Armia NURGLA
Moderator: KrzysiekW
-
- Mudżahedin
- Posty: 292
Armia NURGLA
Witam jestem całkowicie początkujacy jesli chodzi o demony: AB ściagniety
teraz mam pytanie czy taka armia ma racje bytu czy da sie tym grać?
co proponujecie brać do rozpisek?
Jakie ustawienia heraldów?
w jakiej wielkosci brac regimenty?
p.s nie wiem czy dobre miejsce na taki temat ale mysle ze chyba tu przejdzie czekam na jakies konkretne odpowiedzi
teraz mam pytanie czy taka armia ma racje bytu czy da sie tym grać?
co proponujecie brać do rozpisek?
Jakie ustawienia heraldów?
w jakiej wielkosci brac regimenty?
p.s nie wiem czy dobre miejsce na taki temat ale mysle ze chyba tu przejdzie czekam na jakies konkretne odpowiedzi
GUO, herald bsb, duży kloc plagusiów i bestie to strasznie twarde acz wolne skurczybyki
do tego dorzuciłbym furie. Ale 1 bóg to naprawde mało trzeba by dorzucić 2 w zależności co ci będzie potrzebne : magia (tęcza) pie*dolnięcie (korn) czy speeeed (slanesh)
do tego dorzuciłbym furie. Ale 1 bóg to naprawde mało trzeba by dorzucić 2 w zależności co ci będzie potrzebne : magia (tęcza) pie*dolnięcie (korn) czy speeeed (slanesh)
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Czysta armia Nurgla jest trochę uboga w różnorodność, wolna i nudna IMO. Ale trzeba przyznać, że nurglowcy to twardziele jakich mało, szczególnie Plaguebearers z Heraldem. T4, ward 5+ oraz regeneracja = efektywnie ward 3+ na prawie wszystko (regenerację zdejmują tylko płonące ataki i killing blow). Dzięki temu PB są najtwardszą piechotą w grze (no może z wyjątkiem, gdy Choseni wylosują na tabelce ward 4+, wówczas Choseni Tzeentcha mają ward 3+ oraz solidny armour save). Do tego demoniczne ikony i fajne bajery na Heraldzie (always strikes last dla przeciwników w kontakcie z Heraldem; brak bonusu dla przeciwnika za atak na bok/tył oddziału) i mamy "klocek" nie do zdarcia. W sumie dwa duże oddziały PB z Heraldami mogłyby być ciekawą podstawą armii (tylko teoretyzuję, nie wiem co sądzą o tym grający Demonami), choć wadą jest M4 (no ale przynajmniej jesteśmy niemal pewni, że wolno, ale dojdą praktycznie w całości) oraz 1A S4 (ale nadrabiają static CR-em, szczególnie gdy Herald dostanie ikonę +D3 CR).
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2009, o 14:23 przez Temple Guard, łącznie zmieniany 1 raz.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
chyba ktoś gral armią 2xspore kloce nurgla z heraldami.
Fajne, fajne, ale troszke nudne jak flaki z olejem.
Sporych wyników zapewne tym nie da się osiągnąć z racji, ze to wolne i po prostu przeciwnik nic z tym nie będzie robil bo nie będzie w stanie, ale armia może fajnie wyglądać.
Tak jak pisal Temple Guard, 2 duże kloce do których idą heraldzi. GUO, 3x furie stylizowane na nurgla i to w sumie zdecydowana większosć armi
Ale armia fajnie zrobiona będzie się świetnie prezentowala
Magicznego Nurgla tez da rade zrobić, oczywisćie nie bedzie tak straszna to magia jak tęczowa ale bardzo nieprzyjemna.
Tylko wady takiej armi są ogromne, brak mobilnośći, mala liczba i chyba gra nudna jak flaki z olejem Bo popychasz te wielkie kloce do przodu i widzisz jak przeciwnik Cię omija
Fajne, fajne, ale troszke nudne jak flaki z olejem.
Sporych wyników zapewne tym nie da się osiągnąć z racji, ze to wolne i po prostu przeciwnik nic z tym nie będzie robil bo nie będzie w stanie, ale armia może fajnie wyglądać.
Tak jak pisal Temple Guard, 2 duże kloce do których idą heraldzi. GUO, 3x furie stylizowane na nurgla i to w sumie zdecydowana większosć armi
Ale armia fajnie zrobiona będzie się świetnie prezentowala
Magicznego Nurgla tez da rade zrobić, oczywisćie nie bedzie tak straszna to magia jak tęczowa ale bardzo nieprzyjemna.
