Piechota Wochu-2250 (slaanesh+nurgl)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Piechota Wochu-2250 (slaanesh+nurgl)

Post autor: Solider »

Najpierw rozpa :wink: :

Sorcerer Lord- 360
MoN, 4 lv, infernal puppet,
enchanted shield, sword of might.

Chaos Sorcerer- 180
MoN, 2lv, spell familiar, dispel scroll.

Chaos Sorcerer- 165
MoN, 2lv, dispel scroll.

Chaos Sorcerer- 190
MoN, 2lv, the black tongue.

19x Chaos Marauders- 115
fcg, MoS, dwuraki.

19x Chaos Marauders- 115
fcg, MoS, dwuraki.

11x Chaos Warriors- 241
fcg, MoS, shield, War Banner.

12x Chaos Warriors- 252
fcg, MoS, shield, Rapturous Standard.

3x 5 Chaos Warhounds- 90

Chaos Chariot- 130
MoS.

Hellcannon- 205

Hellcannon- 205

PD- 12
DD- 10

razem- 2248

Tak sobie pomyślałem, full magii, dwie heleny i masa piechoty może jednak dadzą radę na tym kodeksie coś ugrać :mrgreen: . Stół pokaże :wink: Zamysł jest taki, że stoję i nawalam z katapult nurgla i innych czarów. Potem poprawiają Heleny i tak do wybicia przeciwnika :twisted: Na badziwia i do odginanie szarż mam psy i rydwan. Rydwanem czaję się za jakimś lasem na okazję :wink: Wiem, że magia jest losowa, ale przy takim stężeniu magów nie powinno być źle. Oddziały Warriorów rozmieszczone pomiędzy Helkami, a Maruderzy na flankach.

Co wy na to?
Ostatnio zmieniony 15 lis 2009, o 20:36 przez Solider, łącznie zmieniany 1 raz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Jednego typa bym ztzeentchował z bardzo prostej przyczyny... pocisk, idealny do bicia fastów itp, ale kumam.
Boli trochę turbodefens albo turboofens. Z krasiami masz ciężko, DE też moga być problemem.
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Fajna :mrgreen:
trikk dobrze gada (jak zwykle =P~ )
Ewentualnie przydałyby się jakieś mounty dla magów jak już ktoś dojdzie ( lepszy save )
No i są hellcanony :wink: ( i tak wolę moją =P~, może nią nie pocisne ale jest fajna )
Powodzenia i napisz jak coś nią pograsz
pzdr

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Wiem, Karasie i Imperium to dramat, tak samo wszelkie smoki. Z DE raczej dam radę. Z założeń powinienem mieć ze dwie nurglowe katapy (są dobre) no i jakąś obszarówkę (6 czar) więc nie powinno być źle. Jak trafię na turboofens to będę kombinował psami i rydwanem. Uniwersalna rozpa to to nie jest, ale inna niż wszelkie na kawie :twisted:

Co do mountów to odpadają, bo założenie jest piechociarskie :wink: i tak dałem rydwan i psy, więc wystarczy :)

Jak znajdę czas to ją przetestuję i napewno napiszę jak poszło.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Kotlet
Wodzirej
Posty: 763
Lokalizacja: Nemezis P.P.S.

Post autor: Kotlet »

Jesli nie krasie, imperium, smoki to na co ma byc ta rozpa dobra? Na demony i vc, moze? :D
Sory gregory, ale piechota ssie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Kotlet pisze:Jesli nie krasie, imperium, smoki to na co ma byc ta rozpa dobra? Na demony i vc, moze? :D
Sory gregory, ale piechota ssie.
Imperium i Karasie to typowe strzelające armie, więc z nimi nie ma co się mierzyć. Co do smoków i innych monstrów to mam Heleny jak już trafią to powinno być ciekawie :twisted:

Piechota rzeczywiście ssie, ale czego nie robi się dla klimatu :wink: zobaczymy jak sobie poradzi ta rozpa. Oczywiście jak znajdę odrobinę czasu na grę :(
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Rozpa rzeczywiście nowatorska.
Proponowałbym zamiast jednych warriorów i rydwanu wstawić 2 oddziały ogrów i trochę podpakować oddział warriorów z rapturusem + mounty dla czarodziejów, te +2 do sejwa i możliwość szybszego wycofania się bądź nawet wyszarżowania w bolca przeciwnika jest tego warte.
Odnośnie ogrów to są na piechotę ale potrafią nieźle kontrować zbliżające się wojsko przeciwnika. Sam mam zamiar trochę z nimi poeksperymentować bo zaczynają mnie ostro wkurzać konni marauderzy za 100 pkt, którzy zdychają od pierwszego dwadesześcia lub salwy z kusz.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Marios pisze:Rozpa rzeczywiście nowatorska.
Proponowałbym zamiast jednych warriorów i rydwanu wstawić 2 oddziały ogrów i trochę podpakować oddział warriorów z rapturusem + mounty dla czarodziejów, te +2 do sejwa i możliwość szybszego wycofania się bądź nawet wyszarżowania w bolca przeciwnika jest tego warte.
Ogry to dobry pomysł, przemyślę propozycję :D Co do kników dla magów to raczej nie przejdzie, mam 4 pieszych czarodzieji i kiedyś muszę ich wykorzystać :twisted:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nurglowcy na piechotę to nieporozumienie. 11 warriorów wymień na jeszcze 2x 19 marauderów a drugą 12 przemianuj na knightów i fasta.
daruj te dwuraki.

