Byc jak Hannibal

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Byc jak Hannibal

Post autor: Ketman »

Witam serdecznie,

Na wstępie chcialbym sie przywitac jako ze jestem nowy na forum. Juz od paru miesiecy sledze prawie wszystko co jest zwiazane z O&G - zaczalem je zbierac juz od konca liceum. Ale do rzeczy - jako ze ostatnio poprawilo sie u mnie odnosnie finansow chcialbym dokonczyc zbieranie mojej ukochanej Armii :D no i tutaj pojawil sie problem - zdaje sobie oczywiscie sprawe ze mamy bardzo bogaty wybor, ale jest tego tak duzo ze musze sie mocno zastanowic nad doborem figurek. Zaznaczam z gory ze gram for fun a moimi przeciwnikami sa: Tomb King, Empire, VC, Chaos, Scaven, HE. Na poczatek do 1500 pkt. wiec na dole zamieszczam moja pierwsza wersje. Prosze was o rzetelna ocene i sugestie. Przepraszam ze zakladam nowy watek.

HEROES:
1. Black Orc Boss – 219 Pts
Rydwan; Zbroja; rembak martoga; mózgotrzep guzzli; obroża zorgi
2. Goblin Shaman – 152 Pts
Wilk; 2 level; Szczwany Kradziej
3. Goblin Shaman – 152 Pts
Wilk; 2 level; 2x Dispell S.

CORE:
1. 5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician
2. 5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician
3. 10 Arrer Boyz - 65 Pts
Choppa: Bow: Light Armour ;Musician
4. 2x Snotlings – 40 Pts
5. 2x Snotlings – 40 Pts
6. 12 Savage Orc Big U`ns - 198 Pts
Spear; FCG; Shield ;Frenzy; Warpaint
7. 12 Savage Orc - 150 Pts
Spear; FCG; Shield ;Frenzy; Warpaint

SPECIAL:
1. 3 Squig Herd – 90 Pts
2. 2x Spear Chukka (Bully) – 80 Pts
3. 2x Spear Chukka (Bully) – 80 Pts

RARE:
1. 1 Doom Diver – 80 Pts

Total = 1498 Pts

Dziekuje za uwage i zycze wam wszystkiego dobrego :)

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Powinienes bardzo uwazac na swojego generala, bo jego Ld jest w wiekszosci rozgrywek bezcenne. Dlatego odradzam rydwan (wiekszosc armii latwo go zniszczy z dzial, lub katapult) - lepszy zamiast tego dzik. Na pewno powinienes zrezygnowac z mozgotrzepa - ani frenzy, ani hate, ani glupota nie sa Ci potrzebne i moga Ci tylko pokrzyzowac plany. Lepiej posadzic generala na dziku i albo dac mu entchanted shield, ulags'a i collar of zorga, albo posadzic go na ironback boar i dac martogs'a (wtedy masz tez element rydwanu :) ).

Nie polegalbym tez tak na Twoim miejscu na savagach - ich frenzy, poza tym, ze daje odpornosc na psychologie, to naprawde wrzod na tylku. Oddzialy z frezny naprawde ciezko się niańczy - szkoda na to energii. Wystaw jednych savagy (zeby tam trzymac generala i magow - zeby nie zwiali z paniki lub terroru) i zastaw ich snotlingami, zeby nie zrobili jakiejs glupiej szarzy, drudzy savage nie sa juz potrzebni. A jesli jednak chcesz ich wystawiac to lepiej bez sztandaru - ten wiele savagom nie pomaga (musza roic wynik atakami), a w razie porazki nie tracisz dodatkowych 100pkt.
Proponuje zamiast savagy jakies nocne gobliny z odpowiednim ekwipunkiem (fcg, net, 2 fanatic), albo ork boyzow. Bardziej stabilny i uniwersalny static CR oraz fanatycy (w przypadku nocnikow) przeciwko wszelkiemu zlu.
Moze dwie chukki zamienic na katapulte? Jest bardziej uniwersalna i pomaga przeciwko potworom, rydwanom, maszynom. Wystarczy trafic hitem w cel.. :)
Te wilki pod szamanami... drogie cos. Imho lepiej oszczedzac na tych dodatkach. Proponowalbym Ci night goblin szamanow na piechte. Z przedmiotami kosztuja 135 pkt. To prawie 20 pkt oszczednosci na kazdym magu, a robia dokladnie to samo. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

Bardzo dziękuje za tak wyczerpująca rade :) musze pomyśleć wieczorem nad pewnymi zmianami i oczywiscie zamieszcze korekty. Czekam z niecierpliwoscia na dalsze komentarze :)

Zapraszam rowniez do Galerii Zielonych :) mam tylko dwie figurki narazie ale i tak jestem zadowolony :)

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

Witam ponownie :) zgodnie z zaleceniami Blessa postanowilem dokonac pewnych zmian:

HEROES:
1. Orc Shaman– 150 Pts
2 level; Szczwany Kradziej
2. Goblin Shaman – 140 Pts
2 level; 2x Dispell S.
3. Night Goblin Shaman – 125 Pts
2 level; 2x Grzybki; Szalone Kapelusze

CORE:
1. 5 Goblin Wolf Riders - 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
2. 5 Goblin Wolf Riders - 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
3. 2x Snotlings – 40 Pts
4. 25x Night Goblins - 180 Pts
FCG; Sieci; 2x Fanatyk
5. 20x Orc`s - 210 Pts
"Duch Morka"; Musician; Boss; Shield; Spear
6. 12 Savage Orc Big U`ns - 198 Pts
Spear; FCG; Shield ;Frenzy; Warpaint

SPECIAL:
1. 3 Squig Herd – 90 Pts
2. Goblin Rock Lobber (Bully) – 75 Pts
3. 2x Spear Chukka – 70 Pts

RARE:
1. 1 Doom Diver – 80 Pts

Total = 1500 Pts

Objasnienia:

Jednak postawilem na magie + antymagie i maszynki ze wzgledu na to ze gram czesto z VC + TK i jeden pkt ld nic tutaj nie zmieni. Jestem ciekaw co o tym teraz sadzicie ?
p.s. juz bylem w sklepie i dokupilem do moich bossow kolejne figsy mam nadzieje ze uda mi sie nimi pochwalic w weekend :)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Masz kilka rozwiazan, ktore sa niezgodne z podrecznikiem, oraz kilka dosyc slabych, moim zdaniem konstrukcji. Zaczne od bledow:
Ketman pisze: 1. Orc Shaman– 150 Pts
2 level; Szczwany Kradziej
Uzywam angielskiego podrecznika, wiec nie mam 100% pewnosci, czy mowimy o tym samym przedmiocie, ale jesli "Szczwany kradziej" to Staff of Sneaky Stealing (zabiera kostke powera przeciwnkowi i dodaje ja do naszego dispel poola) to moze go uzywac tylko goblinski (albo night goblinski)heros. Po prostu - tak jest w zasadach.
Ketman pisze: 2. Goblin Shaman – 140 Pts
2 level; 2x Dispell S.
3. Night Goblin Shaman – 125 Pts
2 level; 2x Grzybki; Szalone Kapelusze
Jesli Szalone kapelusze to Mad Cap Mushrooms, to wyznam Ci w tajemnicy, ze jest to szalenie nieefektywny przedmiot. :) Odradzam inwestowanie w niego punktow. Osobiscie rozwazylbym na Twoim miejscu nastepujace przedmioty dla szamanow: nibbla's itty ring, staff of sorcery, dispel scroll (ze 3 nie zaszkodzą)
CORE:
1. 5 Goblin Wolf Riders - 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
2. 5 Goblin Wolf Riders - 71 Pts
W poprzedniej wersji miales łuki. To był dobry pomysł. )

