Pomóżcie Bracia Chaosu...
Moderator: JarekK
Pomóżcie Bracia Chaosu...
Witam wszystkich serdecznie jestem nowym użytkownikiem tego forum (a w WFB gram od roku, ale tylko 10 bitewek).
Otóż moim problem jest to, że na te 10 bitew wygrałem tylko 2 (i to w dodatku na BP, wszystkie inne na 1000, 1500, 2000 w plecy ).
Moi przeciwnicy to krasnale i delfy (też początkujący gracze) grający na mnie defensywnie (ostrzał).
Scenariusz wygląda zawsze tak samo wystawiam psy + lekka + ciężka + bohater\mag.
Dojeżdżam w 2/3 turze, psów praktycznie nie ma, lekka i ciężka ze stratami (wzgórza - strzela w co chce ) i tam stoi np 20 krasnali maja plusy za szeregi i przewagę liczebną, przegrywam CR i uciekam .
Proszę o szczegółowy poradnik dotyczący strategi dla WoCh.
Dzięki !!!
Otóż moim problem jest to, że na te 10 bitew wygrałem tylko 2 (i to w dodatku na BP, wszystkie inne na 1000, 1500, 2000 w plecy ).
Moi przeciwnicy to krasnale i delfy (też początkujący gracze) grający na mnie defensywnie (ostrzał).
Scenariusz wygląda zawsze tak samo wystawiam psy + lekka + ciężka + bohater\mag.
Dojeżdżam w 2/3 turze, psów praktycznie nie ma, lekka i ciężka ze stratami (wzgórza - strzela w co chce ) i tam stoi np 20 krasnali maja plusy za szeregi i przewagę liczebną, przegrywam CR i uciekam .
Proszę o szczegółowy poradnik dotyczący strategi dla WoCh.
Dzięki !!!
Nie powiesz, że zawsze twoi przeciwnicy mają w strefach rozstawienia górki ?!
Przy równym terenie na takie armie powinieneś wystawić mięso armatnie z piętnem Slaanesha a za tymi jednostkami powinny ciągną minimum 3 ekipy remontowe z ruchem nie mniejszym niż 6.
Do tego jacyś szybcy bohaterowie i powinno być znacznie lepiej.
Przy równym terenie na takie armie powinieneś wystawić mięso armatnie z piętnem Slaanesha a za tymi jednostkami powinny ciągną minimum 3 ekipy remontowe z ruchem nie mniejszym niż 6.
Do tego jacyś szybcy bohaterowie i powinno być znacznie lepiej.
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?
Co do górek to ma 50% w moim przypadku, gdyż mamy 2 w makietach, więc (nie ważne kto wygra rozstawianie) on wystawia jedno i ja jedno, on daje na któryś koniec, a ja na bok żeby nie mógł wykorzystać, wiec pozostaje rzut na rozstawienie i jeśli wygra bierze koniec z wzgórzem lub nie.
Moja rozpa na 1000:
Knights of Khorne 5
Champion
250
Knights of Khorne 5
Champion
250
Warhounds 5
Scaly Skin
35
Warhounds 5
Scaly Skin
35
Horsemen of Tzeentch 5
85
Horsemen of Tzeentch 5
85
Horsemen of Tzeentch 5
85
Hero of Khorne
Juggernaut of Khorne
175
I tak w pierwszym rzędzie idą psy...
W drugim lekka...
W trzecim ciężka z bohaterem...
Jak weźmie armatę wali przez wszystko, katapulta zabija w kilku oddziałach...
Bohater czasem spada od jednego strzału...
Moja rozpa na 1000:
Knights of Khorne 5
Champion
250
Knights of Khorne 5
Champion
250
Warhounds 5
Scaly Skin
35
Warhounds 5
Scaly Skin
35
Horsemen of Tzeentch 5
85
Horsemen of Tzeentch 5
85
Horsemen of Tzeentch 5
85
Hero of Khorne
Juggernaut of Khorne
175
I tak w pierwszym rzędzie idą psy...
W drugim lekka...
W trzecim ciężka z bohaterem...
Jak weźmie armatę wali przez wszystko, katapulta zabija w kilku oddziałach...
Bohater czasem spada od jednego strzału...
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Na cholere Ci scaly skin na psach? I na marudy daj mark slaanesha. Knightom sztandar i Burning standard z piętnem tęczy.
P.S. Jeżeli to są Twoje figsy w podpisie to w pyte zajebiste
P.S. Jeżeli to są Twoje figsy w podpisie to w pyte zajebiste
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Gracie na jakieś ograniczenia punktowe względem bohaterów? Jakie twój hero ma magiczne przedmioty, o ile ma jakieś, bo punktowo nie wygląda? Jeżeli obawiasz się dostać z działa daj mu regenerację, tarczę i flaila. Z siłą 7, pięcioma atakami + ataki jugga powinien sprać każdego dwarfickiego herosa.
Champion na knightach, to jest 20 punktów za dodatkowy atak. Nie wiem czy to się opłaca. Zdejmij championów i już masz 40 pts na kolejnego knighta. Jeżeli na krasnale grasz, to khorne daje radę, ale przeciw DE to frenzy raczej przeszkadza niż pomaga. Ja osobiście gram gołymi (bez mark, ewentualnie muzycy) piątkami knightów, ale jeżeli lubisz khorne'a to nim graj
Marauder horsemanów zmień na piątki z flailami i mark of slaanesh. Masz pewność, że kolega ci ich nie spanikuje. Wykorzystuj ich do niszczenia maszyn, są szybcy i nawet jak 2 dojedzie to z flailami masz szansę coś zrobić obsłudze. Niepotrzebne ci aż 3 oddziały. 2 Core obowiązkowe, nie więcej. W zamian za to wstaw np 4 oddziały warhounds gołych (bez scaly skina) Psami staraj się zasłaniać widok maszyn. Jeżeli twój kolega jest takim burakiem (w pieszczotliwym znaczeniu tego słowa oczywiście ), że zawsze bierze górkę (jak rozumiem nie losujecie gdzie są tereny, tylko sami ustawiacie) i rozstawia się na niej w rogu, to ustaw mu las przed tą górką, tak żeby nie widział jak nadjeżdżasz. Następnie wystaw się zza lasu jak dojedziesz i przez jedną turę strzelania maszynami na pewno nie wystrzela ci wszystkiego.
Rozpiska powinna wyglądać (nie zmieniając koncepcji) tak:
Exalted Hero - 234 pts
Mark of Khorne, Crown of Everlasting Conquest, Flail, Shield,
;Juggernaut of Khorne
5 Chaos Knights - 230 pts
Mark of Khorne
5 Chaos Knights - 230 pts
Mark of Khorne
Marauder Horseman - 91 pts
Mark of Slaanesh, Flail, Musician
Marauder Horseman - 91 pts
Mark of Slaanesh, Flail, Musician
5 Warhounds - 30 pts
5 Warhounds - 30 pts
5 Warhounds - 30 pts
5 Warhounds - 30 pts
Total Cost 996 pts
Ewentualnie jak wolisz, zamiast jednych psów + muzycy dla horsemanów masz 42 pts na dodatkowego knighta. Aczkolwiek ja wolałbym 4 oddziały psów.
