Piechota Wochu-2250 (slaanesh+nurgl)
Piechota Wochu-2250 (slaanesh+nurgl)
Najpierw rozpa :
Sorcerer Lord- 360
MoN, 4 lv, infernal puppet,
enchanted shield, sword of might.
Chaos Sorcerer- 180
MoN, 2lv, spell familiar, dispel scroll.
Chaos Sorcerer- 165
MoN, 2lv, dispel scroll.
Chaos Sorcerer- 190
MoN, 2lv, the black tongue.
19x Chaos Marauders- 115
fcg, MoS, dwuraki.
19x Chaos Marauders- 115
fcg, MoS, dwuraki.
11x Chaos Warriors- 241
fcg, MoS, shield, War Banner.
12x Chaos Warriors- 252
fcg, MoS, shield, Rapturous Standard.
3x 5 Chaos Warhounds- 90
Chaos Chariot- 130
MoS.
Hellcannon- 205
Hellcannon- 205
PD- 12
DD- 10
razem- 2248
Tak sobie pomyślałem, full magii, dwie heleny i masa piechoty może jednak dadzą radę na tym kodeksie coś ugrać . Stół pokaże Zamysł jest taki, że stoję i nawalam z katapult nurgla i innych czarów. Potem poprawiają Heleny i tak do wybicia przeciwnika Na badziwia i do odginanie szarż mam psy i rydwan. Rydwanem czaję się za jakimś lasem na okazję Wiem, że magia jest losowa, ale przy takim stężeniu magów nie powinno być źle. Oddziały Warriorów rozmieszczone pomiędzy Helkami, a Maruderzy na flankach.
Co wy na to?
Sorcerer Lord- 360
MoN, 4 lv, infernal puppet,
enchanted shield, sword of might.
Chaos Sorcerer- 180
MoN, 2lv, spell familiar, dispel scroll.
Chaos Sorcerer- 165
MoN, 2lv, dispel scroll.
Chaos Sorcerer- 190
MoN, 2lv, the black tongue.
19x Chaos Marauders- 115
fcg, MoS, dwuraki.
19x Chaos Marauders- 115
fcg, MoS, dwuraki.
11x Chaos Warriors- 241
fcg, MoS, shield, War Banner.
12x Chaos Warriors- 252
fcg, MoS, shield, Rapturous Standard.
3x 5 Chaos Warhounds- 90
Chaos Chariot- 130
MoS.
Hellcannon- 205
Hellcannon- 205
PD- 12
DD- 10
razem- 2248
Tak sobie pomyślałem, full magii, dwie heleny i masa piechoty może jednak dadzą radę na tym kodeksie coś ugrać . Stół pokaże Zamysł jest taki, że stoję i nawalam z katapult nurgla i innych czarów. Potem poprawiają Heleny i tak do wybicia przeciwnika Na badziwia i do odginanie szarż mam psy i rydwan. Rydwanem czaję się za jakimś lasem na okazję Wiem, że magia jest losowa, ale przy takim stężeniu magów nie powinno być źle. Oddziały Warriorów rozmieszczone pomiędzy Helkami, a Maruderzy na flankach.
Co wy na to?
Ostatnio zmieniony 15 lis 2009, o 20:36 przez Solider, łącznie zmieniany 1 raz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Fajna
trikk dobrze gada (jak zwykle )
Ewentualnie przydałyby się jakieś mounty dla magów jak już ktoś dojdzie ( lepszy save )
No i są hellcanony ( i tak wolę moją , może nią nie pocisne ale jest fajna )
Powodzenia i napisz jak coś nią pograsz
pzdr
trikk dobrze gada (jak zwykle )
Ewentualnie przydałyby się jakieś mounty dla magów jak już ktoś dojdzie ( lepszy save )
No i są hellcanony ( i tak wolę moją , może nią nie pocisne ale jest fajna )
Powodzenia i napisz jak coś nią pograsz
pzdr
Wiem, Karasie i Imperium to dramat, tak samo wszelkie smoki. Z DE raczej dam radę. Z założeń powinienem mieć ze dwie nurglowe katapy (są dobre) no i jakąś obszarówkę (6 czar) więc nie powinno być źle. Jak trafię na turboofens to będę kombinował psami i rydwanem. Uniwersalna rozpa to to nie jest, ale inna niż wszelkie na kawie
Co do mountów to odpadają, bo założenie jest piechociarskie i tak dałem rydwan i psy, więc wystarczy
Jak znajdę czas to ją przetestuję i napewno napiszę jak poszło.