5. 20x Orc`s - 210 Pts
"Duch Morka"; Musician; Boss; Shield; Spear
Po koszcie punktowym wnosze, ze to zwykle orkasy? A Duch Morka to Mork's Spirit Totem? Jesli tak, to jest to niezgodne z zasadami. Magiczny sztandar moga nosic tylko BigUns, orasy na dzikach i Black Orcs. Zwykle orkasy nie moga nosic tego sztandaru.
6. 12 Savage Orc Big U`ns - 198 Pts
Spear; FCG; Shield ;Frenzy; Warpaint
Drooogoo... Ale widze, ze Cie nie przekonam. :)

Jesli chodzi o Twoje zalozenia:
Jednak postawilem na magie + antymagie i maszynki ze wzgledu na to ze gram czesto z VC + TK i jeden pkt ld nic tutaj nie zmieni.
To gigantyczna sprzecznosc. Akurat przeciwko Vc i TK najwazniejsza charakterystyka w armii jest Ld. A jest bardzo duza roznica miedzy 7 a 8. 7 jest prawie jak 8, ale to prawie robi tu naprawdę kolosalna roznice. Wierz mi.

Jesli moge zaproponowac jakis sklad herosow, to rozwaz:
- BOBB na dziku z czyms
- Orc szaman na piechte z nibbla's itty ring i dispel scrollem
- Night Goblin szaman z 2X DS

Masz chlopaka, ktory moze powalczyc i daje 8 liderki. Masz 2 czary z 3 kosci + bound spell na ture. To sporo jak na male punkty.
Obrazek

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

bless pisze:
6. 12 Savage Orc Big U`ns - 198 Pts
Spear; FCG; Shield ;Frenzy; Warpaint
Drooogoo... Ale widze, ze Cie nie przekonam. :)
Bless ma racje. O ile sztandor na tak małym oddziale można jakoś zrozumieć (sam w paru bitwach wystawiałem 14 z sztandarem ale zrezygnowałem z teo pomysłu) o tyle boss jest juz totalnie nieprzydatny w tym oddziale a kosztuje aż 15 punktów. W przypadku nie big unsów jest to tylko 15 punktów i można rozważać jego wzięcie ale w tak małym oddziale naprawdę nie ma sensu

Optymalna kombinacja bohaterów w orkach na małe punkty to BOBB geneał i dwóch szamanów (nocnych goblinów). 3 szmanów, w tym jeden orkowy, tez nie jest złą opcją, tylko wtedy trzeba składać rozipske nieco bardziej pod kątem odporności na psychologie bo z 7 ld chłopaki nie poszaleją

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

Naprawde bardzo dziękuje za okazana pomoc :)
Przemyślałem troche bossów i doszedłem do wniosku że jednak 8 liderki musi byc. Jest tylko jeden problem: jak złożyc czarnucha tak aby mogl powalczyc z takimi vampirami i tombami solo (pojedynek) ale i dobrze mu szlo w koszeniu regimentow - nie wiem czy bede zmuszony do wybrania jednej z wyzej wymienionych opcji. Kurcze orki z zalozenia sa urodzonymi fighterami wiec trzeba cos wykombinowac (macie moze jakies ciekawe zestawy) ?

Rozumiem ze Rare i Special sa ok ?

Pozostaje kwestia Core:

1. łuki wracaja do Raidersow :)
2. Night goblins sa ok ?
3. Savage - tutaj jest maly problem bo juz zakupilem 18 sztuk a ze nie mam az tak zbyt duzych zasobow gotowki musze wybierac bardzo ostroznie (z tego co czytalem to ludzie bardzo sobie chwalili wlasnie ten oddzial)

Postaram sie jeszcze dzisiaj wieczorem poskładac cos nowego i to umiescic.

jeszcze raz dziekuje za podpowiedzi.

p.s. napisze moze jakie juz figurki posiadam.

