Knights of Time-nowy system bitewny!

ODPOWIEDZ
vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Knights of Time-nowy system bitewny!

Post autor: vendetta_222 »

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia najnowszego autorskiego systemu bitewnego mojego autorstwa oraz wzięcia udziału w dyskusji.
Oto adres strony internetowej gry:
http://piotrek.mediawebdesign.pl
Oraz forum:
http://knightsoftime.pun.pl/

Knights of Time to całkiem nowe spojrzenie na gry bitewne. Proste i przejrzyste zasady sprawiają że rozgrywka jest prosta i bardzo dynamiczna. W przeciwieństwie do innych systemów bitewnych w Knights of Time można grac figurkami w skali 1/72 oraz 1/76 dzięki temu koszt zakupu armii jest naprawdę niski, a specjalnie dla tych którzy nie chcą lub nie mogą sobie pozwolić na zakup figurek w dziale download coś specjalnie dla nich! Informacje co do oficjalnej premiery zostaną podane na stronie systemu

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

zapraszam wszystkich do dyskusji na temat systemu!

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z nową mechaniką jaka została wprowadzona do gry. Część zasad rozpisano na nowo, a część poprawiono by były bardziej czytelne. Jednocześnie informuję że strona zmieniła swój dotychczasowy adres na :
http://knightsoftime.mediawebdesign.pl/
Jeśli jesteś miłośnikiem takich rzeczy jak gry bitewne, systemy figurkowe, wargaming to zapraszamy na nasze forum gdzie będziesz mógł się wypowiedzieć na temat samego systemu jak i złożyć samemu propozycje zasad!
Forum czeka!
http://knightsoftime.pun.pl/
Wszystkie wasze uwagi będą wzięte pod uwagę podczas tworzenia systemu.
Zapraszamy więc wszystkich chętnych do współpracy.

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Obrazek
Zakończyły się właśnie prace nad beta podręcznikiem, dodano pełną szatę graficzną oraz poprawiono zasady i opisy.
Można go pobrać za darmo ze strony systemu.
http://www.knightsoftime.mediawebdesign.pl
Zapraszam wszystkich do przeczytania oraz skomentowania wyników naszej pracy.
W podręczniku brak jeszcze kilku elementów lecz zostaną one poprawione dosłownie na dniach.

DaBoss
Chuck Norris
Posty: 604
Lokalizacja: rezydent Zadu Trolla w Trójmieście

Post autor: DaBoss »

coś niedziała:/

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Co dokładnie nie działa? mi podręcznik ściaga się dobrze i bez problemów. A poza tym jest dostępny na stronie, chomiku oraz konfederacji.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

strona nie działa.
Strona w przebudowie!!!!!!!!!!!!!!!
Za utrudnienia przepraszamy
a przy konkretnych zasadach error 404 :)


na forum też nie znalazłem żadnych linków do zasad, itp :/

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

to samo
Strona w przebudowie!!!!!!!!!!!!!!!
Za utrudnienia przepraszamy

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Jestem właśnie przy aktualizacji strony za utrudnienia przepraszam co do zasad i podręcznika jest on do ściągnięcia z:
http://chomikuj.pl/vendetta_22
Do poniedziałku postaram się zakończyć przenosiny strony, niestety jest to spowodowane tym że musze uaktualnić zasady do podręcznika beta który nie ukrywam jeszcze podczas przepisywania był poprawiany choć i tak znaleźć można tam błędy niestety głównie ort i składniowe ale same zasady obywają się już bez niejasności.

PS. transfer jest na mój koszt jakby co.
aha i jak na razie działa tylko forum i długo oczekiwana galeria:P

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Strona już działa została dziś zaktualizowana i ruszyła w końcu galeria.

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Zakończono właśnie aktualizację strony i zapraszam do oglądania. Pojawiły się już pierwsze erraty i propozycje.
http://www.knightsoftime.mediawebdesign.pl/

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Około tydzień temu wyszła nowa wersja podręcznika beta Knights of Time.
W porównaniu do wersji wcześniejszej dodano ok 20stron zasad oraz przykładów ich zastosowania.
Wersja 2.0.6 zawiera większość informacji przesłanych nam przez graczy (zarówno poprawek jak i nowych pomysłów). System w głównej mierze tworzony jest przez samych graczy(dzięki systemowi for internetowych na których można pisać o proponowanych poprawkach lub też opisywać własne propozycje które są skrzętnie analizowane),a od około siedmiu miesięcy calość jest na bieżąco aktualizowana i poprawiana.

Dla przypomnienia dodam że KoT to polski system bitewny w którym to można prowadzić bitwy pomiędzy XIV a początkiem XVI wieku. Duży wybór nacji do wyboru dzięki czemu każdy znajdzie tam coś dla siebie. System jest w skali 1:1 czyli jedna figurka to jeden żołnierz lub machina. Dzięki dużemu zbiorowi zasad można rozgrywać zarówno klasyczne bitwy jak i np oblężenia itp. KoT jest systemem hybrydowym w którym to można używać zarówno figurek (w skalach od 15mm do 28mm), jak i żetonów i figurek papierowych(ktore są z resztą do pobrania ze strony systemu). Można tam rozgrywać bitwy w systemie skirmish( kilku lub kilkunastu żołnierzy) oraz prawdziwe duże bitwy(po kilkaset żołnierzy).
KoT charakteryzuje się dosyć prostymi zasadami, rozbudowanym systemem dowodzenia( kilka rodzai dowódców oraz możliwość wydawania przez nich rozkazów), kilkanaście rodzai formacji dających określone bonusy, i wiele innych ciekawych rozwiązań.

