Jaka magia dla wampira
Moderator: misha
Jaka magia dla wampira
Zazwyczaj najlepszym wyborem jest nekromacja ale czy warto używać czegoś innego ?
Ostatnio spotkałem się z koncepcją, że np lore of light wspaniale nadaje sięna walkę z demonami ...
Osobiście zastanawiam się nad używaniem lore of shadow ... gram na lordzie czarusiu z wardem na 3+ ale kompletnie miętkim w hth i tak sobie pomyślałem że
1.Steed of shadow moge zawsze uciec z walki bądź teleportować biegacza w jakiś park maszynowy czy coś takiego NICE
2. 3d6 S1 bez sejwa to chyba całkiem niezła alternatywa dla 2d6 S4 ... bo takie jakies pojedyncze modele magów, skirmiszerów to kosi (przypuszczenie) ponadto zawsze moge zrobić kuku jakieś kawalerii
3. Hmm sa nie wiem gdyby moja wampierz wiecej biegal po polu bitwy to moznaby uzyc ale zwykle ma helm wiec raczej porusza swie w poblizu swoich wlasnych jednostek wiec nie wiem czy ten czar by sie sprawdzil
4. Fear dla oddziału .. niby nic ale oddział terroryzujących GG bądź BK może być czasami przydatny (zwlaszcza na tych wszystkich cwaniaczków co myślą ze jak maja fear to nie będzie autobreak)
5. Popychacza fakt troszkę droższa (chociaż zazwyczaj i tak rzucam makabrę na 3 kostkach) ale za to o niebo lepsza NICE
6. Pitka w sumie jest niezłym czarem wprawdzie wind jest o wiele ciekawszy ale coś za coś
tak więc w zasadzie tracimy 2 ciekawe czary tz. summon i wiaterek ale moze jest to cena którą warto zapłacić?
Ostatnio spotkałem się z koncepcją, że np lore of light wspaniale nadaje sięna walkę z demonami ...
Osobiście zastanawiam się nad używaniem lore of shadow ... gram na lordzie czarusiu z wardem na 3+ ale kompletnie miętkim w hth i tak sobie pomyślałem że
1.Steed of shadow moge zawsze uciec z walki bądź teleportować biegacza w jakiś park maszynowy czy coś takiego NICE
2. 3d6 S1 bez sejwa to chyba całkiem niezła alternatywa dla 2d6 S4 ... bo takie jakies pojedyncze modele magów, skirmiszerów to kosi (przypuszczenie) ponadto zawsze moge zrobić kuku jakieś kawalerii
3. Hmm sa nie wiem gdyby moja wampierz wiecej biegal po polu bitwy to moznaby uzyc ale zwykle ma helm wiec raczej porusza swie w poblizu swoich wlasnych jednostek wiec nie wiem czy ten czar by sie sprawdzil
4. Fear dla oddziału .. niby nic ale oddział terroryzujących GG bądź BK może być czasami przydatny (zwlaszcza na tych wszystkich cwaniaczków co myślą ze jak maja fear to nie będzie autobreak)
5. Popychacza fakt troszkę droższa (chociaż zazwyczaj i tak rzucam makabrę na 3 kostkach) ale za to o niebo lepsza NICE
6. Pitka w sumie jest niezłym czarem wprawdzie wind jest o wiele ciekawszy ale coś za coś
tak więc w zasadzie tracimy 2 ciekawe czary tz. summon i wiaterek ale moze jest to cena którą warto zapłacić?
"Zadziwiające, co w danej chwili ludzie potrafią uznać za znakomity pomysł." T. Pratchett
Perełki Vampire Counts
http://picasaweb.google.pl/bartosz.schu ... pireCounts
Perełki Vampire Counts
http://picasaweb.google.pl/bartosz.schu ... pireCounts
Jak grasz na magii to "Forbidden Lore" na lordzie wydaje się być ciekawym wyborem zwłaszcza, że możesz dostosować sobie domenę magii do przeciwnika
moim zdaniem warto, chociaż na BP daje to +1 PD do limitu rozpiski.
Co do tracenia summona, to jednak nie masz racji
Invocation of Nehek jest czarem 0 dla wompierzy wraz z wyborem innej domeny magii nie znika. Czyli wampir mając Forb Lore może sobie wziąć Lore of Shadows (odnosząc się do Twojego postu) i zna wówczas całą domenę + Invocation of Nehek. Czarem nr 1 domeny wampirów jest Raise Dead 

Co do tracenia summona, to jednak nie masz racji


Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
ależ sięnie pomyliłem tylko zostałem źle zrozumiany
invocation of nehek - leczenie
rise dead - przywołanie = summon i to o ten czar mi chodziło
invocation of nehek - leczenie
rise dead - przywołanie = summon i to o ten czar mi chodziło

