Myślę o graniu na smoku, złożyłem rozpiskę na szybko, mówcie co wymaga poprawienia.
Zamierzam to wypróbować lada moment.
1 Vampire Lord @ 715 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Sword of Might [15]
Nightshroud [20]
The Martialle: Red Fury [50]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Beguile [25]
Cursed Book [20]
Wristbands of Black Gold [30]
1 Zombie Dragon @ [275] Pts
1 Vampire @ 190 Pts
Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Helm of Commandment [30]
Black Periapt [15]
1 Vampire @ 220 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
Sword of Battle [15]
Flayed Hauberk [25]
Tallisman of Lycni [10]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
12 Crypt Ghouls @ 104 Pts
Czempion
10 Crypt Ghouls @ 88 Pts
Czempion
10 Crypt Ghouls @ 88 Pts
Czempion
20 Zombies @ 80 Pts
7 Fell Bats @ 140 Pts
20 Grave Guard @ 295 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
War Banner [25]
5+ 1 Cairn Wraiths @ 325 Pts
Great Weapon Banshee
Wampiry 2250 ZOMBIE DRAGON
Wampiry 2250 ZOMBIE DRAGON
Ostatnio zmieniony 6 paź 2009, o 16:47 przez Wisnia, łącznie zmieniany 3 razy.
Skaven pisze:Noł fakin łej To jest forum battlowe a nie o rozmiękczaniu karmelowego rycerza
Moja porada jest taka ze zwykle kackupa łatwiej leci więc wlej 0.5 spirolu do wc i powinno puscić
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
Może wywale jedne ghule, wrzucę za to 2x5 piesków. Dobre.
Baty muszą być w jednym oddziale, trójki za łatwo spadają, a siły przebicia nie mają, 7 robią fearoutnumbery na maszynkach.
Jakieś jeszcze uwagi?
Baty muszą być w jednym oddziale, trójki za łatwo spadają, a siły przebicia nie mają, 7 robią fearoutnumbery na maszynkach.
Jakieś jeszcze uwagi?
Skaven pisze:Noł fakin łej To jest forum battlowe a nie o rozmiękczaniu karmelowego rycerza
Moja porada jest taka ze zwykle kackupa łatwiej leci więc wlej 0.5 spirolu do wc i powinno puscić