EDIT napisałeś, że idziesz rzędami. Horsemani doskonale sprawdzają się na flankę. Psami zasłaniaj knightów z frenzy przed szarżą na niepożądany cel, oraz przed ostrzałem (lub wystawiaj je przeciw maszynom wroga, albo odginaj szarże DE). Nie atakuj w trzech rządkach, bo knighci przeciw armii defensywnej muszą jak najszybciej dojść do wroga.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Champion na knightach, to jest 20 punktów za dodatkowy atak. Nie wiem czy to się opłaca. Zdejmij championów i już masz 40 pts na kolejnego knighta. Jeżeli na krasnale grasz, to khorne daje radę, ale przeciw DE to frenzy raczej przeszkadza niż pomaga. Ja osobiście gram gołymi (bez mark, ewentualnie muzycy) piątkami knightów, ale jeżeli lubisz khorne'a to nim graj
Marauder horsemanów zmień na piątki z flailami i mark of slaanesh. Masz pewność, że kolega ci ich nie spanikuje. Wykorzystuj ich do niszczenia maszyn, są szybcy i nawet jak 2 dojedzie to z flailami masz szansę coś zrobić obsłudze. Niepotrzebne ci aż 3 oddziały. 2 Core obowiązkowe, nie więcej. W zamian za to wstaw np 4 oddziały warhounds gołych (bez scaly skina) Psami staraj się zasłaniać widok maszyn. Jeżeli twój kolega jest takim burakiem (w pieszczotliwym znaczeniu tego słowa oczywiście ), że zawsze bierze górkę (jak rozumiem nie losujecie gdzie są tereny, tylko sami ustawiacie) i rozstawia się na niej w rogu, to ustaw mu las przed tą górką, tak żeby nie widział jak nadjeżdżasz. Następnie wystaw się zza lasu jak dojedziesz i przez jedną turę strzelania maszynami na pewno nie wystrzela ci wszystkiego.
Rozpiska powinna wyglądać (nie zmieniając koncepcji) tak:
Exalted Hero - 234 pts
Mark of Khorne, Crown of Everlasting Conquest, Flail, Shield,
;Juggernaut of Khorne
5 Chaos Knights - 230 pts
Mark of Khorne
5 Chaos Knights - 230 pts
Mark of Khorne
Marauder Horseman - 91 pts
Mark of Slaanesh, Flail, Musician
Marauder Horseman - 91 pts
Mark of Slaanesh, Flail, Musician
5 Warhounds - 30 pts
5 Warhounds - 30 pts
5 Warhounds - 30 pts
5 Warhounds - 30 pts
Total Cost 996 pts
Ewentualnie jak wolisz, zamiast jednych psów + muzycy dla horsemanów masz 42 pts na dodatkowego knighta. Aczkolwiek ja wolałbym 4 oddziały psów.
EDIT napisałeś, że idziesz rzędami. Horsemani doskonale sprawdzają się na flankę. Psami zasłaniaj knightów z frenzy przed szarżą na niepożądany cel, oraz przed ostrzałem (lub wystawiaj je przeciw maszynom wroga, albo odginaj szarże DE). Nie atakuj w trzech rządkach, bo knighci przeciw armii defensywnej muszą jak najszybciej dojść do wroga.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, o 18:01 przez Izo, łącznie zmieniany 1 raz.
na krasnalach khorne się świetnie spisuje ale możesz pomyśleć nad daniem wojakom marki nurgle lub rycerzom dać mark tzeentha i gorejący sztandar (ward save na 4+ przeciw atakom w fazie strzelania)
ja też jestem niedoświadczony (grałem ledwo 2 gry) i armią mieszaną więc nie wiem czy dobrze mówię
mnie czeka podobny problem - w piątek walka z WE na 1500 punktów
ja też jestem niedoświadczony (grałem ledwo 2 gry) i armią mieszaną więc nie wiem czy dobrze mówię
mnie czeka podobny problem - w piątek walka z WE na 1500 punktów
Dziękuje za rady!
Dla kolegi Dark Knight wrzucam zdjęcia mojej armii.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=19889
Pozdrawiam
Dla kolegi Dark Knight wrzucam zdjęcia mojej armii.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=19889
Pozdrawiam
W związku z tym, że zazwyczaj grasz z dwarfami i Delfami to proponuje wystawić psy tak by ze 2 oddziały miały po 7 modeli. Bohater dzięki temu będzie miał jakiegoś lookout sira bo w 5 rycerzach będzie miał na 1 strzał.