Co do mountów to odpadają, bo założenie jest piechociarskie i tak dałem rydwan i psy, więc wystarczy
Jak znajdę czas to ją przetestuję i napewno napiszę jak poszło.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Imperium i Karasie to typowe strzelające armie, więc z nimi nie ma co się mierzyć. Co do smoków i innych monstrów to mam Heleny jak już trafią to powinno być ciekawieKotlet pisze:Jesli nie krasie, imperium, smoki to na co ma byc ta rozpa dobra? Na demony i vc, moze?
Sory gregory, ale piechota ssie.
Piechota rzeczywiście ssie, ale czego nie robi się dla klimatu zobaczymy jak sobie poradzi ta rozpa. Oczywiście jak znajdę odrobinę czasu na grę
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Rozpa rzeczywiście nowatorska.
Proponowałbym zamiast jednych warriorów i rydwanu wstawić 2 oddziały ogrów i trochę podpakować oddział warriorów z rapturusem + mounty dla czarodziejów, te +2 do sejwa i możliwość szybszego wycofania się bądź nawet wyszarżowania w bolca przeciwnika jest tego warte.
Odnośnie ogrów to są na piechotę ale potrafią nieźle kontrować zbliżające się wojsko przeciwnika. Sam mam zamiar trochę z nimi poeksperymentować bo zaczynają mnie ostro wkurzać konni marauderzy za 100 pkt, którzy zdychają od pierwszego dwadesześcia lub salwy z kusz.
Proponowałbym zamiast jednych warriorów i rydwanu wstawić 2 oddziały ogrów i trochę podpakować oddział warriorów z rapturusem + mounty dla czarodziejów, te +2 do sejwa i możliwość szybszego wycofania się bądź nawet wyszarżowania w bolca przeciwnika jest tego warte.
Odnośnie ogrów to są na piechotę ale potrafią nieźle kontrować zbliżające się wojsko przeciwnika. Sam mam zamiar trochę z nimi poeksperymentować bo zaczynają mnie ostro wkurzać konni marauderzy za 100 pkt, którzy zdychają od pierwszego dwadesześcia lub salwy z kusz.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.
Ogry to dobry pomysł, przemyślę propozycję Co do kników dla magów to raczej nie przejdzie, mam 4 pieszych czarodzieji i kiedyś muszę ich wykorzystaćMarios pisze:Rozpa rzeczywiście nowatorska.
Proponowałbym zamiast jednych warriorów i rydwanu wstawić 2 oddziały ogrów i trochę podpakować oddział warriorów z rapturusem + mounty dla czarodziejów, te +2 do sejwa i możliwość szybszego wycofania się bądź nawet wyszarżowania w bolca przeciwnika jest tego warte.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
nurglowcy na piechotę to nieporozumienie. 11 warriorów wymień na jeszcze 2x 19 marauderów a drugą 12 przemianuj na knightów i fasta.
daruj te dwuraki.
lord straszliwie dziwny , czemu na piechotę ? czemu taki zestaw przedmiotów?
jeszcze mark slanesha na rydwanie mnie dziwi
daruj te dwuraki.
lord straszliwie dziwny , czemu na piechotę ? czemu taki zestaw przedmiotów?
jeszcze mark slanesha na rydwanie mnie dziwi
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Próbowałem grać czymś podobnym.Ba! Nawet cholernie podobnym. Odechciało mi się , gdy przez każdą turę byłem spowalniany przez krasnoludzie kowadło.
12 Warriorów z tarczami nie ma siły przebicia. Odbijesz się od statika, albo wróg po prostu cie ominie.
Imho z tyloma magami wymień język na puppeta.
12 Warriorów z tarczami nie ma siły przebicia. Odbijesz się od statika, albo wróg po prostu cie ominie.
Imho z tyloma magami wymień język na puppeta.
Ale ja mam jedno i drugieOcc pisze: Imho z tyloma magami wymień język na puppeta.
