DE 1850
DE 1850
1 Sorceress @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress @ 192 Pts
Magic Level 2, Dark Steed
Seal of Ghrond [30]
Tome of Furion [15]
1 Death Hag @ 275 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard,Cauldron of Blood
Manbane [25]
Rune of Khaine [25]
10 Crossbowmen @ 120 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician, Champion
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour, Dark Steed
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
14 Black Guard @ 264 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician, Champion
Standard of Hag Graef [35]
Crimson Death [25]
6 Cold One Knights @ 186 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Cold One
6 Cold One Knights @ 178 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard, Cold One
1 War Hydra @ 175 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1850
Maguska - generał pójdzie to BG, maguska na steedzie do fastów
Jedna z moich pierwszych rozpisek tego typu więc krytyka mile widziana .
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress @ 192 Pts
Magic Level 2, Dark Steed
Seal of Ghrond [30]
Tome of Furion [15]
1 Death Hag @ 275 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard,Cauldron of Blood
Manbane [25]
Rune of Khaine [25]
10 Crossbowmen @ 120 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician, Champion
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour, Dark Steed
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
14 Black Guard @ 264 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician, Champion
Standard of Hag Graef [35]
Crimson Death [25]
6 Cold One Knights @ 186 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Cold One
6 Cold One Knights @ 178 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard, Cold One
1 War Hydra @ 175 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1850
Maguska - generał pójdzie to BG, maguska na steedzie do fastów
Jedna z moich pierwszych rozpisek tego typu więc krytyka mile widziana .
Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, o 19:37 przez Warlock, łącznie zmieniany 1 raz.
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
ogólnie spoko, ale ja bym dokonał kilku zmian:
- wywal hage oraz shield-y, muzyka i championa z kuszników, a za pkt., które zostaną wrzuć bsb na cold on-ie, dodatkowego bg, muzyka do fastu oraz oddział warriorów z championem największy jaki się da
- czarodziejce na steedzie daj scrolla i familiara, wtedy chowaj się za obeliskami, domkami i lasami i wystawiaj familiara żeby z niego czarować, ew. możesz dać jej scrolla i tome of furion i wtedy do fastu
- czarodziejce na piechotę daj sztylet i scrolla i wystawiaj ją w warriorach żeby mogła ich wyrzynać
po dokonaniu tych zmian masz dużo magii i mocny ofens, masz kuszników i fast do ostrzeliwania jego śmieci, masz harpie do osłony, odginania szarż i rozwalania machin
do tego masz masz dwa oddziały coków, bg i hydrę co stanowi naprawdę dużego kopa w combacie
moim zdaniem naprawdę fajna rospa
- wywal hage oraz shield-y, muzyka i championa z kuszników, a za pkt., które zostaną wrzuć bsb na cold on-ie, dodatkowego bg, muzyka do fastu oraz oddział warriorów z championem największy jaki się da
- czarodziejce na steedzie daj scrolla i familiara, wtedy chowaj się za obeliskami, domkami i lasami i wystawiaj familiara żeby z niego czarować, ew. możesz dać jej scrolla i tome of furion i wtedy do fastu
- czarodziejce na piechotę daj sztylet i scrolla i wystawiaj ją w warriorach żeby mogła ich wyrzynać
po dokonaniu tych zmian masz dużo magii i mocny ofens, masz kuszników i fast do ostrzeliwania jego śmieci, masz harpie do osłony, odginania szarż i rozwalania machin
do tego masz masz dwa oddziały coków, bg i hydrę co stanowi naprawdę dużego kopa w combacie
moim zdaniem naprawdę fajna rospa
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Rozumiem spróbuję coś takiego złożyć jednak moim zdaniem to +1 atak na coldy w szarży rozwali wszystko (dosłownie) ale dzięki za opinię
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
-
- Oszukista
- Posty: 837
fajna rozpiska, w bardzo fajnym formacie ale pomysły kolegi wyżej domagają się odpowiedzi: Czy Bsb da więcej niż Cauldron? jaki jest sens wystawiania warriorów w ofensywnej rozpisce? a gdyby babeczka miała być ze scyzorykiem, to raczej dorzucic jej perełkę, a nie scrolla... a pomysł z zabraniem kusznikom tarcz też jest jakiś dziwny... tarcze daja tym chłopcom naprawdę dużo, a nie podnosza jakoś masakrycznie ich kosztu.
a i ja wrzuciłbym jedna czarkę do kuszoli - BG mają sie bic a nie tylko ochraniać kobitke, wywalił bonusy z Hagi, zamiast nich dorzucil cold-blooded banner na jedne Coki, i dodatkowego gwardzistę, żeby mieć ładną 14
a i ja wrzuciłbym jedna czarkę do kuszoli - BG mają sie bic a nie tylko ochraniać kobitke, wywalił bonusy z Hagi, zamiast nich dorzucil cold-blooded banner na jedne Coki, i dodatkowego gwardzistę, żeby mieć ładną 14
O kurcze zapomniałem zmienić dopieszczając graficznie rozpiskę
Tak oczywiście jest ich 14 i koszt ich jest jak za 14
P.S.