Marauderzy konni na Delfy i na krasie to wg mnie nieporozumienie. Po prostu nigdy nigdzie nie dojadą. Już lepiej za ten oddział 5 marud konnych wystawić 20 gołych marauderów slanesza przynajmniej nie umrą od 2óch salw.
Marauderzy konni na Delfy i na krasie to wg mnie nieporozumienie. Po prostu nigdy nigdzie nie dojadą. Już lepiej za ten oddział 5 marud konnych wystawić 20 gołych marauderów slanesza przynajmniej nie umrą od 2óch salw.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.
Na kowadło nic nie ma. Możesz liczyć, że wybuchnie Niestety, ale na duże punkty jest trochę kara z krasiami. Masz dobrą magię, ale jeżeli nie grasz na smoku, to pamiętaj, że kowadło nie działa na herosów nie będących large targetami, więc Lord na steedzie slaanesha może zrobić kuku jak go ładnie schowasz przed widokiem strzelania (oczywiście poza oddziałem), ponieważ ma całkowitą wolność ruchu, to samo z dyskiem. Jeżeli na magii, to lord dyskowiec, dwóch magów na koniach i bsb na steedzie slaanesha (sword of might + enchanted Shield lub jakis ward save/regeneracja i flail/halabarda), lub też obaj na dyskach. Ja mam trochę gorzej bo gram na smoku, więc staram się walczyć magią, helkami i psami (sic!). Zależy jaki styl gry obierzesz, czym lubisz grac, bo możliwości jest sporo (choć i tak mało w porównaniu z innymi armiami). Proponuję ci wklejać pomysły na rozpiski na podforum o tej nazwie i tam szczegółowo pytać graczy, którzy będą komentować, co dalej z tym robić. Pisz przy okazji czym grają twoi przeciwnicy (jakie oddziały itp).
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Okej.
Mam parę uwag zanim poradzę co brać na Facetów w rajtuzach(czyt. Bretę).
1) Załatw sobie inny zestaw przeszkód terenowych. Z tego co piszesz wynika jasno,iż te, które z kumplami posiadasz, mocno faworyzują armie defensywne. Grajcie na rożnych terenach, to ciekawsze i bardziej sprawiedliwe.
2)Konnych rób Slaanesha.
No to breta:
1) Dragon Ogry spisują się nieźle.
2) Khornita Bsb w oddziałe najtów.
3) Psy to esencja zwycięstwa, odginasz nimi szarże etc.
4) Możesz ewentualnie wziąć helenę, lance zajmują dużą powierzchnię, przez co łatwo jest je trafić.
5) Możesz próbować pomagować, Magia Nurgla jest tutaj skuteczna.
6) Zapomnij o piechocie, konna armia na bretę jest git.
7) Powodzenia!
Mam parę uwag zanim poradzę co brać na Facetów w rajtuzach(czyt. Bretę).
1) Załatw sobie inny zestaw przeszkód terenowych. Z tego co piszesz wynika jasno,iż te, które z kumplami posiadasz, mocno faworyzują armie defensywne. Grajcie na rożnych terenach, to ciekawsze i bardziej sprawiedliwe.
2)Konnych rób Slaanesha.
No to breta:
1) Dragon Ogry spisują się nieźle.
2) Khornita Bsb w oddziałe najtów.
3) Psy to esencja zwycięstwa, odginasz nimi szarże etc.
4) Możesz ewentualnie wziąć helenę, lance zajmują dużą powierzchnię, przez co łatwo jest je trafić.
5) Możesz próbować pomagować, Magia Nurgla jest tutaj skuteczna.
6) Zapomnij o piechocie, konna armia na bretę jest git.
7) Powodzenia!
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Rydwan nie jest złym pomysłem, aczkolwiek trebuszet może go nieładnie zniszczyć(podstawka czariotowa jest , niestety, dość duża).
Ah no zapomniałem o czymś!
Trolle nie są takie złe na bretę, tanie i rzyg jest całkiem-całkiem.
Ah no zapomniałem o czymś!
Trolle nie są takie złe na bretę, tanie i rzyg jest całkiem-całkiem.
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 250 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 111 Pts
Mark of Nurgle; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 111 Pts
Mark of Nurgle; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 156 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 156 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 55
A co sądzisz o tej rozpie?
Mam dużo psów do oginania.
2 magów w maruderach wiec też Nurgle i jedni Slaanesh to flankowania.
2 razy Najci oczywiście.
Juger jako klepacz.
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 250 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 111 Pts
Mark of Nurgle; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 111 Pts
Mark of Nurgle; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 156 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 156 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 55
A co sądzisz o tej rozpie?
Mam dużo psów do oginania.
2 magów w maruderach wiec też Nurgle i jedni Slaanesh to flankowania.
2 razy Najci oczywiście.
Juger jako klepacz.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
1) Konnych marasów zrób albo Slaneshytów, albo nie dawaj im marku.
2) za powstałe pkt. podpakuj magów,zrób typa na juggerze Bsbkiem.
2) za powstałe pkt. podpakuj magów,zrób typa na juggerze Bsbkiem.
A tak?
Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
7 Chaos Knights of Khorne @ 310 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
7 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
7 Chaos Knights of Khorne @ 310 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
7 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 161 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Favour of the Gods [5]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 161 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Favour of the Gods [5]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 250 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 51
Total Army Cost: 1498
Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
7 Chaos Warhounds @ 42 Pts
7 Chaos Knights of Khorne @ 310 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
7 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
7 Chaos Knights of Khorne @ 310 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
7 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 161 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Favour of the Gods [5]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 161 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Favour of the Gods [5]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 250 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 51
Total Army Cost: 1498
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Już lepiej
Ale:
1) Nie możesz dublować magic itemów, a Favour of the Gods to magic item!
2) Daj jednemu magowi Book of Secrets, drugiemu jeśli ci starcza pkt. Power Familliara
3) Psy wystarczą po 5ciu. w oddziale
4) Heros okej, ale jeśli to breta może daj chłopakowi Aetherblade, trup będzie słał się gęsto.
Ale:
1) Nie możesz dublować magic itemów, a Favour of the Gods to magic item!
2) Daj jednemu magowi Book of Secrets, drugiemu jeśli ci starcza pkt. Power Familliara
3) Psy wystarczą po 5ciu. w oddziale
4) Heros okej, ale jeśli to breta może daj chłopakowi Aetherblade, trup będzie słał się gęsto.
Psy po 5...
Itemy zmienione... (pkty z Najtów i psów)
Zdjołem 2 Najtów (7 na raz i tak nie pojade a 6 tak) za 4 maruderów (ciężej będzie magów zdjąć) będzie 4 z przodu plus mag i 3 z tyłu...
Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights of Khorne @ 270 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
6 Chaos Knights of Khorne @ 270 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
7 Marauder Horsemen @ 111 Pts
No Mark; Flail; Musician
7 Warhorse @ [0] Pts
7 Marauder Horsemen @ 111 Pts
No Mark; Flail; Musician
7 Warhorse @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Book of Secrets [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 186 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Favour of the Gods [5]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 250 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard
Aethersword [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 49
Total Army Cost: 1499
Itemy zmienione... (pkty z Najtów i psów)
Zdjołem 2 Najtów (7 na raz i tak nie pojade a 6 tak) za 4 maruderów (ciężej będzie magów zdjąć) będzie 4 z przodu plus mag i 3 z tyłu...
Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights of Khorne @ 270 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
6 Chaos Knights of Khorne @ 270 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
7 Marauder Horsemen @ 111 Pts
No Mark; Flail; Musician
7 Warhorse @ [0] Pts
7 Marauder Horsemen @ 111 Pts
No Mark; Flail; Musician
7 Warhorse @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Book of Secrets [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 186 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]
Favour of the Gods [5]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 250 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Battle Standard
Aethersword [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 49
Total Army Cost: 1499