Demony ... powrot do grania ?
Moderator: KrzysiekW
Demony ... powrot do grania ?
Zarzucilem projekt armii dwarfow i wpadlem zeby zrobic sobie armie demonow na male pkt. .Armia ma przede wszystkim ladnie wygladac (tu mam mase pmyslow itp. ogolnie bede robil z roznych dziwnych figurek na bazie TK ) . klimat to bedzie czincz i slaneesh (od biedy moge wrzucic dla poweru jakis oddzial khorna np:psy) ale generalnie chce sie skupic na T i S ... Jak myslicie jak zlozyc rozpe na ok.1500 pkt. i wieksza (to za jakis czas 2250) ? Co w obecnych czasach sie oplaca (w tym na BP+R) .Dosc dawwwwno nie gralem wiec raczej nie jestem na biezaco ...
Na małe pkt dobrze mieć dwóch magów tęczy a do tego herlak slaanesha (na steedzie rzecz jasna). W core horrory i demonice z heraldami + furie. W specjalach psiury raz lub dwa. Jeśli masz się skupić na T i S to proponuje raz psiury i do tego seekerki a jeśli się jest hardkorem to krzykacze też mogą być W rerach to nie muszę mówić.
Na większe pkt weź sobie keepera lub wrone ale wybór należy już do Ciebie. Kolejne horrory, jakiś ulubiony specjial no i syrena jaki drugi rare. Jeśli masz GD mógł byś wymienić herlaka tęczy na slaanesha i dać go z konnymi demonicami. Tyle mi przychodzi do głowy jeśli to ma być taki klimat
Na większe pkt weź sobie keepera lub wrone ale wybór należy już do Ciebie. Kolejne horrory, jakiś ulubiony specjial no i syrena jaki drugi rare. Jeśli masz GD mógł byś wymienić herlaka tęczy na slaanesha i dać go z konnymi demonicami. Tyle mi przychodzi do głowy jeśli to ma być taki klimat
Na duże pkt pewne będzie wrona ... model się robi Nad rarami sie zastanawiam tzn. wiadomo flamery i fiendy sa okej ,ale za mna ciagle chodzą khornici
Dobrze mieć figurki flamerów i fiendów bo z nich się często korzysta. O nurglu nie wspominałeś ale bestie są bardzo wytrzymałe Jeśli chodzi o crusherów to im zbyt łatwo się rany wbija i szybko schodzą, mimo to w walce są lepsze niż psiury. Crusherzy mają kapitalne figurki i widziałem nie raz ich mega konwersje no ale niestety są tylko dla klimaciarzy. Jeśli grasz wroną do tego herlak tęczy i horrory to masz już mocną magię a jak z jednego heralda slaanesha zrobisz 1lv magii to możesz straszyć jedynkowym czarem, jednak to już jest takie średnie bo trzeba mu dawać kostkę z puli bo wychodzi na 5+. Jednemu z heraldów warto by dać syrenę ale niestety kiedy gramy na BP zjada nam to rare. Pieszym demonicom warto dać bnner of ecstasy a konnym siren.
Myslalem tez o opcji daniu ze speciali tylko demoniczek konno (2-4) ,a z rarow sile uderzeniowa w postani khornikow
Da rade zrobic rospe tylko jednego boga (lub z bardzo mala domieszka 1-2 oddzialy inne) ? tzeentch ?
Da rade zrobic rospe tylko jednego boga (lub z bardzo mala domieszka 1-2 oddzialy inne) ? tzeentch ?
Co powiecie na cos takiego ? Calkiem fajny ten gosciu na chariocie us5 ... sporo ataków i M10 ...
Herald of Tzeentch @ 160 Pts
Winged Horror [20]
Flames of Tzeentch [25]
Herald of Tzeentch @ 160 Pts
Winged Horror [20]
Flames of Tzeentch [25]
Herald of Slaanesh - Chariot @ 215 Pts
Many Armed Monstrosity [50]
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
5 Flamers of Tzeentch @ 175 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1490
Herald of Tzeentch @ 160 Pts
Winged Horror [20]
Flames of Tzeentch [25]
Herald of Tzeentch @ 160 Pts
Winged Horror [20]
Flames of Tzeentch [25]
Herald of Slaanesh - Chariot @ 215 Pts
Many Armed Monstrosity [50]
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
5 Flamers of Tzeentch @ 175 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1490
Mimo wszystko chariot slaanesha nie jest zły. Ma swoje 10M, ataków z niego też wychodzi sporo jednak wiąże się to z tym że herald jest łatwiejszym celem. Proponował bym dawać heraldów na steedy i wtedy możemy go dołaczyć do pieszego oddziału demonic czy też konnego i kożystać z zasady Locus i mieć ASF oddziałem. Na małe pkt można mieć jeden oddział horrorów według BP a na 2000+ już są 0-2. No chyba że nie bierzemy tego pod uwagę
No i jedynie jeszcze flames of tzeentch bym zamienił na scrolle bo to taki losowy pocisk jednej kości.
No i jedynie jeszcze flames of tzeentch bym zamienił na scrolle bo to taki losowy pocisk jednej kości.
jak lubisz szybkosć i taktyczne zagrania to bierz fiendy;) flamery mają power ale będą skupiać ogien i nie są tak mobilne jak chcesz strzelać. co do rydwanu to mimo szybkosci i ataków jednak bardzo łatwy cel, również stoję za opcją w regimencie demonet konnych;] bardzo przyjemny oddział z asf
Flamery sa bardzo mobilne. skirmish, 6mv i 18 cali zasiegu. czego wiecej wymagac od jednostki strzelajacej? Znajomy kiedys myslal ze flamery lataja w sumie czemu nie.
A i dobrze, ze skupiaja ogien. ciezko je zastrzelic, moze magai lepiej w nie idzie ale i tak 4T 2W i WS robi swoje. Nie zebym umniejszal fiendom, ale na mniejsze punkty lepiej grac sprawdzona, banowana wszedzie metoda. Poza tym widze fiendy bardziej jako wsparcie dla psow. W walce sa one tak samo skuteczne jak flamery w dystansie(5 flamerow to 18 atakow z czego 6 trafia, to samo o fiendow 12 atakow z czego polowa trafia[gogo, Mathammer! ]). Wiec warto sie zapytac czy zawsze bedzie okazja, zeby je wykorzystac? Wbic nimi i liczyc na dobry wynik walki badz stac flamerami z tylu i robic to samo.
A i dobrze, ze skupiaja ogien. ciezko je zastrzelic, moze magai lepiej w nie idzie ale i tak 4T 2W i WS robi swoje. Nie zebym umniejszal fiendom, ale na mniejsze punkty lepiej grac sprawdzona, banowana wszedzie metoda. Poza tym widze fiendy bardziej jako wsparcie dla psow. W walce sa one tak samo skuteczne jak flamery w dystansie(5 flamerow to 18 atakow z czego 6 trafia, to samo o fiendow 12 atakow z czego polowa trafia[gogo, Mathammer! ]). Wiec warto sie zapytac czy zawsze bedzie okazja, zeby je wykorzystac? Wbic nimi i liczyc na dobry wynik walki badz stac flamerami z tylu i robic to samo.
flamery imho sa bardziej uniwersalne ... na dystans potrafia cos zrobic a i statystyki maja ie najgorsze
Nad slaneshem mysle ale wciskajac demonetki musze wywalic power czyt. khorna ... Sam nie wiem
Nad slaneshem mysle ale wciskajac demonetki musze wywalic power czyt. khorna ... Sam nie wiem
racja ale opatrz na to : masz 2 oddziały szybkich psów, do tego harpie 20", do tego wrzucasz oddział seekerek ze szmatą i heraldem 20" + milion ataków, do tego zmiast flajmerów które imo są do tej maszynki za wolne bo po manrym ruchu 12" nie strzelisz, wrzucasz 3-4 fiendy - 20" które fajnie mielą i praktycznie wszystkim wchodzisz;) klimat jest ale wiadomo, jak stoją przed Tobą puszki to ;p
Co sadzicie o rejrowych bestiach nurgla ,plaszczkach ,nurglikach itp. mniej uzywanych jednostkach Moze jako na demony plewne ,ale ... no i moje nieszczesliwe bloodki z rarow Caly czas o nich mysle tzn. duzo konnych demonetek ze speciali jako wsparcie + uderzenei z rejrow khorna ...?
- bestie są ultra twarde, wystawiane tak około 2-3 zawsze mi się zwracały, parokrotnie robiły to czego psy nie mogły więc zadowolony z nich jestem bardzo
- nurgliny, najczęściej u mnie widziane jako summony z Palgue Winda. Nie wiem dlaczego ale mimo posiadania "zwykłych" statów często dochodzą do przeciwnika będąc pod ostrzałem i się zwracają, też je lubię, cóż za radość kiedy takie malutkie pokraki krzyżują plany przeciwników - bezcenne
- screamery, niestety niewiele widziały gry, przeszkadzają trochę, nie powinny mieć problemów z kasacją fastów i innych miękkich rzeczy, często to screamery panikowały fasta zabijają 2 modele z 5 i uciekający fast panikował jakieś większe klocki, miłe ale muszę więcej ich popróbować
- bloodcrusherzy, niestety praktycznie zerowe doświadczenie, raz wystawiłem samotnego to szybko wyparował przez rzucenie 12 na instability i był 13" od BSB, więcej testów muszę przeprowadzić
- nurgliny, najczęściej u mnie widziane jako summony z Palgue Winda. Nie wiem dlaczego ale mimo posiadania "zwykłych" statów często dochodzą do przeciwnika będąc pod ostrzałem i się zwracają, też je lubię, cóż za radość kiedy takie malutkie pokraki krzyżują plany przeciwników - bezcenne
- screamery, niestety niewiele widziały gry, przeszkadzają trochę, nie powinny mieć problemów z kasacją fastów i innych miękkich rzeczy, często to screamery panikowały fasta zabijają 2 modele z 5 i uciekający fast panikował jakieś większe klocki, miłe ale muszę więcej ich popróbować
- bloodcrusherzy, niestety praktycznie zerowe doświadczenie, raz wystawiłem samotnego to szybko wyparował przez rzucenie 12 na instability i był 13" od BSB, więcej testów muszę przeprowadzić
Bestie nurgla są turbo twarde i jak będę miał hajs to je sobie zakupie Jest to jednostka z którą mało kto chce walczyć tak naprawdę, ciężko to przepchnąć. Crusherom będę zawsze mówił stanowczo nie bo mają mało T i tylko 2W a są na podstawkach 50x50.
Polecam Guo z giftem "nurgling infestation" dostajemy nurglingi których tez nikt nie przepchnie i gift zawsze się zwróci
Polecam Guo z giftem "nurgling infestation" dostajemy nurglingi których tez nikt nie przepchnie i gift zawsze się zwróci
Co racja to racja, Bestie sa twarde w chu*. Szkoda, ze wystawienie tylko 3 moze byc problemem, ze wzg na ich koszt :< Jednak murek nawet z dwoch cegielek jest nie do rozbicia
Cruchery sa za drogie, niby to 2W konnica, ale jakos ciezko im cos zrobic. A szkoda w nie pakowac tyle punktow na banery nie banery, aby lamaly wszystko w cc i dochodzily jak najszybciej, zeby potem dostac zwyklych strzelcow. AS 3+ to o wiele za malo...
W moich gracj screamery tez jakos wadza. wole furie, mniej kosztuja i nie placze jak schodza
Cruchery sa za drogie, niby to 2W konnica, ale jakos ciezko im cos zrobic. A szkoda w nie pakowac tyle punktow na banery nie banery, aby lamaly wszystko w cc i dochodzily jak najszybciej, zeby potem dostac zwyklych strzelcow. AS 3+ to o wiele za malo...
W moich gracj screamery tez jakos wadza. wole furie, mniej kosztuja i nie placze jak schodza
bloodcrusherow chcialem wystawiac 2-3 gole no moze z muzykiem ... nie wychodza drogo a potencjal w hth maja i to spory ... Bestie fajen ale mi koncepcyjnie nie pasza no chyba zeby full nurgle zrobic
na bloodcrusher'ach możesz się zawieść nie raz, kopa mają ale miękkie za bardzo, a bestie ci wybaczą wiele, ba, bestie ci wszystko wybaczą, są zbyt twarde a ich morderczy potencjał nie jest do lekceważenia a co do full nurgla, to jak dla mnie zbyt ciężki klimat, trzeba z czymś połączyć bo jakieś takie nudne by było, ale za to klimatu nikt nie odmówi temu
ps. sproxuj tych bloodcrusherów, sam się przekonasz co do nich, ofc zdaj potem relacje
ps. sproxuj tych bloodcrusherów, sam się przekonasz co do nich, ofc zdaj potem relacje