Tylko czy 10 kuszników zapewni magusce odpowiednią ochronę?
Tak oczywiście jest ich 14 i koszt ich jest jak za 14
P.S.
Tylko czy 10 kuszników zapewni magusce odpowiednią ochronę?
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
- bsb daje o tyle więcej, że może sam przyjąć i przytrzymać na ładne kilka tur mocne oddziały kawalerii albo monstery/rydwany, a kociołek oprócz tego, że da kilka blessingów to prawie nic nie robi, jak dostanie szarżę to często ward na 4+ nie wystarcza, sądzę, że kociołek to plewna opcja w rospie bez lorda
- co do warriorów i sztyletu, właśnie w ofensywnej rospie nieźle sie sprawdzają, wszystko idzie do przodu a oni trzymają ćwiartkę i maga, nie mają mocnych zagrożeń i często coś znacznego ta czarodziejka zrobi magią, a perła jest lekko do dupy, bo ja wolę rzucić dwa razy na grę panikę na LD8 przez zabicie warriorów niż przyjąć szarżę knightów chaosu, którzy po prostu tych warriorów poharatają, a tak to można przynajmniej uciec i w następnej turze się zebrać
- poza tym emielu, powiedz mi ile razy na jednodniowym turnieju zdarza ci się walczyć kusznikami i zdawać "super" save-y na 5+/6+??? wiem, że wiele osób tak uważa, ale ja jeszcze się ani razu nie przekonałem do tego. jak kusznicy dostają szarżę to albo wyrżną znaczną część oddziału szarżującego ze stand and shoot albo wygraja combat albo zginą i to drugie zdarza się rzadko
- cold-blooded banner na cold one-ach jest imho kiepskim wyborem, za 10pkt. więcej masz war banner, który rzeczywiście coś daje, a tak to masz sztandar, który pozwala ci przez jedną turę rzucać ld na trzech kościach, i co???
głupote na 9 łatwo zdać, fear out number-a coki rzadko dostają, a panika na 9 nie jest jakaś masakrycznie straszna
- co do warriorów i sztyletu, właśnie w ofensywnej rospie nieźle sie sprawdzają, wszystko idzie do przodu a oni trzymają ćwiartkę i maga, nie mają mocnych zagrożeń i często coś znacznego ta czarodziejka zrobi magią, a perła jest lekko do dupy, bo ja wolę rzucić dwa razy na grę panikę na LD8 przez zabicie warriorów niż przyjąć szarżę knightów chaosu, którzy po prostu tych warriorów poharatają, a tak to można przynajmniej uciec i w następnej turze się zebrać
- poza tym emielu, powiedz mi ile razy na jednodniowym turnieju zdarza ci się walczyć kusznikami i zdawać "super" save-y na 5+/6+??? wiem, że wiele osób tak uważa, ale ja jeszcze się ani razu nie przekonałem do tego. jak kusznicy dostają szarżę to albo wyrżną znaczną część oddziału szarżującego ze stand and shoot albo wygraja combat albo zginą i to drugie zdarza się rzadko
- cold-blooded banner na cold one-ach jest imho kiepskim wyborem, za 10pkt. więcej masz war banner, który rzeczywiście coś daje, a tak to masz sztandar, który pozwala ci przez jedną turę rzucać ld na trzech kościach, i co???
