odpowiednie sloty special albo rare (ancient stegadon jako rare a stegadon jako special)
- Maksymalny wielkość oddzialu terradonów to 5
- Becalming Cognition (moc Slanna) jest liczona jako 1 dd uzyty w każdej turze.
Bloki:
Armie w bloku A wystawiają się na 200 punktów. Ponadto na koniec bitwy każdy oddział zabity lub społowiony z tej armii jest liczony jako 110% warości punktowej tego oddziału. Armie z bloku C Wystawiają się na 2500 punktów a każdy zabity lub społowiony oddział z tej armii jest liczone jako tylko 90% Punktow zwyciestwa, ktore normalnie należały by się przeciwnikowi
Blok A:
Demony
Wampiry
Blok B:
Bretonnia
Krasnoludy Chaosu
Mroczne Elfy
Krasnoludy
Imperium
Wysokie Elfy
Wojownicy Chaosu
Jaszczuroludzie
Skaven
Królowie Grobowców
Leśne Elfy
Blok C:
Najemnicy (Dogs of War)
Królestwa Ogrów
Orki i Gobliny
Bestie Chaosu
* Magia
w każdej turze gracz może użyć 9 kostek mocy (pd) . pierwszy bound spell użyty w danej fazie jest liczony jako użyty 1 pd a każdy następny jako 2 użyte pd.
Każda zdolność dająca postaci znajomość całej domeny magii jest liczona jako 1 użyty pd
Kości dodatkowe generowane np. przez grzyby goblińskie, warpstony skaveńskie, moc slanna itp. też są liczone do limitu 9pd na faze.
Królowie grobowców liczą każdą kostkę użyta do rzucenia czaru jako użyta kostkę. Nie można próbować rzucić inkantacje z mniejszej ilości kostek niż normalnie, lecz można nie rzucać postacią inkantacji.
W każdej turze można użyć 10 kostek rozproszenia (dd). pierwszy zwój rozproszenia (dispel scroll) w armii, a także inne przedmioty o podobnym działaniu, jest liczony jako 1 dd użyty w KAŻDEJ fazie. Kady następny jako 2 dd.
Kości z odpornosci na magię (magic resistance) są liczone do limitu 10 kosci możliwych do użycia na ture.
Możliwość przerzucenia dd jest liczona jako 2 dd użyte w fazie.
Kostki zabrane przez chalice of darkness są liczone jako kostki użyte.
Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmujemy na adres shi@mfjm.net
Nazwa pliku rozpiski zawiera IMIĘ, NAZWISKO i NR ID, czyli np. Jan Kowalski 1234.html
Rozpiski będą przyjmowane tylko w rozszerzeniach .htm oraz .txt
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php
Nie przyjmujemy zgłoszeń w temacie turnieju
Progi Punktowe:
0 - 149 -> 10 : 10
150 - 299 -> 11 : 9
300 - 449 -> 12 : 8
450 - 599 -> 13 : 7
600 - 749 -> 14 : 6
750 - 899 -> 15 : 5
900 - 1049 -> 16 : 4
1050 - 1199 -> 17 : 3
1200 - 1349 -> 18 : 2
1350 - 1399 -> 19 : 1
1500+ -> 20 : 0
Ocena malowania:
Ocena malowania bedzie prowadzowna w nastepujacy sposob:
Szczegolowosc pomalowania:
0) - za armie niepomalowana lub zawierajaca proxy
1) - za armie pomalowana przynajmniej w 50% (musi byc widac, ze jest pomalowana a nie spodkladowana tylko

2) - armia pomalowana w calosci lecz slabo
3) - Armia pomalowana tt
wysiwyg
0) - brak
1) wiekszosc arii posiada go
2) - Pelny wlacznie z wysiwygiem na characterach
Sędziować będe ja. W wypadku nieparzystej liczby graczy bede także grał lecz postara się tego uniknać :>
Terminarz:
09:30 - 10:00 - zapisy
10:00 - 12:45 - I bitwa
13:00 - 15:30 - II bitwa
15:45 - 18:15 - III bitwa
18:30 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów, sprzątanie!
Możliwe punkty do zdobycia:
- Bitwy - 60
- Malowanie 0-5
- Wcześniejsze wysłanie rozpiski 3
- Odniesienie stołu po ostatniej bitwie 20