Obecnie zbierane są dalsze informacje dotyczące zasad i rozgrywek dzięki czemu powoli rozpoczynamy prace nad wersją 2.0.7 która to wprowadzi kolejne dodatkowe zmiany. Prawdopodobnie dodane będą w niej zasady bohaterów narodowych(dla każdej nacji około 4-5 bohaterów), poprawki mechaniki zgłaszane prze graczy oraz prawdopodobnie nowe rozwiązania układu tury. Wersja 2.0.7 wyjdzie prawdopodobnie pod koniec tego miesiąca lub na początku grudnia.

Oczywiście jako że jest to jeszcze beta w podręczniku oraz w zasadach znaleźć się może kilka "kwiatków" i w przypadku ich znalezienia proszę nas o nich informować.

Podręczniki można pobrać ze strony systemu (wersja wcześniejsza zawierająca grafiki i kompletną szatę graficzną taką jaką będzie posiadał ostateczny podręcznik, oraz wersja 2.0.6 która by zajmowała mniej miejsca i by łatwiej cokolwiek znaleźć zawiera tylko sam tekst w formacie pdf)

Oficjalna strona systemu:
http://www.knightsoftime.mediawebdesign.pl/
Forum systemu:
http://knightsoftime.pun.pl/

Awatar użytkownika
mati13u
Mudżahedin
Posty: 329
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati13u »

Czy tEn system dalej się rozwja?
bo na forum niema żadnych informaci, jest jakaś oficjalna strona tego systemu?
Mój raczkujący blog:
http://orczekoszary.blogspot.com

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

W chwili obecnej KoT przeszedł spore zmiany, niestety z niezależnych odemnie powodów strona padła. W najbliższym czasie podam tutaj linka do nowej strony. System jak najbardziej przeszedł gruntowne zmiany, oto kilka z nich:
kolejność akcji jednostek zalezna od ich inicjatywy
nowy dynamiczniejszy system walki oddzielny dla duzych starc jak i dla bitew z ilością jednostek <100
rozbudowano ilosc armii i jednostek
podrecznik urósł prawie do 80-100stron

W chwili obecnej staram się jak najszybciej ruszyć ze stroną i odtworzyć najważniejsze dane z serwera na którym była strona.

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Obrazek

Tak mniej więcej będzie wyglądała nowa okładka.
Strona już niedlugo zacznie działać pod nowym adresem, więc gdy tylko ruszy wrzuce linka.

MKG
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: MKG »

Docelowo drukowany czy jako pdf forever?
Jeśli chodzi o okładkę: mnie się nie podoba. Za bardzo matrixowa i logo na biały tle gryzie się z całością.
Co do strony to polecam korzystanie z płatnego hostingu. Za cenę dwóch browarów na miesiąc można mieć przyzwoity serwer virtualny aż nadto wystarczający.

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Obrazek

To nowa wersja okładki systemu (jak widać zmieniliśmy w końcu nazwę na bardziej właściwą i lepiej brzmiącą), jeśli chodzi o samą grę to sprawa wygląda tak: wskoczyliśmy na darmowy serwer (tamten był płatny, i na nim poleciała nam cała strona) teraz mamy nowy adres i nową stronę informacyjną.
System żyje- zebraliśmy nowych grafików, historyków, oraz pisarzy którzy wspierają nas w ukończeniu tego dzieła. Dołączyło do nas również kilka nowych firm ktore będą nas firmowały swoją marką.
Po uruchomieniu strony z zasadami powinien w niedługim czasie pojawić się podręcznik w wersji PDF ale docelowo myślimy o wydaniu podręcznika drukiem-lecz sprawa jest trochę zagmatwana- gra jest niekomercyjna co sprawia że nawet jego wydanie napotyka na małe problemy, więc postaramy się go wydać po cenie druku. Cena więc jego nie powinna być nazbyt wygórowana. Na stronie powoli uzupełniamy informacje dotyczące systemu- na pierwszy ogień idzie historia świata wg MH: Medieval, w dalszej części pójdą bardziej szczegółowe opisy bohaterów, nacji i jednostek.
Oto link do strony gry:
http://militaryhistory.cba.pl/medieval/

Może macie jakieś sugestie ew spostrzeżenia dotyczące zmian?

Co by kogoś jeszcze koliło w oczy to błąd poprawiony(grafik jest z USA ale na szczęście był dostępny)
Ostatnio zmieniony 30 lis 2012, o 00:36 przez vendetta_222, łącznie zmieniany 1 raz.

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

a to strona nasza na FB:
http://www.facebook.com/pages/Military- ... 9033572816
Tutaj wszystkie materiały dotychczasowe wrzucaliśmy:) więc jeśli chcecie zobaczyć co do tej chwili mamy to zapraszam.

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

nie znam się na średniowiecznej kaligrafii ale za każdym razem jak widzę nową okładkę to czytam "MedieBal"...

vendetta_222
Warzywo
Posty: 19

Post autor: vendetta_222 »

Heh chyba masz racje, zaraz każę to poprawić jak najszybciej. Jeszcze jakieś uwagi? Może heh coś zwiazanego z treścią ew zalozeniami?

ODPOWIEDZ