2 szatandary w jednym regimencie?
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
2 szatandary w jednym regimencie?
Czy regiment ze zwykłym standard bearerem (który ma jakiś magiczny banner) i z battle standard bearerem( który ma inny magiczny banner) korzysta z właściwości obu tych sztandarów jednocześnie?
Uzasadnienie:
1. str 82 zasady bsb,121 zasady magicznych banerow
2. nie znalazlem w rb zadnych przeciwwskazań.
3. pierwszy raz widze takie pytanie, to jest norma ze jak cos dziala na oddzial to dziala, mozesz miac 4 bohaterow w regimencie i kazdy moze mic jakis przedmiot ktory daje bonus oddzialowi i magiczne sztandary do tego i wszystko dziala.
1. str 82 zasady bsb,121 zasady magicznych banerow
2. nie znalazlem w rb zadnych przeciwwskazań.
3. pierwszy raz widze takie pytanie, to jest norma ze jak cos dziala na oddzial to dziala, mozesz miac 4 bohaterow w regimencie i kazdy moze mic jakis przedmiot ktory daje bonus oddzialowi i magiczne sztandary do tego i wszystko dziala.
przykladem moze byc 36shadow i 4 herosow 
czesto sie spotyka takie kombinacje, oddzial jest niesamowicie skuteczny w walce.

czesto sie spotyka takie kombinacje, oddzial jest niesamowicie skuteczny w walce.
Ja bym sie tylko cieszyl ,gdyby przeciwnik mial taki oddzial.Tyle pkt w jednym miejscu, i mozna ich wozic za nos dzieki frenzy psami za 30pkt albo innym scierwem.
No i 2 magiczne sztandary raczej zadko sie spotyka bo bsb z magiczna szmata nie moze wziac innych magic itemow.Przez co jest dosc slaby.
No i 2 magiczne sztandary raczej zadko sie spotyka bo bsb z magiczna szmata nie moze wziac innych magic itemow.Przez co jest dosc slaby.
- Neferkamin
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 113
- Lokalizacja: Telford
- Kontakt:
W sumie małe pytanko?
Jak pokonam oddzialik w cc z dwoma bannerami i mój oddział zostaje na koniec bitwy otrzymuję punkty za oba sztandary?
Raczej tak, ale pewien nie jestem, więc proszę o potwierdzenie.
Jak pokonam oddzialik w cc z dwoma bannerami i mój oddział zostaje na koniec bitwy otrzymuję punkty za oba sztandary?
Raczej tak, ale pewien nie jestem, więc proszę o potwierdzenie.
tak jesli zadeklarowales ze ten konkretny unit przejmuje sztandary
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
A to nie jest tak że każdy oddział przejmuje sztandar jeżeli pokona przeciwnika w CC? Czy źle zrozumiałem zapis w RB?bigpasiak pisze:tak jesli zadeklarowales ze ten konkretny unit przejmuje sztandary
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

żeby przejąć sztandar jednostka musi gonić pokonanego, nie musi go dogonić wystarczy sam fakt ze jest scigana
jeżeli jednostka ze sztandarem została wycięta to sztandar przejmuje wygrywający
uciekająca jednostka z CC automatycznie traci sztandar nawet jeżeli jest nie goniona
jeżeli jednostka ze sztandarem została wycięta to sztandar przejmuje wygrywający
uciekająca jednostka z CC automatycznie traci sztandar nawet jeżeli jest nie goniona
6 cok'owz w tym bsb z hydra bannerem i kiling blowem z kotła. Ile 6 tyle zgonów.Restless pisze:Gram sporadycznie, małe doświadczenie.
Myśle że regiment Blood Knightów w VC z jednym sztandarem który daje regeneracje na 4+, z drugim sztandarem który daje WSave 4+ na ranged attacks i ich As 2+, to troche przeginka:] "Hammer Unit" tak mi się wydaje...
nie ten wątek ale
ad1 tak frenzy dostaje potwór
ad2 20x20
ad1 tak frenzy dostaje potwór
ad2 20x20