Chaos - 1300 pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
NuclearEffect
Warzywo
Posty: 15

Chaos - 1300 pkt

Post autor: NuclearEffect »

1300 pkt Army

# Exalted champion @ 100 pkt
+ Great Weapon @ 4 pkt
+ koń @ 16 pkt


1 #sorcerer of chaos @ 85
+ scrool @ 25 pkt
+ MoN - 40 pkt
+ steed


20 # Best Herd
12 # ungors @ 48 pkt
spear'y
8 # gor @ 56 pkt
two hand weapon's
+ Fcg @ 35 pkt


5 # chaos Knights @ 165 pkt
+ F.C.G @ 50 pkt
+ War banner @ 25 pkt


1 # Chaos Chariot @ 120 pkt
MoN - 15 pkt

3 # Dragon ogry @ 210
+ Great Weapony @ 18 pkt
+ light armory @ 9 pkt


6 # Furies @ 90 pkt


5 # warhounds @ 30 pkt


5 # warhounds @ 30 pkt


7 Marauder Horsemen @ 113 pkt
Flail; Musician



Ogolnie. dogry knighci i chariot robia sieke. herd wbija sie na magow w lasach i maszynki [fasty?]. furie leca po maszyny.
marauderzy sa w liczbie 7 + mag w nich siedzi jada obok chariota mag sobie pomaguje [mam nadzieje na tafnes -1(czar)] i pozniej wpadaja od flanki.
pieski na blokowanie szarz i na mieso armatnie.


pozdro

ODPOWIEDZ