Tylko wady takiej armi są ogromne, brak mobilnośći, mala liczba i chyba gra nudna jak flaki z olejem Bo popychasz te wielkie kloce do przodu i widzisz jak przeciwnik Cię omija
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Którą ikonę preferujecie na PB? Udane poisony dające + do CR czy przerzutki rzutów na zranienie?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Zed Zediculus
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: Poznań
Zagrałem kilka razy fanowo w domu i moim zdaniem lepiej się sprawdza szmatka z poisonem. Dwie takie rany wejdą i już jest +2 do wyniku, plus static, banner, przewaga itp., do tego sztandar z Ld -1 i mamy niezłe kombo (jak to w demonach).Temple Guard pisze:Którą ikonę preferujecie na PB? Udane poisony dające + do CR czy przerzutki rzutów na zranienie?
Trudno powiedzieć która ikona jest lepsza. Obydwie wydają się dość mocne w porównaniu do ich kosztów. Przerzut ranień za 25pkt to dużo dla oddziału który ma 4 ataki z przodu do tego Herald 3 ataki i dół heralda 6 ataków.
Kolejny sztandar to też 25pkt i wystarczy że jeden z tych wszystkich obrażeń będzie poisonem i mamy efekt war bannera a dwie razy z poisona to już koks
Ja ostatnio jestem wyznawcą ikony z poisonem ale nie powiem że druga ikona jest zła. Obydwie można brać i przyniosą one korzyści.
Kolejny sztandar to też 25pkt i wystarczy że jeden z tych wszystkich obrażeń będzie poisonem i mamy efekt war bannera a dwie razy z poisona to już koks
Ja ostatnio jestem wyznawcą ikony z poisonem ale nie powiem że druga ikona jest zła. Obydwie można brać i przyniosą one korzyści.
-
- Mudżahedin
- Posty: 342
- Lokalizacja: Poznań/Włocławek
Ja dodam od siebie, że mi się grało bardzo przyjemnie armia nurgla. Oczywiście w wielu walkach byłem skazany na remisy, ale liczył się dla mnie klimat. Często wygrywałem, zaskakując przeciwnika = tony nurglingów, opisane banery, GUO+miasma. Do tego skonwertowane furie na latajace robaki Klimat, klimat i jeszcze raz klimat
PS: Niech się sesja kończy i wreszcie pomaluje swoje plaguski i wracam do gry
PS: Niech się sesja kończy i wreszcie pomaluje swoje plaguski i wracam do gry
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
ARmia nurgla sama w sobie jest raczej nudna. Brakuje prędkości i to znacznie.
Ja gralem z sukcesami połączonymi siłami nurgla, korna i tzeentcha:
guo+bsbnurgla ze stubbornem+herotzeentcha z latankiem i spellbreakerem, do tego 10 psów, łącznie 20 horrorów, około 11 plagusów, 6 flamerków oraz 10 furii. Guo w zasięgu stubbona kierowałem przeciwko najcięższemu regimentowi wroga a resztę eliminowałem z ostrzału magii i psami. Na większe punkty udawało się wstawić jeszcze fienda albo bestię. Zagrałem dwa razy i dwa turnieje zwycięskie. Guo miażdży, ludzie jak słyszeli że ma 10 ran, +warda i regenerkę+ 8 siły na start to wymiękali...
Ja gralem z sukcesami połączonymi siłami nurgla, korna i tzeentcha:
guo+bsbnurgla ze stubbornem+herotzeentcha z latankiem i spellbreakerem, do tego 10 psów, łącznie 20 horrorów, około 11 plagusów, 6 flamerków oraz 10 furii. Guo w zasięgu stubbona kierowałem przeciwko najcięższemu regimentowi wroga a resztę eliminowałem z ostrzału magii i psami. Na większe punkty udawało się wstawić jeszcze fienda albo bestię. Zagrałem dwa razy i dwa turnieje zwycięskie. Guo miażdży, ludzie jak słyszeli że ma 10 ran, +warda i regenerkę+ 8 siły na start to wymiękali...
-
- Mudżahedin
- Posty: 342
- Lokalizacja: Poznań/Włocławek
Ja lubię grać taką rozpiską:
GUO - AS4+, Regen, dorabianie nurglingów
BSB - Nurgle ze stubbornem w klocku 10 plagusów zawsze trzymany za oddziałami
2 x kloce 16 plagusów z heraldami na palankach z noxami, do tego sztandary poison na CR
2 x 5 furii
nurglingi
bestia nurgla
niby nudne ale ile frajdy
W lato bede probowal eksperymentowac z psami wrzuconymi do tej rozpy, ale koniecznie skonwertowane na jakies pieski nurgla ;p
GUO - AS4+, Regen, dorabianie nurglingów
BSB - Nurgle ze stubbornem w klocku 10 plagusów zawsze trzymany za oddziałami
2 x kloce 16 plagusów z heraldami na palankach z noxami, do tego sztandary poison na CR
2 x 5 furii
nurglingi
bestia nurgla
niby nudne ale ile frajdy
W lato bede probowal eksperymentowac z psami wrzuconymi do tej rozpy, ale koniecznie skonwertowane na jakies pieski nurgla ;p
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
Wiekszosc rzeczy odbije sie od takich klockow, ale jak trafia na porzadna kawalerie to wszyscy utkna i bede stac az do konca. Dlatego uwazam ze czysty nurgl na dobrego przeciwnika zakonczy sie zawsze remisem.
