Imperium na 1260

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Imperium na 1260

Post autor: Barney »

Taka imperialne cuś ;]
Myśłałem żeby grać tym głównie na brete , ale może na inne armie też sie sprawdzi .

kapitan 150
aomi(1+sv) pegaz
hoj ( jak się nie zda testu T dostaje sie auto wound'a bez armor sv )

mag 150 2lvl
rod of power ( można przenieśc max 3 niewykorzystane kości mocy do następnej tury magii )
wizard's staff ( czarodziej mozę urzyć dodatkowej kostki do castowania czaru )
kuń

10 muszkieterów 85
muzyk

5ko 123
muzyk

5ko 123
muzyk

25 szermierze 195
muzyk sztandar
6 halabard

20 halabardnikow 105
muzyk

5 rajtarów 114
pełen zestaw : muzyk , szef z pistoletem

armata 100
hellblaster 115



Zawsze na brete grałem defensywnie ;]
to teraz spróbuje taki mały wyjazd zrobić .
Kombinacja helka + armata bardzo mi się podoba . raz udało mi się w kominacji 2 armaty + piekielnik wymieść lance w jedenej turze ;]
Mag jest metalem . ; p nie wiem tylko czy dać mu jedziec samopas czy nie przyłączyc go do np rajtarów .
Kapitan robi zamieszanie no i stara sie zatakować lance od tyłu . mam nadzieje że da radę ; P

No i co wy na to ?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3172
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Mag ma dwa arcany, a to jest niedozwolone.

Po co tych 20 halabardników? Ani szarży nie przyjmą, ani nie bardzo dadzą radę w kombacie.

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

no np żeby zagonić jakiś łuczników .
No ale z tym arcanem to masz racje . wywale go i zmniejsze format do sensownego 1250 ;]
A co do halabrd to tak jakoś je wrzuciłem , żeby jakoś trzymał sie imperialny klimat... chyba masz racje do chrzanu z nimi.
tylkoco zrobic za te 100 punktów lucznikow w skirmishu wrzucic czy może więcej strzelaczy ?

Awatar użytkownika
Yahoo17
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Yahoo17 »

Gdzie są DS-mimo wszystko gram już dłuuuugo Impeium i z doświadczenia mowie Ci że przekładanka nie zwasze wystarcza a DS jest pewniakiem
Po drugie dałbym kapitanowi szkatółkę co czyni go czasem fajnym zadymiarzem
Kolejno sprawą moim zdaniem jest słabe IMO uderzenie konnicy walnoł bym ja zawsze robie conajmniej do jednej priesta z który dawał by hate.
Moim zdaniem powinnienej na pewno zamienić halabardy na dwa detahmen'ty po np 10 szermierzy jeśli masz na celu gonienie oddziałów z założenie charakteryzują sięwiększą przeżywalnością :D
IMo jeśl miało być to zachowane w tej formie to koniecznie na 2 armatach takie zrożnicowanie armi niepozwala na zdecydowanie się na walce, magii czy strzelaniu dlatego armaty ładnie oszyszcząCi drągę byś mogł kombowąc te efekty i osiągnąnawet sporą siłę uderzeniową( jedna armata z założenie nie wystarcza) :D
"Come to me son of Sigmar! For the Empire! For the Sigmar!"-
unnamed priest of Sigmar

Awatar użytkownika
Yahoo17
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Yahoo17 »

Przyjemną zabawką jest hochland na muskietach ale to conajmnie w liczbie 2*10 i jeszcze jakimś dodatkowymxD
"Come to me son of Sigmar! For the Empire! For the Sigmar!"-
unnamed priest of Sigmar

ODPOWIEDZ