Zieloni na 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Uki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Szczecin

Zieloni na 2250

Post autor: Uki »

Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Big Boss @ 140 Pts
General; Heavy Armour
Martog's Best Basha [15]
Enchanted Shield [15]
Collar of Zorga [5]
1 Boar @ [0] Pts

1 Goblin Great Shaman @ 298 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Staff of Baduumm [40]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Wolf @ [0] Pts

1 Goblin Shaman @ 152 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50]
1 Wolf @ [0] Pts

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]


29 Night Goblins @ 195 Pts
Netters; 2 Fanatic, fcg

29 Night Goblins @ 195 Pts
Netters; 2 Fanatic, fcg

29 Night Goblins @ 195 Pts
Netters; 2 Fanatic, fcg


21 Orc Boyz @ 156 Pts -fcg


5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician

5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician


5 Goblin Wolf Riders @ 66 Pts
Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 66 Pts
Light Armour; Musician

2 Spear Chukka @ 80 Pts
2 Spear Chukka @ 80 Pts

1 Rock Lobber @ 75 Pts

1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts


1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts



Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 176


Total Army Cost: 2250

I hordowo i magująco i strzelająco, a i nawet BOBB chyba nie najgorzej złożony.
Jakoś bardziej podoba mi się małe Wagghhhhhhh!( takie bardziej agresywne - jak myślicie? )
Na co ewentualnie można wymienić kloc orasów?( jakoś nie jestem do nich przekonany)
I co jest bardziej uniwersalne klopa czy dwie czaki?
Jak działają popychaczki na fanoli?(sam sobie wybieram kierunek w którym idą? jak wejdą na przeciwnika to przechodzą przez niego czy stają i giną zadając 2d6?)

Pozdrawiam i czekam na opinie i odp. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dasieq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Dasieq »

3 fasty chyba starczą na takie punkty, czukki zależy na co, a katapulta na duże hordy wrogów.Obie opcje bardzo użyteczne.
Jak tak dobrze ci idzie gra na armii goblinów to ok. JA bym zmienił jeden oddział goblinów na jakieś orczasy. Żeby był jako taki kop w tej armii a nie liczenie na fanoli. Ale generalnie rozpiska mi się podoba. Klimaciarsko na fajnym lordzie :) Lubię takie przygody.
Ostatnio zmieniony 5 paź 2009, o 22:05 przez Dasieq, łącznie zmieniany 1 raz.
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

zamiast kloca zwyklasow wstaw mniejszy ale savage big unsow do przypieprzenia. jezeli magow masz na wilczkach to moznaby wykorzystac ich mobilność i dac jednemu ringa jako taką snajperke na wrogich charakterow albo na pedalskiego de championa z hotekiem:/.
jak fan koczy ruh na kims to staje cal za nim. obojetnie czy to twoja jednostka czy wroga. tylko jak wróg konczy ruch na fanie to dostaje 2d6 np dlugi wagon koczący szarze na klocku ng.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

ODPOWIEDZ