1. BOBB na rydwanie (w galerii zielonych)
2. BOBB - Gorbad (w galerii zielonych)
3. 3x Trolle kamienne
4. Goblin Rock Lober
5. 20 x Night Goblins
6. Orc Shaman na piechote
7. Goblin Shaman na piechote
8. Night Goblin Shaman na piechote
9. Skarsnik

mam nadzieje ze do weekendu uda mi sie wszystkie zamiescic w galerii :)

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Ketman pisze:jak złożyc czarnucha tak aby mogl powalczyc z takimi vampirami i tombami solo (pojedynek) ale i dobrze mu szlo w koszeniu regimentow
Lorda mozna latwo zlozyc na rzeznika. Z herosem troche trudniej, ale da sie zlozyc co najmniej kilka dobrych kombinacji.
Z dobrych i tanich siekierek masz sword of might, martog's i ulag's. Kazda z nich bedzie dla Ciebie dobra. Pierwsza najtansza, ostatnia za 25 pkt. Dobor zalezy od tego, co chcesz miec na bossie poza siekierą. Z dodatkowego sprzetu warto rozwazyc: entchanted shield, collar of zorga, ward na 5+, ironback boar, effigy of Gork, killing blow, dodatkowy atak. Wszystkie tez dodatki moga byc bardzo przydatne. Nie ma jednej, najlepszej kombinacji - wybierz taka, jak najlepiej bedzie pasowac Tobie.

Ja moglbym polecic np.:
ironback boar + collar of zorga+ sword of might
effigy of gork+ martog's (wiekszosc rzeczy trafia go wtedy na 5, a oddzialy z ws 3 na 6+)

Rozumiem ze Rare i Special sa ok ?
Sa ok. Ale jesli narazie nie masz herda, to rydwan orkowy tez jest bardzo dobrym rowiazaniem. Spokojnie mozesz nim grac zanim dorobisz sie herda. I tak powinienes dodac na tym rydwanie zaloganta (bo nawet jak jest heros, to jeden chlopak zostaje) - a wtedy modelmoze spokojnie grac jako zwykly rydwan.
3. Savage - tutaj jest maly problem bo juz zakupilem 18 sztuk a ze nie mam az tak zbyt duzych zasobow gotowki musze wybierac bardzo ostroznie (z tego co czytalem to ludzie bardzo sobie chwalili wlasnie ten oddzial)
Bo to jest dobry oddzial. Idealny do trzymania w nim herosow z niska liderka, bo tam nie dosiegnie ich psychologia. Dlatego ja wystawiam 13 chlopakow ze spearami i muzykiem (czasami bossem) - kosztuje to ok 120 pkt i jego zadaniem jest nigdy nie wejsc do walki. Jesli w mojej armii savage walcza, to znaczy ze cos splewilem i generalnie dostaje w dupe.
mam nadzieje ze do weekendu uda mi sie wszystkie zamiescic w galerii :)
Dawaj, dawaj - malujesz naprawde ladnie. Czekamy na kolejne prace.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

Mam jeszcze dwa pytania ktore mnie drecza:

Co sadzisz o kosie co daje +1 do siły i +1 do ataku za kazda wroga postac w promieniu 12 cali ?

Zawsze gramy 2 vs 2 wiec moze warto sie zastanowic nad takim rozwiazaniem ?

Staff of Sneaky Stealing - czy jak gram 2vs2 zabieram po kosci od dwoch czy tylko od jednego gracza ?

ajpinus
Chuck Norris
Posty: 415

Post autor: ajpinus »

Zestaw przedmiotow pod czarnucha to ironback boar+martog, masz magiczne impacty a to piekna sprawa na eteralne scierwa i asf (impacty wchodza przed asf). Moim zdaniem najlprzydatniejszy przedmiot w ksiazce. Przydatny na he (asf) na we - driady (sciagasz warda), vc - wrighty i wiele innych zastosowan.

Jak czesto grasz z vc i tk to lepiej bobb trzymaj w oddziale z rankami i sztandarem, a nie wsadzaj go na rydwan. Rydwanem jak nie zlamiesz przeciwnika to w nastepnej turze po tobie (a wiadomo ze vc i tk nie zlamiesz tylko sie sypia).
Co innego ironbackboar. Mozesz kolesia na magicznym dziku trzymac w oddziale z rankami.