"Zadziwiające, co w danej chwili ludzie potrafią uznać za znakomity pomysł." T. Pratchett
Perełki Vampire Counts
http://picasaweb.google.pl/bartosz.schu ... pireCounts
Perełki Vampire Counts
http://picasaweb.google.pl/bartosz.schu ... pireCounts
Jedyną stratą jaką ponosisz wyierając inny lore to popychadło i Wiatr.
Bo Rise dead'a mozesz miec na innym vapierzu. A tak na dobra sprawe jezeli wybierasz inny lore na przeciwnika tzn ze Wind i popychaczka sie srednio sprawdza, ale to juz zalezy od gustu - jedni graja tylko na Vampirycznej, inni tak jak i ja wola Forbidena i trzaskac przeciwnika 8 kostkami magii na Lordzie
Bo Rise dead'a mozesz miec na innym vapierzu. A tak na dobra sprawe jezeli wybierasz inny lore na przeciwnika tzn ze Wind i popychaczka sie srednio sprawdza, ale to juz zalezy od gustu - jedni graja tylko na Vampirycznej, inni tak jak i ja wola Forbidena i trzaskac przeciwnika 8 kostkami magii na Lordzie

Ostatnio bardzo mi pomogło wzięcie... Lore of Vampires...
Miałem Lorda - 3lvl, master of the black arts i forbidden lore.... Grając kontra lizardmeny, wind of undeath dużo zrobił, summon undead horde pomogło mi bardzo (zombie ustoją wszystko!!) a jeszcze miałem necromante i wampira 1 lvl i miałem fartem... 3 popychaczki
więc w sumie spoko...
Miałem Lorda - 3lvl, master of the black arts i forbidden lore.... Grając kontra lizardmeny, wind of undeath dużo zrobił, summon undead horde pomogło mi bardzo (zombie ustoją wszystko!!) a jeszcze miałem necromante i wampira 1 lvl i miałem fartem... 3 popychaczki

- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
a co ma być?
jak chcesz to wybierasz
jak chcesz to wybierasz

- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
sam oceń czy warto, pograj trochę, ale imo jest b. ok na np tomb kingi, we i wszelakie inne rzeczy jeśli spodziewasz się regenek [drakenhoff/nurgle/abomki itp]
-
- Plankton
- Posty: 4
Witam
Mam pytanie dotyczące 6 z wampirzej magii. Undead Horde - Przyzwanie Legionu Nieumarłych
"Czar pozwala graczowi Wampirów odzyskać
3K6 punktów Żywotności, które można rozdzielić między
dowolną liczbę sprzymierzonych jednostek i Postaci.
Wskrzeszone modele rozmieszczane są zgodnie z zasadami
opisanymi w Inwokacji Neheka, a żadna jednostka bądź
Postać z zasadą specjalną Wampir nie może uzyskać w wyniku
pojedynczego działania czaru więcej niż jeden punkt
Żywotności."
Oznacza to ,że w zasięgu 18" mogę wyleczyć 3k6 ran. Eterykom i wampirom można tylko po 1.
Dobrze rozumuję?
A czy mogę wskrzesić wampira/króla?
Pozdrawiam i mam nadzieję ,że to odpowiedni temat. Przeszukałem pół forum ale nie umiem szukać.
Mam pytanie dotyczące 6 z wampirzej magii. Undead Horde - Przyzwanie Legionu Nieumarłych
"Czar pozwala graczowi Wampirów odzyskać
3K6 punktów Żywotności, które można rozdzielić między
dowolną liczbę sprzymierzonych jednostek i Postaci.
Wskrzeszone modele rozmieszczane są zgodnie z zasadami
opisanymi w Inwokacji Neheka, a żadna jednostka bądź
Postać z zasadą specjalną Wampir nie może uzyskać w wyniku
pojedynczego działania czaru więcej niż jeden punkt
Żywotności."
Oznacza to ,że w zasięgu 18" mogę wyleczyć 3k6 ran. Eterykom i wampirom można tylko po 1.
Dobrze rozumuję?
A czy mogę wskrzesić wampira/króla?
Pozdrawiam i mam nadzieję ,że to odpowiedni temat. Przeszukałem pół forum ale nie umiem szukać.
w którą edycję grasz? bo chyba nie w 8 ani nie w 7
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ale przynajmniej temat dobrze wybrał - nikt mu nie zarzuci nekromancji 

Haha w pozamiatane
no niestety wydatek na nowy army book sie przyda oraz rule book ale moze z tym drugim poczekac bo niby llplotk mowia o 9 edycji na koniec roku bla bla bla

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A