głupote na 9 łatwo zdać, fear out number-a coki rzadko dostają, a panika na 9 nie jest jakaś masakrycznie straszna
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Po poradach kamelota wyglądało by to tak:
Unnamed1850 Pts - Dark Elves Army
1 Sorceress @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Sacrifical Dagger [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress @ 197 Pts
Magic Level 2, Dark Steed
Dispel Scroll [25]
Focus Familiar [25]
1 Master @ 185 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard, Cold one
Pendant of Khaeleth [35]
Sword of Might [15]
14 Warriors @ 84 Pts
Spear; Light Armour
10 Crossbowmen @ 100 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
14 Black Guard @ 277 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician, Master
Standard of Hag Graef [35]
Crimson Death [25]
6 Cold One Knights @ 186 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Cold One
6 Cold One Knights @ 186 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Cold One
1 War Hydra @ 175 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 76
Total Army Cost: 1850
A jak nikt waszej kłótni nie wygra to rzucę K6 kto ma rację xD
Unnamed1850 Pts - Dark Elves Army
1 Sorceress @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Sacrifical Dagger [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress @ 197 Pts
Magic Level 2, Dark Steed
Dispel Scroll [25]
Focus Familiar [25]
1 Master @ 185 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard, Cold one
Pendant of Khaeleth [35]
Sword of Might [15]
14 Warriors @ 84 Pts
Spear; Light Armour
10 Crossbowmen @ 100 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
14 Black Guard @ 277 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician, Master
Standard of Hag Graef [35]
Crimson Death [25]
6 Cold One Knights @ 186 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Cold One
6 Cold One Knights @ 186 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Cold One
1 War Hydra @ 175 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 76
Total Army Cost: 1850
A jak nikt waszej kłótni nie wygra to rzucę K6 kto ma rację xD
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
-
- Oszukista
- Posty: 837
bsb owszem jest fajny, ale tutaj jest na tyle dużo rzeczy z konkretnym pierdolnieciem, ze niekoniecznie blokowanie duzych bydlat jest niezbedne.
czesto zdaję save`y na 4+ - kuszoli lubią gnębić fasty, latacze, wykopywaczki, a sporo z nich ma siły 3...
a cold-ones mają taką nieprawdopodobną cechę, ze głupotę oblewają zawsze w kluczowym momencie naprawdę 15 punktów za pewność, że przypakowany dodatkowym atakiem oddział zaszarzuje to nie tak dużo...
a co do trzymania czarki w kuszolach:
oni mają zapewnić jej ochronę przed ostrzałem, czarami i fastami - i z tego zadania się wywiążą - a od tego masz guardów, hydrę, i 2 oddziały COKów, żeby przeciwnik miał lepsze rzeczy do roboty niż uganianie się za marnymi 10 kuszolami. w ostateczności mozna czarkę odłączyć od oddziału, jesli nie da sie uniknąc przyjęcia na niego szarzy
edit: my się jeszcze nie kłócimy... a czarka konna w tej wersji dużo lepiej wyglada, tylko nie zapomnij jednak chować jej w fastach, grajac przeciwko orkom i goblinom
czesto zdaję save`y na 4+ - kuszoli lubią gnębić fasty, latacze, wykopywaczki, a sporo z nich ma siły 3...
a cold-ones mają taką nieprawdopodobną cechę, ze głupotę oblewają zawsze w kluczowym momencie naprawdę 15 punktów za pewność, że przypakowany dodatkowym atakiem oddział zaszarzuje to nie tak dużo...
a co do trzymania czarki w kuszolach:
oni mają zapewnić jej ochronę przed ostrzałem, czarami i fastami - i z tego zadania się wywiążą - a od tego masz guardów, hydrę, i 2 oddziały COKów, żeby przeciwnik miał lepsze rzeczy do roboty niż uganianie się za marnymi 10 kuszolami. w ostateczności mozna czarkę odłączyć od oddziału, jesli nie da sie uniknąc przyjęcia na niego szarzy
edit: my się jeszcze nie kłócimy... a czarka konna w tej wersji dużo lepiej wyglada, tylko nie zapomnij jednak chować jej w fastach, grajac przeciwko orkom i goblinom
Najpierw zdajesz głupotę, a dopiero potem dajesz błogosławieństwo z kotła.emiel_regis pisze:a cold-ones mają taką nieprawdopodobną cechę, ze głupotę oblewają zawsze w kluczowym momencie naprawdę 15 punktów za pewność, że przypakowany dodatkowym atakiem oddział zaszarzuje to nie tak dużo...
I mi się wydaje że kocioł to lepsza opcja niż master.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
rozpa przed poradami kamelota znacznie lepsza. Kociołek jest świetny tylko nie opłaca się dawać tam tyle "darów" bsb na kocioł , championa z kuszników zabierz ,ale tarcze , muzyka zostaw , daj muzyka do Dr i osobiście dałbym champinów do Coków ,a "chyba" pktów Ci starczy. Rozpa mi się podoba i masz szanse coś zrobić.( odnosiłem się do pierwszej rozpiski bo druga imo gorsza.
I believe in Honour.!
warlock: twoja rozpa jest ciekawa bo odgina się od standardu turniejowego i nie każdy bedzie wiedział jak przeciwko niej grać co jest dużym plusem, kociołek to bardzo dobra rzecz do armi ofensywnych bo dzięki dodatkowym atakom robisz rzeź, a jesli na cokach nie zdasz głupoty i wystawisz sie na szarże to word na 4+ moze ich uratować
kamelot: warlock napisał na forum żeby dawać mu rady a nie narzucać swoją wizje, wypowiedziałeś się raz podająć argumenty i to starczy ale "siłowe" namawianie nie jest w dobrym guście, wiem ze chcesz pomóc ale troszke przystopuj
ja zawsze byłem za wymyślanie własnych rozwiązań i kombinowania, moze rozpiska warlocka okaże się lepsza od standardowej i to na niej niedługo będą grać
osobicie bardziej boje się kotła bo jest bardziej uniwersalny i trudniejszy do zdjęcia bo stoi sobie na końcu stołu i trzeba sie przebić przez dwa dodziały coków BG i hydre a BSB dostanie KB i papa
kamelot: warlock napisał na forum żeby dawać mu rady a nie narzucać swoją wizje, wypowiedziałeś się raz podająć argumenty i to starczy ale "siłowe" namawianie nie jest w dobrym guście, wiem ze chcesz pomóc ale troszke przystopuj
ja zawsze byłem za wymyślanie własnych rozwiązań i kombinowania, moze rozpiska warlocka okaże się lepsza od standardowej i to na niej niedługo będą grać
osobicie bardziej boje się kotła bo jest bardziej uniwersalny i trudniejszy do zdjęcia bo stoi sobie na końcu stołu i trzeba sie przebić przez dwa dodziały coków BG i hydre a BSB dostanie KB i papa
Bardzo fajna rozpa. Gram czyms podobnym na 1650. Nie rezygnuj z kotla. Przy gwardii, 2x cokach i hydrze, jest niemalze obowiazkowy. Ja bym tylko zdjal itemy z hagi i magiczce dal sztylet + perle. Do tego 14stke warrirorw or smth. Ze sztyletem na te punkty magia sie fajnie przebija.
dobra, może i macie racje i może przesadziłem
co do rospy to ja niedawno grałem na czymś takim na 1600 i z demonami 11-9 wygrałem:
- haga z kociołkiem, manbane, rune of khaine
- bsb na coldzie z pendantem i SoM
- assassin z bound spell-em, manbane-em i gwiazdkami
- 5 dr z kuszami i muzykiem
- 10 warriorów z muzykiem
- 6 harpii
- 5 harpii
- 6 coldów z muzykiem i war bannerem
- 15 bg z fcg, asf, hotekiem
- 7 shade-ów z gw
- hydra
co do rospy to ja niedawno grałem na czymś takim na 1600 i z demonami 11-9 wygrałem:
- haga z kociołkiem, manbane, rune of khaine
- bsb na coldzie z pendantem i SoM
- assassin z bound spell-em, manbane-em i gwiazdkami
- 5 dr z kuszami i muzykiem
- 10 warriorów z muzykiem
- 6 harpii
- 5 harpii
- 6 coldów z muzykiem i war bannerem
- 15 bg z fcg, asf, hotekiem
- 7 shade-ów z gw
- hydra
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
A czy ze sztyletem mogę wyjść poza ograniczenia BP? Bo juz mam maksymalne 8 PD (6PD + 1PD za 2 magów + 1PD za Dagger) bo tak to nie ma sensu raczej
P.S.
P.S.
Ward z kotła jest 5+. 4+ mają obsługantki ale to mała sprawasymek pisze:jesli na cokach nie zdasz głupoty i wystawisz sie na szarże to word na 4+ moze ich uratować
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
Ograniczenie BP dotyczy tylko podczas robienia rozpy. czyli jak masz 8 PD to juz podczas gry mozeszdorzucic wiecej.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Tak
Każdy dobry uczynek zostanie kiedyś sprawiedliwie ukarany
-
- Oszukista
- Posty: 837
i właśnie dlatego aktualne ograniczenia dla magii na BP są świetnie a dagger, mimo jego realnej ceny jest b. opłacalny - za 2 kosci power płacisz realnie 14 pkt+cena przedmiotu, a nie 25 jak za power stone... i dorzucasz tą kluczową kosteczkę już po pierwszym rzucie...
i wiem, że najpierw zdaje się głupotę, potem dodaje atak, ale dlatego NAJPIERW odpalilbym banner, potem dopalił atakiem oddział w kluczowym momencie
i wiem, że najpierw zdaje się głupotę, potem dodaje atak, ale dlatego NAJPIERW odpalilbym banner, potem dopalił atakiem oddział w kluczowym momencie