Demony Chaosu 1900pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gregory980
Warzywo
Posty: 19
Lokalizacja: Oświęcim

Demony Chaosu 1900pkt

Post autor: Gregory980 »

1900 Pts - Daemons of Chaos Army

15 Plaguebearers of Nurgle
Standard; Musician
1 Plagueridden

1 Herald of Nurgle
Magic Level 1; Battle Standard
Noxious Vapours
Slime Trail
1 Palanquin of Nurgle

5 Chaos Furies

5 Chaos Furies

5 Flesh Hounds of Khorne

5 Flesh Hounds of Khorne

1 Herald of Khorne
General
Armour of Khorne
Firestorm Blade
1 Juggernaut

3 Beasts of Nurgle

5 Seekers of Slaanesh
Standard
Siren Standard
5 Steed of Slaanesh

10 Pink Horrors of Tzeentch
Magic Level 1

1 Herald of Tzeentch
Magic Level 2
Master of Sorcery
Spell Breaker

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 57
Total Army Cost: 1899
Ostatnio zmieniony 2 gru 2009, o 19:36 przez Gregory980, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

ni w kij ni w oko ta rozpiska, pół armii jedzie do przeciwnika, a drugie pół zostaje z tyłu i nie nadąrza. Nie ograniam po co ten Palanquin of Nurgle, chyba po to, że jak coś w ciebie się wbije wszystko mogło tłuc heralda. Pomyśl jeszcze nad tą rozpą,bo narazie ani klimatu, ani kopa.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

dokładnie bsb wystarczy na piechotę, herald tęczowy w klocku 10 horrorow? przeciez to moze byc poskladane przez wszystko, powinno ich byc chociaz 15 jesli nie 20.

Awatar użytkownika
Gregory980
Warzywo
Posty: 19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Gregory980 »

Palanquin dlatego, żeby szereg trzeci złapać - a dwa, żeby mieć 6 ataków. Poza tym Nurgle ma Noxious Vapours, co powoduje, że dotknięte modele podstawką atakują zawsze ostatni.

Tzeentch Herlak siedzi w oddziale, by go nie ustrzelono, a po drugie oddział Horrorów stoji z tyłu, by tylko porzucac sobie czary - magia cienia, bestii lub metalu (dla Brettoni;])

Wszystko inne idzie do przodu linią, zasłaniając wrażliwe horrory, pozostawiając LoS dla czarów jedynie. Seekerki za samym skrzydle, atakujące fasty, maszyny, jak DE wielkie łuki. Dwa oddziały furii ścinają marsz i ewentualnie atakują wrogich magów (ewentualnie gdy mają siły mniej niż 5us, to jadą w oddział by cokolwiek zrobić jak wrogi mag w oddziale)
Ostatnio zmieniony 2 gru 2009, o 19:36 przez Gregory980, łącznie zmieniany 1 raz.

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Jugger pisze:dokładnie bsb wystarczy na piechotę, herald tęczowy w klocku 10 horrorow? przeciez to moze byc poskladane przez wszystko, powinno ich byc chociaz 15 jesli nie 20.
Horrory tylko w liczbie 10. Nie warto tracić pkt na ich pompowanie do większej liczby i lv magii. A jak coś w nie wpadnie to i tak leżą i kwiczą dlatego dyszka jest bardziej do skitrania.

Awatar użytkownika
Horror
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Horror »

proponowal bym zamienic jednego herlaka na herlaka slaanysha i dac mu konia i jakies przedmioty zeby jechal z seekerkami :)

ODPOWIEDZ