Ja bym na twoim miejscu gral na rock loberze - swietna maszynka. Zainwestowalbym tez w savage boar boyzow. Dziki z frenzy robia rzeznie.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Co sadzisz o kosie co daje +1 do siły i +1 do ataku za kazda wroga postac w promieniu 12 cali ?
Co prawd anie do mnie to pytanie ale wtrące swoje 3 grosze ;) Na lordzie jest wporządku. Na małego bohatera imo nie ma sensu jej dawać. Na małe punkty wyciągniesz w porywach +2, a jedyna ochrona bossa jest wtedy save na 2+ ( przy azałożeniu że jest na świni)
Zawsze gramy 2 vs 2 wiec moze warto sie zastanowic nad takim rozwiazaniem ?
Jeśli na stole będzie biegało po 6 bohaterów na strone to można sie bawić tą kosą na herosie. Ale to zależy na jak duzym stole bedziecie grać bo im większy stół tym gorzej bonusy na krzykacza łapać.
Staff of Sneaky Stealing - czy jak gram 2vs2 zabieram po kosci od dwoch czy tylko od jednego gracza ?
Jak gracie parówke o pula kostek mocy jest wspólna dla sojuszu i są w niej tylko 2 kostki. To że gracie po dwóch na strone nie podwaja liczby kostek w póli ogólnej. Przynajmniej tak jest na turniejach parowych.
Wtedy kradziej zabiera tylko jedną kostke.

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

Zamieszczam wersje 1.03 :)

HEROES:
1. BOBB - 141 Pts
Heavy Armor; Shield; Ironback Boar; Collar of Zorga; Sword of might
2. Orc Shaman – 145 Pts
Dispel Scroll; 2 level; Nibbla's itty ring
3. Night Goblin Shaman – 135 Pts
2 level; 2x Dispel Scroll

CORE:
1. 5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician
2. 5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician
3. 12 Savage Orc Big U`ns - 161 Pts
Spear; Musician; Frenzy; Warpaint
4. 2 Snotlings – 40 Pts
5. 25 Night Goblins - 180 Pts
FCG; Sieci; 2x Fanatyk

SPECIAL:
1. 3 Squig Herd – 90 Pts
2. Goblin Rock Lobber (Bully) – 75 Pts
3. 2x Spear Chukka – 70 Pts

RARE:
1. Doom Diver – 80 Pts

No i zostało mi 230 pkt do wykorzystania - ale nie mam pojęcia w co zainwestowac :) moze jakies rady ?
Savage ograniczylem o ok 40 pkt wiec mysle ze jest ok :)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

No, teraz zaczyna to miec rece i nogi. :)

Koniecznie dorzuc bullych do balist. To must have. Ld7 pomaga, tak samo jak odpornosc na panike goblinow.

Za pozostale 220 pkt warto rozwazyc moze klock orkow (25 z FCG) i kolejne 2 bazy snotow, lub 10 arrer boyz z muzykiem (ale musialbys wywalic jeszcze jednego fanatyka).
Obrazek

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

a co powiesz zeby za 230 pts. zakupic 20 orkow big u`ns + Mork's Spirit Totem to jest idealnie 230 pts. a do tego mam +3 kosci do dispela :)

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Mozna. Czasem sie te +3 kosci przydadza bardzo, czasem mniej. To wybor z cyklu - ani zly, ani dobry. Nie jest to strata punktów. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

Ostateczna wersja :)

HEROES:
1. BOBB - 141 Pts
Heavy Armor; Shield; Ironback Boar; Collar of Zorga; Sword of might
2. Orc Shaman – 145 Pts
Dispel Scroll; 2 level; Nibbla's itty ring
3. Night Goblin Shaman – 135 Pts
2 level; 2x Dispel Scroll

CORE:
1. 5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician
2. 5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician
3. 12 Savage Orc Big U`ns - 161 Pts
Spear; Musician; Frenzy; Warpaint
4. 2 Snotlings – 40 Pts
5. 25 Night Goblins - 180 Pts
FCG; Sieci; 2x Fanatyk
6. 20 Orc Big U`ns - 230 Pts
Choppa; Light Armor; Mork's Spirit Totem

SPECIAL:
1. 3 Squig Herd – 90 Pts
2. Goblin Rock Lobber (Bully) – 75 Pts
3. 2x Spear Chukka – 70 Pts

RARE:
1. Doom Diver – 80 Pts

Total - 1499 Pts

Casting Pool: 6 + bound spell

Dispel Pool: 3 +3 (ze szmaty) + 3 x DS

Do blessa - gienek ma przeskakiwac z oddzialu do oddzialu czy trzymac go w jednym miejscu ? (moze samotnie ma biegac za oddzialami) ? zalezy mi na poznaniu strategi dla niego.



