armia a poglądy własne

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Waldi
Masakrator

armia a poglądy własne

Post autor: Waldi »

Wydaje mi się, że nie ma wątku o tym jak dobrać armii w sposób etyczny - tzn wybrać taką armię, która pozwala wczuć się jak najbardziej w rolę. Ponieważ ja jestem początkujący i mam sporo zaleciałości z wfrp to chciałbym wybrać armię, na którą zawsze będę chętnie patrzył - nie musi koniecznie wygrywać. Jestem jednym z tych elementów którzy się wzruszają na widok szarży Rohirimmów pod Helm's Jar i na polach Pelennoru. Jakoś mnie ciągnie ku dobru. I choć moje pierwsze wrażenie mnie zabrało w krąg wojowników Chaosu lub Wampirów to jednak chyba zdecyduję się na WE...

I dlatego chcę wiedzieć czym się inni gracze kierują? Czy są tacy, którzy jeszcze się wczuwają w armię, którymi grają?

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu

Post autor: Kosa »

jako dziecko czytałem dużo Tolkiena, pewnego razu zobaczyłem co to warhammer i trzeba było wybrać armię, a ze tolkienowskie elfy mi bardzo się spodobały to cóż, zmuszony byłem wybrać HE w wfb. To były daaawne czasy :D (oczywiście filmu jeszcze nie było, z resztą właśnie elfy z filmu mi mniej pasują na tolkienowskie elfy, bardziej te z Ulthuanu). Znaczy to nie jest wizja elfów z czasów wojny o pierścień, ale raczej z czasów Silmarilionów.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator

Post autor: Grolshek »

WE są bardzo klimatyczne... I co widać po wynikach PGA wcale nie takie słabe...

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord

Post autor: Mac »

Elfy nigdy mi się nie podobały ... za to kiedyś w czasach gimnazjum bodajże, coś się wydarzyło (już naprawdę nie pamiętam co to konkretnie było) i od tamtego czasu w kwestiach fantasy - krasnoludy to dla mnie jedyna godna rasa, w każdym systemie RPG (i oczywiście zawsze dobre).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Dawid
Chuck Norris