lord straszliwie dziwny , czemu na piechotę ? czemu taki zestaw przedmiotów?

jeszcze mark slanesha na rydwanie mnie dziwi

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Próbowałem grać czymś podobnym.Ba! Nawet cholernie podobnym. Odechciało mi się , gdy przez każdą turę byłem spowalniany przez krasnoludzie kowadło.
12 Warriorów z tarczami nie ma siły przebicia. Odbijesz się od statika, albo wróg po prostu cie ominie.
Imho z tyloma magami wymień język na puppeta.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

puppet już jest , chyba że chodziło Ci o zamiane języka z puppetem żeby nie tracić 100pkt za użycie języka

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

#-o
Błąd błąd.
Jest puppet, jest zabawa(przy tylu magach).

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Occ pisze: Imho z tyloma magami wymień język na puppeta.
Ale ja mam jedno i drugie :wink:

Nie chcę jazdy, to ma być piechotna rozpa. Wiem, co myślicie o piechocie, ale muszę przekonać się na własnej skórze.
Jasiuuu pisze: daruj te dwuraki.

lord straszliwie dziwny , czemu na piechotę ? czemu taki zestaw przedmiotów?

jeszcze mark slanesha na rydwanie mnie dziwi
Dwuraki na Maruderach to słaba opcja? Co do rydwanu to zostało mi 10 wolnych punktów :wink: no i mark pasował do reszty jednostek :) Lord jest na piechotę, bo taka była koncepcja armii. Przedmioty na nim są dane po taniości i nie wiedziałem, co mu jeszcze wypadałoby dać. Jak masz jakiś pomysł i chciałbyś się nim podzielić to słucham :) Myślę nad wcześniejszą propozycją Mariosa dot. Ogrów.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Mogę zasugerować flaile.
Atutem marasów jest 4I,a dwuraki ten atut zabieraję.
Co do Ogrów, o których tak mówicie...
Paru z MoSem brzmi nieźle.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

jak koncepcja armi zakłada żeby magowie łatwo ginęli i nie mieli zasięgu dla połowy czarów to wszystko ok.

marauderzy najlepsi to ci z sv na 4+ w cc - przynajmniej jeśli mówimy o dużych klockach

dwuraki to można dawać jak gramy na banner of the gods ale to też kiepskawy pomysł.


zagraj 10 bitew tą rospą i sam wpadniesz na dużo usprawnień zapewne ; )

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Po waszych uwagach postanowiłem się do nich choć w części zastosować ( w końcu po to pokazuję rozpe) i wyszło mi coś takiego:

Sorcerer Lord- 410
MoT, 4 lv, spell familiar, dispel scroll,
enchanted shield, disc of tzeentch,
golden eye of tzeentch, paraliżujący ryk
(niepamiętam jak to się pisze po angielsku :) ).

Chaos Sorcerer- 191
MoN, 2lv,infernal puppet, konik.

Chaos Sorcerer- 181
MoN, 2lv, dispel scroll, konik.

Chaos Sorcerer- 206
MoN, 2lv, the black tongue, konik.

19x Chaos Marauders- 134
fcg, MoS, shield, light armour.

19x Chaos Marauders- 134
fcg, MoS, shield, light armour.

12x Chaos Warriors- 252
fcg, MoS, shield, Rapturous Standard.

4x 5 Chaos Warhounds- 120

4x Chaos Ogres- 210
Mos, dwuraki, chaos armour.

Hellcannon- 205

Hellcannon- 205

PD- 12
DD- 10

razem: 2248.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, o 14:47 przez Solider, łącznie zmieniany 3 razy.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

1 za każdego małego maga, 2 za dużego, 2 armijne, 3 za dispele i 2 za infernala znaczy 12 znaczy dobrze...

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Wielkie dzięki, tak też myślałem, ale kumpel mi w bani zamieszał :wink:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

jest dużo lepiej

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Wreszcie coś innego... Ja chcę z tym zagrać... Jeśli masz czas przedpołudniami to zapraszam na partyjkę na mojej "domowej powierzchni do grania".

ODPOWIEDZ