WE 1350 na Bydgoszcz ;)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

WE 1350 na Bydgoszcz ;)

Post autor: adeon »

Hej, znajomi się wybierają do Bydgoszczy i chcą, żebym z nimi trochę potrenował. Lata w wfb nie grałem i potrzebuje pomocy. Chciałbym wystawić coś, co z automatu nie przegra przez masakrę - niech chłopaki mają chociaż minimalne utrudnienia i poćwiczą sobie.
Póki co wymyśliłem coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

1 Noble @ 130 Pts
     Battle Standard
     Asyendi's Bane [10]
     Hail of Doom Arrow [30]

1 Spellsinger @ 140 Pts
     General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

12 Glade Guard @ 150 Pts
     Longbow; Musician

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

5 Glade Riders @ 129 Pts
     Spear; Longbow; Musician

7 Wardancers @ 126 Pts

3 Treekin @ 195 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 46

Total Army Cost: 1347
Co wy na to ? Co pozmieniać ?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Wywalić treekinów i dać łuczników.
Obrazek

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

Serio wstawienie dodatkowych łuków jest warte wywalenia Treekinów ? Czym wtedy walczyć ? Jakoś nie wyobrażam sobie walczących z kawalerią driad i wardancerów ? A treekiny moim zdaniem puszki otwierać potrafią - fakt, że ich tylko 3 tam były, ale to zawsze twardszy dla przeciwnika cel niż łucznicy...

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Łucznicy są bardzo dobrzy, na te punkty tej kawalerii zbyt dużo nie ma, a treekiny też łatwo w cc zniszczyc. Są słabe i drogie. Lepiej np; wywal treekiny, fasta, daj 6 wildów z warbannerem i oddział łuczników, tylko musisz jeszcze wyrzucic muzyka z pierwszych łuczników i gitara. Wtedy masz wildów, 22 łuczników zamiast fasta i treekinów.

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

Coś takiego ?

Kod: Zaznacz cały

1 Noble @ 130 Pts
     Battle Standard
     Asyendi's Bane [10]
     Hail of Doom Arrow [30]

1 Spellsinger @ 140 Pts
     General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

12 Glade Guard @ 150 Pts
     Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
     Longbow; Musician

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

7 Wardancers @ 126 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

6 Wild Riders @ 199 Pts
     Spear; Light Armour; Standard; Musician
     War Banner [25]

     6 Elf Steed @ [0] Pts

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1348


Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

No i gitara. Chociaż ja na Twoim miejscu, darowałbym sobie tego BSB, niby treeman jest w rozpisce, ale moze się obejśc bez przerzutu, a dałbym altera z hodą i hełmem. Wtedy taki koles wypłaca w szarży 5 ataków z siłą 6, czyli nie jest zły.

1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]

Zakładając, że wyrzucasz BSB kosztem Altera, brakuje ci 28 punktów, wiec wywal dwóch łuczników i muzyka.

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

Niieeee..... przerzuty to przy moim "farcie" obowiązkowy element.... BSB zostaje - alter nie jest wart swoich punktów obecnie.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

ja bym zostawil, w obenych czasach przy dominacji wiadomych armi warto do tej armi wprowadzic pewne zmiany, wildzi są łatwi do zastrzelenia podobnie jak łuki.
treekeny są dobre zarówno na de bo T5 jak i na doch ( jak wiadomo nie będzie juggerów z s7 flaming na kohortexie :) ) wiec jest to niezly pomysł. tylko przy grze ofensywnymi we dałbym wiecej driad. wardancerzy, 4x driady + treekeny i drzewo powinny przejechac przez kazde inne elfy, wszytskie defensy i lizzie. jedne łuki i szyszki do zabijania fastów i harpi powinny wystarczyć.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

Hmmmmmm.....

Kod: Zaznacz cały

1 Noble @ 130 Pts
     Battle Standard
     Asyendi's Bane [10]
     Hail of Doom Arrow [30]

1 Spellsinger @ 140 Pts
     General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

10 Glade Guard @ 120 Pts
     Longbow

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

7 Wardancers @ 126 Pts
4 Treekin @ 260 Pts
1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 48

Total Army Cost: 1349
Wygląda bardzo kusząco :) Mało malowania (1,5 modela) i ja jeszcze takiej rozpiski nie widziałem. ORYGINALNOŚĆ :) Ale jak trafię na bretonnię to płakać będę, oj będę.....

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Dlaczego? Ma drzewo, tancerzy, troche manewrów i da radę coś ugrać z bretą. Imho bsbka bym inaczej złożył, ta hoda Cię nie ratuje przy takiej małej ilosci strzelania...

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Ja bym wywalił jednego kina i za to dodał muzyków do elfów,a za resztę kupiłbym dodatkowego wardencera/driadę/glade guarda. Koniecznie czemipon tam gdzie maja być herosi. To nie fajne kiedy twój np. bsb zostaje wciągnięty w walkę z jakimć masakratorem z powodu pojedynku który Ci rzucił tudzież stykania. A tak albo Ty go wyzwiesz championem jeśli potrzebujesz albo zyskujesz turę przez poświęcenie czempa na uratowanie dupy bohaterowi kontrszarżą.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

Hoda bym zostawil wlasnie dlatego ze jest malo strzelania
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

HODA zostaje bezdyskusyjnie. Salwa potrafi na luzie zdjąć oddział szybkiej kawalerii/mocno przetrzebić lekką piechotę. A na tak małe punkty różnica jednego oddziału w tą lub tamtą to bardzo dużo.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

ja bym wywalił jednego treekina, dał light armour na BSB!!! i ewentualnie bym dał lvl czarce byłyby 4 kości na 2 czary + bound spell z drzewa reszta w 2 driady, albo muzyków.
Ihmo kinów jeszcze nie próbowałem...
po kohortexie mógłbys napisać jak się spisały???
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

Wojciech pisze: po kohortexie mógłbys napisać jak się spisały???
Treekiny już parę razy próbowałem używać - póki co z maaaarnym skutkiem. Ale głównie ze względu na błędy jakie popełniłem/IF'y przeciwników na popychaczki. Sam oddział ma duży potencjał - jakby nie patrzeć nie jest tak łatwo zdjąć ich w CC czy strzelaniu


Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

Coś takiego ?

Kod: Zaznacz cały

Unnamed1350 Pts  -   Wood Elves Army

1 Noble @ 132 Pts
     Light Armour; Battle Standard
     Asyendi's Bane [10]
     Hail of Doom Arrow [30]

1 Spellsinger @ 175 Pts
     General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

11 Glade Guard @ 138 Pts
     Longbow; Musician

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

7 Wardancers @ 133 Pts
     Wardancer Weapons; Musician

3 Treekin @ 195 Pts
1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 48


Total Army Cost: 1346

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Jak na mój gust obowiązkowo czempion na War Dancerach.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

GarG pisze:Jak na mój gust obowiązkowo czempion na War Dancerach.
I tak i nie. Nieraz mi się zdarzało, że przeciwnik unikał niechybnej śmierci rzucając mi chalandża. Od tego czasu unikam czempiona w tancerzach.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Jednak jeśli będzie to odział do trzymania maga i BSB to wolał bym mieć chociaż ture na uratowanie swoich bohaterów gdy korniszon mi wjerzdza w oddział.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

ODPOWIEDZ