Nie chcę jazdy, to ma być piechotna rozpa. Wiem, co myślicie o piechocie, ale muszę przekonać się na własnej skórze.
Dwuraki na Maruderach to słaba opcja? Co do rydwanu to zostało mi 10 wolnych punktów no i mark pasował do reszty jednostek Lord jest na piechotę, bo taka była koncepcja armii. Przedmioty na nim są dane po taniości i nie wiedziałem, co mu jeszcze wypadałoby dać. Jak masz jakiś pomysł i chciałbyś się nim podzielić to słucham Myślę nad wcześniejszą propozycją Mariosa dot. Ogrów.Jasiuuu pisze: daruj te dwuraki.
lord straszliwie dziwny , czemu na piechotę ? czemu taki zestaw przedmiotów?
jeszcze mark slanesha na rydwanie mnie dziwi
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Mogę zasugerować flaile.
Atutem marasów jest 4I,a dwuraki ten atut zabieraję.
Co do Ogrów, o których tak mówicie...
Paru z MoSem brzmi nieźle.
Atutem marasów jest 4I,a dwuraki ten atut zabieraję.
Co do Ogrów, o których tak mówicie...
Paru z MoSem brzmi nieźle.
jak koncepcja armi zakłada żeby magowie łatwo ginęli i nie mieli zasięgu dla połowy czarów to wszystko ok.
marauderzy najlepsi to ci z sv na 4+ w cc - przynajmniej jeśli mówimy o dużych klockach
dwuraki to można dawać jak gramy na banner of the gods ale to też kiepskawy pomysł.
zagraj 10 bitew tą rospą i sam wpadniesz na dużo usprawnień zapewne ; )
marauderzy najlepsi to ci z sv na 4+ w cc - przynajmniej jeśli mówimy o dużych klockach
dwuraki to można dawać jak gramy na banner of the gods ale to też kiepskawy pomysł.
zagraj 10 bitew tą rospą i sam wpadniesz na dużo usprawnień zapewne ; )
Po waszych uwagach postanowiłem się do nich choć w części zastosować ( w końcu po to pokazuję rozpe) i wyszło mi coś takiego:
Sorcerer Lord- 410
MoT, 4 lv, spell familiar, dispel scroll,
enchanted shield, disc of tzeentch,
golden eye of tzeentch, paraliżujący ryk
(niepamiętam jak to się pisze po angielsku ).
Chaos Sorcerer- 191
MoN, 2lv,infernal puppet, konik.
Chaos Sorcerer- 181
MoN, 2lv, dispel scroll, konik.
Chaos Sorcerer- 206
MoN, 2lv, the black tongue, konik.
19x Chaos Marauders- 134
fcg, MoS, shield, light armour.
19x Chaos Marauders- 134
fcg, MoS, shield, light armour.
12x Chaos Warriors- 252
fcg, MoS, shield, Rapturous Standard.
4x 5 Chaos Warhounds- 120
4x Chaos Ogres- 210
Mos, dwuraki, chaos armour.
Hellcannon- 205
Hellcannon- 205
PD- 12
DD- 10
razem: 2248.
Sorcerer Lord- 410
MoT, 4 lv, spell familiar, dispel scroll,
enchanted shield, disc of tzeentch,
golden eye of tzeentch, paraliżujący ryk
(niepamiętam jak to się pisze po angielsku ).
Chaos Sorcerer- 191
MoN, 2lv,infernal puppet, konik.
Chaos Sorcerer- 181
MoN, 2lv, dispel scroll, konik.
Chaos Sorcerer- 206
MoN, 2lv, the black tongue, konik.
19x Chaos Marauders- 134
fcg, MoS, shield, light armour.
19x Chaos Marauders- 134
fcg, MoS, shield, light armour.
12x Chaos Warriors- 252
fcg, MoS, shield, Rapturous Standard.
4x 5 Chaos Warhounds- 120
4x Chaos Ogres- 210
Mos, dwuraki, chaos armour.
Hellcannon- 205
Hellcannon- 205
PD- 12
DD- 10
razem: 2248.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, o 14:47 przez Solider, łącznie zmieniany 3 razy.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Wielkie dzięki, tak też myślałem, ale kumpel mi w bani zamieszał
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole