Demony ... powrot do grania ?

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Demony ... powrot do grania ?

Post autor: szczurek »

Zarzucilem projekt armii dwarfow i wpadlem zeby zrobic sobie armie demonow na male pkt. .Armia ma przede wszystkim ladnie wygladac (tu mam mase pmyslow itp. ogolnie bede robil z roznych dziwnych figurek na bazie TK ;)) . klimat to bedzie czincz i slaneesh (od biedy moge wrzucic dla poweru jakis oddzial khorna np:psy) ale generalnie chce sie skupic na T i S ... Jak myslicie jak zlozyc rozpe na ok.1500 pkt. i wieksza (to za jakis czas 2250) ? Co w obecnych czasach sie oplaca (w tym na BP+R) .Dosc dawwwwno nie gralem wiec raczej nie jestem na biezaco ... :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Na małe pkt dobrze mieć dwóch magów tęczy a do tego herlak slaanesha (na steedzie rzecz jasna). W core horrory i demonice z heraldami + furie. W specjalach psiury raz lub dwa. Jeśli masz się skupić na T i S to proponuje raz psiury i do tego seekerki a jeśli się jest hardkorem to krzykacze też mogą być :D W rerach to nie muszę mówić.
Na większe pkt weź sobie keepera lub wrone ale wybór należy już do Ciebie. Kolejne horrory, jakiś ulubiony specjial no i syrena jaki drugi rare. Jeśli masz GD mógł byś wymienić herlaka tęczy na slaanesha i dać go z konnymi demonicami. Tyle mi przychodzi do głowy jeśli to ma być taki klimat :)

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Na duże pkt pewne będzie wrona ... model się robi :wink: Nad rarami sie zastanawiam tzn. wiadomo flamery i fiendy sa okej ,ale za mna ciagle chodzą khornici :mrgreen:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Dobrze mieć figurki flamerów i fiendów bo z nich się często korzysta. O nurglu nie wspominałeś ale bestie są bardzo wytrzymałe :wink: Jeśli chodzi o crusherów to im zbyt łatwo się rany wbija i szybko schodzą, mimo to w walce są lepsze niż psiury. Crusherzy mają kapitalne figurki i widziałem nie raz ich mega konwersje no ale niestety są tylko dla klimaciarzy. Jeśli grasz wroną do tego herlak tęczy i horrory to masz już mocną magię a jak z jednego heralda slaanesha zrobisz 1lv magii to możesz straszyć jedynkowym czarem, jednak to już jest takie średnie bo trzeba mu dawać kostkę z puli bo wychodzi na 5+. Jednemu z heraldów warto by dać syrenę ale niestety kiedy gramy na BP zjada nam to rare. Pieszym demonicom warto dać bnner of ecstasy a konnym siren.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Myslalem tez o opcji daniu ze speciali tylko demoniczek konno (2-4) ,a z rarow sile uderzeniowa w postani khornikow :wink:

Da rade zrobic rospe tylko jednego boga (lub z bardzo mala domieszka 1-2 oddzialy inne) ? tzeentch ?
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Jeżeli mówimy o BP to mogą być tylko 2x horrory. Na małe punkty 1 odział, wiec tutaj na pewno nie będzie " czysto". Tzeentch ma do tego strasznie słabego speciala. W demonach raczej nic się nie zmieniło. 2x psy, flamery to podstawa :wink:

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Co powiecie na cos takiego ? Calkiem fajny ten gosciu na chariocie :D us5 ... sporo ataków i M10 ... :wink:

Herald of Tzeentch @ 160 Pts
Winged Horror [20]
Flames of Tzeentch [25]

Herald of Tzeentch @ 160 Pts
Winged Horror [20]
Flames of Tzeentch [25]

Herald of Slaanesh - Chariot @ 215 Pts
Many Armed Monstrosity [50]


5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts


6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts


5 Flamers of Tzeentch @ 175 Pts



Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1490
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Mimo wszystko chariot slaanesha nie jest zły. Ma swoje 10M, ataków z niego też wychodzi sporo jednak wiąże się to z tym że herald jest łatwiejszym celem. Proponował bym dawać heraldów na steedy i wtedy możemy go dołaczyć do pieszego oddziału demonic czy też konnego i kożystać z zasady Locus i mieć ASF oddziałem. Na małe pkt można mieć jeden oddział horrorów według BP a na 2000+ już są 0-2. No chyba że nie bierzemy tego pod uwagę :)
No i jedynie jeszcze flames of tzeentch bym zamienił na scrolle bo to taki losowy pocisk jednej kości.

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

jak lubisz szybkosć i taktyczne zagrania to bierz fiendy;) flamery mają power ale będą skupiać ogien i nie są tak mobilne jak chcesz strzelać. co do rydwanu to mimo szybkosci i ataków jednak bardzo łatwy cel, również stoję za opcją w regimencie demonet konnych;] bardzo przyjemny oddział z asf

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

baj de łej mowisz klimacz tzencz i slann :wink: a 1/3 armiiz zajmuje korn flakes;p ze slana masz tylko heralda :P [-X

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Flamery sa bardzo mobilne. skirmish, 6mv i 18 cali zasiegu. czego wiecej wymagac od jednostki strzelajacej? Znajomy kiedys myslal ze flamery lataja :) w sumie czemu nie.
A i dobrze, ze skupiaja ogien. ciezko je zastrzelic, moze magai lepiej w nie idzie ale i tak 4T 2W i WS robi swoje. Nie zebym umniejszal fiendom, ale na mniejsze punkty lepiej grac sprawdzona, banowana wszedzie metoda. Poza tym widze fiendy bardziej jako wsparcie dla psow. W walce sa one tak samo skuteczne jak flamery w dystansie(5 flamerow to 18 atakow z czego 6 trafia, to samo o fiendow 12 atakow z czego polowa trafia[gogo, Mathammer! :)]). Wiec warto sie zapytac czy zawsze bedzie okazja, zeby je wykorzystac? Wbic nimi i liczyc na dobry wynik walki badz stac flamerami z tylu i robic to samo.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

flamery imho sa bardziej uniwersalne ... na dystans potrafia cos zrobic a i statystyki maja ie najgorsze :wink:

Nad slaneshem mysle ale wciskajac demonetki musze wywalic power czyt. khorna ... Sam nie wiem :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

racja ale :wink: opatrz na to : masz 2 oddziały szybkich psów, do tego harpie 20", do tego wrzucasz oddział seekerek ze szmatą i heraldem 20" + milion ataków, do tego zmiast flajmerów które imo są do tej maszynki za wolne bo po manrym ruchu 12" nie strzelisz, wrzucasz 3-4 fiendy - 20" które fajnie mielą i praktycznie wszystkim wchodzisz;) klimat jest ale wiadomo, jak stoją przed Tobą puszki to ;p

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Co sadzicie o rejrowych bestiach nurgla ,plaszczkach ,nurglikach itp. mniej uzywanych jednostkach ;) Moze jako na demony plewne ,ale ... no i moje nieszczesliwe bloodki z rarow :mrgreen: Caly czas o nich mysle tzn. duzo konnych demonetek ze speciali jako wsparcie + uderzenei z rejrow khorna ...? :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Possessed
Mudżahedin
Posty: 292
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Possessed »

- bestie są ultra twarde, wystawiane tak około 2-3 zawsze mi się zwracały, parokrotnie robiły to czego psy nie mogły więc zadowolony z nich jestem bardzo :)
- nurgliny, najczęściej u mnie widziane jako summony z Palgue Winda. Nie wiem dlaczego ale mimo posiadania "zwykłych" statów często dochodzą do przeciwnika będąc pod ostrzałem i się zwracają, też je lubię, cóż za radość kiedy takie malutkie pokraki krzyżują plany przeciwników - bezcenne :D
- screamery, niestety niewiele widziały gry, przeszkadzają trochę, nie powinny mieć problemów z kasacją fastów i innych miękkich rzeczy, często to screamery panikowały fasta zabijają 2 modele z 5 i uciekający fast panikował jakieś większe klocki, miłe ale muszę więcej ich popróbować :mrgreen:
- bloodcrusherzy, niestety praktycznie zerowe doświadczenie, raz wystawiłem samotnego to szybko wyparował przez rzucenie 12 na instability i był 13" od BSB, więcej testów muszę przeprowadzić :P

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Bestie nurgla są turbo twarde i jak będę miał hajs to je sobie zakupie :wink: Jest to jednostka z którą mało kto chce walczyć tak naprawdę, ciężko to przepchnąć. Crusherom będę zawsze mówił stanowczo nie bo mają mało T i tylko 2W a są na podstawkach 50x50.
Polecam Guo z giftem "nurgling infestation" dostajemy nurglingi których tez nikt nie przepchnie i gift zawsze się zwróci :D

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Co racja to racja, Bestie sa twarde w chu*. Szkoda, ze wystawienie tylko 3 moze byc problemem, ze wzg na ich koszt :< Jednak murek nawet z dwoch cegielek jest nie do rozbicia :)
Cruchery sa za drogie, niby to 2W konnica, ale jakos ciezko im cos zrobic. A szkoda w nie pakowac tyle punktow na banery nie banery, aby lamaly wszystko w cc i dochodzily jak najszybciej, zeby potem dostac zwyklych strzelcow. AS 3+ to o wiele za malo...
W moich gracj screamery tez jakos wadza. wole furie, mniej kosztuja i nie placze jak schodza :)

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

bloodcrusherow chcialem wystawiac 2-3 gole no moze z muzykiem ... nie wychodza drogo a potencjal w hth maja i to spory ... :wink: Bestie fajen ale mi koncepcyjnie nie pasza no chyba zeby full nurgle zrobic ;)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Possessed
Mudżahedin
Posty: 292
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Possessed »

na bloodcrusher'ach możesz się zawieść nie raz, kopa mają ale miękkie za bardzo, a bestie ci wybaczą wiele, ba, bestie ci wszystko wybaczą, są zbyt twarde a ich morderczy potencjał nie jest do lekceważenia :D a co do full nurgla, to jak dla mnie zbyt ciężki klimat, trzeba z czymś połączyć bo jakieś takie nudne by było, ale za to klimatu nikt nie odmówi temu :P

ps. sproxuj tych bloodcrusherów, sam się przekonasz co do nich, ofc zdaj potem relacje :wink:

ODPOWIEDZ