W tym miejscu chciałbym bardzo gorąco podziękowac wam wszystkim za okazana pomoc (w szczegolnosci Bless) :) chce jeszcze zrobic wariant full ofens i totalny defens :) ale najpierw czas przygotowac figsy. Jutro rano zamieszcze w galerii reszte zdjec.
Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam

p.s. mam jeszcze jedno pytanko odnosnie zasad:
czy jak robie chorazego z BOBB to czarnuch nie moze nosic zadnych magicznych przedmiotow ? pytanie moze dziwic, ale spotkalem sie tutaj na forum z rozpiskami w ktorych oprocz sztandaru mial na sobie np sword of might ?

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Ketman pisze:p.s. mam jeszcze jedno pytanko odnosnie zasad:
czy jak robie chorazego z BOBB to czarnuch nie moze nosic zadnych magicznych przedmiotow ? pytanie moze dziwic, ale spotkalem sie tutaj na forum z rozpiskami w ktorych oprocz sztandaru mial na sobie np sword of might ?
Sztandarowy armii może mieć magiczne przedmioty, jeśli nie ma magicznego sztandaru.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

6. 20 Orc Big U`ns - 230 Pts
Choppa; Light Armor; Mork's Spirit Totem
Po pierwsze warto im dokupić tarcze, jak dla mnie bez tarcz ich nie ma sensu wystawiać i MUZYKA, w O&G muzyk to pozycja obowiązkowa, bez niego nie warto z domu wychodzić.
Po drugie żeby oddział mógł mieć magiczny sztandar musi mieć wykupionego sztandarowego oddziału a sądząc po koszcie punktowym nie ma go w oddziale.

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

ups :) juz zaraz naprawie blad - wywale fanola jednego i dodam tarcze + sztandar

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

HEROES:
1. BOBB - 157 Pts
Heavy Armor; Shield; Boar; Warboss Imbad's Iron Gnashas; Collar of Zorga; Sword of Striking
2. Orc Shaman – 145 Pts
Dispel Scroll; 2 level; Nibbla's itty ring
3. Night Goblin Shaman – 135 Pts
2 level; 2x Dispel Scroll

CORE:
1. 5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician
2. 5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Short Bow ;Spear; Light Armour; Musician
3. 12 Savage Orc Big U`ns - 161 Pts
Spear; Musician; Frenzy; Warpaint
4. 12 Savage Orc - 113 Pts
Spear; Musician; Frenzy; Warpaint
5. 2 Snotlings - 40 Pts
6. 25 Orc Big U`ns - 280 Pts
Choppa; Light Armor; Shield; Mork's Spirit Totem

SPECIAL:
1. 3 Squig Herd – 90 Pts
2. Goblin Rock Lobber (Bully) – 75 Pts
3. 2x Spear Chukka – 70 Pts

RARE:
1. Doom Diver – 80 Pts

Total - 1498 Pts

Casting Pool: 6 + bound spell

Dispel Pool: 3 +3 (ze szmaty) + 3 x DS

Po ostatnich bitwach stwierdzilem ze musze miec koksa z kb bo nie daje rade w pojedynku :) za to savage orki sprawdzily mi sie idealnie - tlukly sie wysmienicie.

Dowiedzialem sie takze ze bede gral niedlugo z VC, TK, HE, Demony - jak myslicie ? czy ta rozpiska jest optymalna na kazda z wyzej wymienionych armii ?

pozdrawiam

ODPOWIEDZ