VC 1350 Kohortex

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sosna
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Drakenhof/Warszawa

VC 1350 Kohortex

Post autor: Sosna »

1 Vampire @ 195 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
Flayed Hauberk [25]
Dispel Scroll [25]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]

1 Vampire @ 220 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Lance; Heavy armour
Enchanted Shield [15]
Helm of Commandment [30]
The Courtly: Walking Death [25]
The Martialle: Dread Knight [25]

1 Barded Nightmare @ [0] Pts

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

5 Dire Wolves @ 58 Pts

1 Doom Wolf @ [10] Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

9 Black Knights @ 365 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45]

1 Hell Knight @ [16] Pts

10 Skeletal steed @ [0] Pts

19 Grave Guard @ 295 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]

1 Crypt Keeper @ [12] Pts

Casting Pool: 5

Dispel Pool: 4

Models in Army: 63

Rozpiska myślę że jest w miarę grywalna. Mam GG i BK czyli dwa mocne oddziały do walki. Mam hełm na BSB i krzesanie ghuli n generale, myślę że coś tych ghuli dojdzie. Niestety tylko 1 DS, no ale coś za coś. czekam na uwagi

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

Ogolnie bardzo fajnie to wyglada.Jedyne co bym zmienił to zamiast enchanted shield na BSBku dał bym periapta.
Ostatnio zmieniony 2 gru 2009, o 21:45 przez Gregor, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Sosna
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Drakenhof/Warszawa

Post autor: Sosna »

I chyba tak zrobię :wink:

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

ma kopa ;) tylko batów mi brakuje :P
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Sosna
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Drakenhof/Warszawa

Post autor: Sosna »

Hmm... Brak punktów na baty, no chyba żebym uciął 6 wilków to bym 3 baty wrzucił, ale muszę to rozważyć

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Merevor pisze:Hmm... Brak punktów na baty, no chyba żebym uciął 6 wilków to bym 3 baty wrzucił, ale muszę to rozważyć
Tnij! Powiem Ci z własnego doświadczenia nic tak nie boli jak latacz.

Awatar użytkownika
Sosna
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Drakenhof/Warszawa

Post autor: Sosna »

Czyli wygląda to na razie tak:


1 Vampire @ 195 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
Flayed Hauberk [25]
Dispel Scroll [25]
The Master: Summon Ghouls [15]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]

1 Vampire @ 220 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Lance; Heavy armour;
Shield
Black Periapt [15]
Helm of Commandment [30]
The Martialle: Dread Knight [25]

1 Barded Nightmare @ [0] Pts
The Courtly: Walking Death [25]

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

19 Grave Guard @ 289 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard
War Banner [25]

1 Crypt Keeper @ [12] Pts

9 Black Knights @ 365 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45]

1 Hell Knight @ [16] Pts

10 Skeletal steed @ [0] Pts

3 Fell Bats @ 60 Pts

Casting Pool: 5

Dispel Pool: 4

Models in Army: 60


Total Army Cost: 1345

Awatar użytkownika
piteras96
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: piteras96 »

ja bym wolał na sztandarowego armi dac wight kinga a jeszcze jedno lepiej dawał bym black periapta
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]

Awatar użytkownika
Sosna
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Drakenhof/Warszawa

Post autor: Sosna »

Tyle że jak dam wighta to nie będę miał hełmu...

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

I bedziesz miał gorsza magie i antymagie :P ,a i tak juz jestes pociety prze zasady turnieju.

IMO poprzednia rozpa mocnejsza ,bo 3 baty bez mozliwosci powiekszenia obsysają ,a 6 wilkow z czempionem moze wziasc na klate prawie wszystko i robi outnumbera na maszynach.

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Gregor pisze:IMO poprzednia rozpa mocnejsza ,bo 3 baty bez mozliwosci powiekszenia obsysają ,a 6 wilkow z czempionem moze wziasc na klate prawie wszystko i robi outnumbera na maszynach.
Co z tego ,że wezmą wsio na klatę jak nie dobiegną na czas, albo zestrzeli je 10 łuczników, co będzie trudniejsze przy batach. A domnażanie jest potrzebne ghulom. A i z tym na tych ograniczeniach raczej nie będzie szału. A outnumber na standardowej maszynie zrobi się sam jak kogoś zabijesz. Wilki wypłacą maks 5 (+1czemp) ataków przy 4 załogantach, baty zawsze 6. Niby wilki maja + 1 do cr za przewage bazowo, ale jest większa szansa, że nie dojadą.

Awatar użytkownika
Sosna
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Drakenhof/Warszawa

Post autor: Sosna »

No właśnie, wilki rzadko dochodzą. Przetestuję baty, zobaczymy co z tego wyjdzie

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

IMO:
Nawet jezeli salwa strzelcow zdejmie 3-4 wilki to nawet jezeli nikogo nie zabija to dalej maja outnumber fearza.Za to Całkiem realne jest ,ze salwa strzelcow zabije 1 bata ,a wtedy nawet nie maja przewagi.
Wilko dodatkowo zajmuja cwiartki ,kasuja ranki i robia szarze taktyczne co jest wielka zaleta.

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Tylko, że dwa wilki mają 2 (+1 za czempa) ataki, a 2 baty 4. To, że salwa zabije 1 to fakt. Tylko to baty łatwiej schować przed strzelcami niz wilki, żeby widziały cel.

Przekonałeś mnie do zmiany zdania na takie, że te jednostki mają różne zastosowania i nie da się ich wprost porównać.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

jest pięknie! z wight kingiem jako bsb magia by była lipna :P
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

Szemkel pisze:Tylko, że dwa wilki mają 2 (+1 za czempa) ataki, a 2 baty 4. To, że salwa zabije 1 to fakt. Tylko to baty łatwiej schować przed strzelcami niz wilki, żeby widziały cel.
Zalezy co strzela i w jakiej ilosci ,bo zwykła 10 łucznikow moze miec problem zciagnac 4psy. :wink:
Szemkel pisze:Przekonałeś mnie do zmiany zdania na takie, że te jednostki mają różne zastosowania i nie da się ich wprost porównać.
Racja maja inne zastosowania i ciezko je ze soba porownywac.Wyrazilis my swoje zdanie na ten temat i teraz zalezy od Merevora ,ktora opcje wybierze. :D

Awatar użytkownika
Sosna
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Drakenhof/Warszawa

Post autor: Sosna »

Tak szczerze, to muszę to przetestować, bo inaczej nie mogę nic powiedzieć. Nigdy nie grałem na małych oddziałach batów, zawsze min. 5, no ale zobaczę jak to wyjdzie w praniu

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Przed testami Fell Batów upewnij się czy możesz wystawić Special+Rare - 3+0
1. Armie DE/LIZ/DOCH/VC mają ograniczenia - specjale+rary 2+1 ograniczenie magii 6PD 6DD. ( 2 dark elfickie magiczki nie zabierają dodatkowych 1PD)

ODPOWIEDZ