Chciałbym ulepić własnego GUO w związku z tym mam dwie prośby. Po pierwsze chciałbym wiedzieć na jakiej podstawce jest rzeczony demon po drugie byłbym niezwykle zobowiązany gdyby ktoś umieścil zdjęcie oryginalnego GUO przy, którym stoi powiedzmy Siewca Zarazy.
Z góry dziękuję
Z góry dziękuję
Czy granie w tej edycji na pure nurgle ma sens?
Jesli tak to jaka ilosc poszczegolnych modeli polecacie zebrac? Docelowo ma byc 2k - 2.5k, czy podstawa z 40 plagusow powinna wystarczyc?
Jesli tak to jaka ilosc poszczegolnych modeli polecacie zebrac? Docelowo ma byc 2k - 2.5k, czy podstawa z 40 plagusow powinna wystarczyc?
ma podstawowy jedyny prawdziwy i głeboki sens. tylko działo khorne kup do tego mononurgle
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Na szybko uklecilem taka rozpiske na 1.5k (od razu zaznaczam ze jestem poczatkujacy )
Lord i BSB ok. 400 pt (epidemius i herold?)
20 plagusow FC - 290
20 plagusow FC - 290
3 nurglingi - 120
2 bestie - 120
10 furii - 120
3 drony - 160
Co zmienic? Dobrze mi sie wydaje ze warto zrezygnowac z jednego specjala, np nurglingow na rzecz wiekszego unitu innych, np bestii? Szukam w miare optymalna rozpiske ktora moglaby byc uzywana na turniejach.
Cannona khorna raczej nie biore, jak pure to pure ( chyba ze jest to kluczowa jednostka demonow, bez ktorej ani rusz?)
Lord i BSB ok. 400 pt (epidemius i herold?)
20 plagusow FC - 290
20 plagusow FC - 290
3 nurglingi - 120
2 bestie - 120
10 furii - 120
3 drony - 160
Co zmienic? Dobrze mi sie wydaje ze warto zrezygnowac z jednego specjala, np nurglingow na rzecz wiekszego unitu innych, np bestii? Szukam w miare optymalna rozpiske ktora moglaby byc uzywana na turniejach.
Cannona khorna raczej nie biore, jak pure to pure ( chyba ze jest to kluczowa jednostka demonow, bez ktorej ani rusz?)
Na 2,4k bym wystawił bez specjali coś takiego :
Guo 4lv Śmierci
2x50
Herald BSB z razorem i giftem z regenką
31 plagusów FCG ze sztandarem do ruchu
14 plagów ze chempem i sztandarem
4 bestie
bestia
bestia
5xfurie nurgla
5xfurie nugrla
nurglings 3x
Drony 5 FCG z poisonami i sztandarem z resistem
Guo 4lv Śmierci
2x50
Herald BSB z razorem i giftem z regenką
31 plagusów FCG ze sztandarem do ruchu
14 plagów ze chempem i sztandarem
4 bestie
bestia
bestia
5xfurie nurgla
5xfurie nugrla
nurglings 3x
Drony 5 FCG z poisonami i sztandarem z resistem
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
Na razie jednak ograniczam sie do 1.5k, dopiero pozniej sie rozbuduje do 2.4
Czytam troche po internecie o mono nurglach i wychodzi na to ze jednak cannon to niezbednosc, a nurglingi lepiej pozamieniac na bestie lub furie - i dobrze, nie lubie tej kupy na podstawkach
Czytam troche po internecie o mono nurglach i wychodzi na to ze jednak cannon to niezbednosc, a nurglingi lepiej pozamieniac na bestie lub furie - i dobrze, nie lubie tej kupy na podstawkach
Noo cannon bardzo fajny... ja zrobiłem swojego tak :Bosch pisze:Na razie jednak ograniczam sie do 1.5k, dopiero pozniej sie rozbuduje do 2.4
Czytam troche po internecie o mono nurglach i wychodzi na to ze jednak cannon to niezbednosc, a nurglingi lepiej pozamieniac na bestie lub furie - i dobrze, nie lubie tej kupy na podstawkach
Więc raczej pasuje.
Nie wiem czemu jest hate na nurglingi... dla mnie to bardzo fajny scout
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy