Unnamed2250 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Khorne @ 190 Pts
General
Armour of Khorne [15]
Firestorm Blade [25]
1 Juggernaut @ [0] Pts
1 Herald of Nurgle @ 215 Pts
Staff of Nurgle [50]
1 Palanquin of Nurgle @ [0] Pts
1 Herald of Tzeentch @ 160 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Winged Horror [20]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]
10 Bloodletters of Khorne @ 120 Pts
16 Plaguebearers of Nurgle @ 259 Pts
Standard; Musician
Standard of Seeping Decay [25]
1 Plagueridden @ [12] Pts
29 Pink Horrors of Tzeentch @ 405 Pts
Standard; Musician
Icon of Sorcery [15]
1 Iridescent Horror @ [12] Pts
12 Daemonettes of Slaanesh @ 144 Pts
5 Seekers of Slaanesh @ 157 Pts
Standard
Siren Standard [25]
5 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 100 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 6
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2245
Armia mocno oparta na magii, szybko wypala dispele wroga (np 2d6 s4+d6 hits, beast cower, rancid visitation i d6+1 z s6+1; i tak co rundę). Duze klocki skutecznie wytrzymuja wjazdy duzych maszkar(wogole duzo wytrzymują ). Demonice służa do screenowania flamerow, bloodletterów albo oslony flanki przed fastami. Slimak jest niezaleznym bytem ktory rozmontowuje lucznikow i maszyny od flank(albo oczywisicie broni flanki). Furie i seekerki wiadomo. Bloodlettery sa delivery systemem dla heralda khorna. Zastanawiałem sie jeszcze nad opcja dla heralda nurgla typu standard nox i cos, ale chciałbym miec dodatkowy czar ktory musowo musi byc zdispilowany.
Generalnie chciałem stworzyć coś nowego, odstającego od standardu. Nie mialem jeszcze okazji zagrac tym przeciw demonom z 2 wagonami psów. Ale mysle ze by utkneły na klockach i w koncu padly od CR. Do tej pory nie zapomne bitwy gdy star dragon wbił sie w 30 horrorow, zabil championa i zwial od brejka prosto w las:).
Prosze o opinie
DoCH 2250 BP+R, bez lorda i flesh houndów, wszystkie bóstwa
Znajdz miejsce na BSB, najlepiej na nurglu. Zrzucilbym sztandar z Plugawych.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Mi się nie podoba ta rozpiska.
IMO nie ma kopa, jest wolna.. klocki są twarde, racja, ale będa się toczyły i toczyły do przeciwnika.
Brak BSB bardzo osłabia grę na klockach, BSB w DoCh to imo konieczność, bo już nie raz zdarzyło mi się przegrać o 1 i rzucić 2x6....
Wsadzenie obydwu heraldów do klocka (bo gdzie indziej?) też nie jest najlepsze, bo masz całą magię skondensowaną w jednym miejscu, przez co jest mniej skuteczna..
po co ten oddział demonetek to nie wiem? dobre są to racja, ale taka dziesiątka, nie za wiele robi..
Grajac bez GD na pewno bralbym heralda slanesha na steedzie z syreną. Wtedy chociaz zmusisz przeciwnika żeby zaszarżował te klocki, a nie omijał je z daleka..
IMO nie ma kopa, jest wolna.. klocki są twarde, racja, ale będa się toczyły i toczyły do przeciwnika.
Brak BSB bardzo osłabia grę na klockach, BSB w DoCh to imo konieczność, bo już nie raz zdarzyło mi się przegrać o 1 i rzucić 2x6....
Wsadzenie obydwu heraldów do klocka (bo gdzie indziej?) też nie jest najlepsze, bo masz całą magię skondensowaną w jednym miejscu, przez co jest mniej skuteczna..
po co ten oddział demonetek to nie wiem? dobre są to racja, ale taka dziesiątka, nie za wiele robi..
Grajac bez GD na pewno bralbym heralda slanesha na steedzie z syreną. Wtedy chociaz zmusisz przeciwnika żeby zaszarżował te klocki, a nie omijał je z daleka..
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole