Mumie 2250 BP

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Mumie 2250 BP

Post autor: cichy »

Dobra, poczytałem sobie sporo, pogadałem z kumplami i doszedłem do wniosku, że jak kaszkiet to tylko z dużą liczka, no i faktycznie an małe pkt ciężko coś fajnego(czyt. mocnego) złożyć, ale mogę się mylić :P bo dopiero raczkuje jeśli chodzi o TK. Po przeczytaniu kilkunastu rozpisek na HLP i innych urodziło mi się coś takiego.

1 Liche High Priest @ 340 Pts
Hierophant
Neferra's Plaques of Mighty Incantations [30]
Cloak of the Dunes [20]
Golden Ankrha [45]

1 Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Liche Priest @ 330 Pts
Dispel Scroll [25]
Collar of Shapesh [25]
Casket of Souls @ [165] Pts

1 * Tomb Prince @ 141 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of the Ages [35]

25 Skeleton Warriors @ 250 Pts
Shield; Light Armour; FCG

11 Skeleton Warriors @ 98 Pts
Champion

10 Skeleton Warriors @ 90 Pts
Champion

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

4 Ushabti @ 260 Pts

19 Tomb Guard @ 295 Pts
Light Armour; Shield; FCG
War Banner [25]

1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 6

Models in Army: 74


Total Army Cost: 2250

Brakuje mi to większej ilości łuczników, żeby mieć coś do powiedzenia w fazie strzelania po za klopa i tą słabą 14 do trzymania liczki, no ale nie można mieć wszystkiego ;)
Ostatnio zmieniony 8 gru 2009, o 22:34 przez cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

twoja rozpa to raczej defens, zmiększasz wszystko klopą i ołtarzem a to co dojdzie rozwalasz TG i ushaptkami, zamysł dobry jednak zamieniłbym te wszystkie szkiele na x 10 łuczników ponieważ jeśli wejdzie ci strzał na klope to praktycznie reszta inkantacji się marnuje bo masz tylko jedne szkielety którym mozesz dać ture strzelania, a tak zyskujesz więcej celów intantacji oraz większą ilość oddziałów do wystawienie co też jest ważne

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

To wszystko racja, ale bez tych szkieletów mam tylko jeden oddział do przyjmowania na klate, a to trochę mało, przeciwnik zawsze ma tych oddziałów więcej. Jak by było za co to wiadomo dorzucam kilka 10 lukoli, jeden oddział gwardi nie orzyjmie wszystkiego i się nie rozdwoi :P

edit--
Oczywiście, że to defens, myślałem, że to widać na pierwszy rzut oka ;p
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Jeśli zrezygnujeszz 5 szkieli z tarczami i czempiona w łukach da się wstawić jeszcze 10 łuków (6+4 z tych 14). Ewentualnie wywalić swarma. Skorpiony powinny dać jakoś radę tak myślę. Chyba drugi oddział łuków, przy zachowaniu 25 szkieli lepszy niz swarm.

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

To już lepiej chyba w ogóle wywalić te swarmy bo w liczbie 1 to mnie jakoś nie przekonuje :P czempion musi zostać, wiadomo czeneldż rzuci, albo w kolumnie powalczy, dobra rzecz.
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

To miałem na myśli. Chodziło mi o swarma jako cały unit. (Ach ta deklinacja)

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

zastosowalem sie do porad
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Jak dla mnie to przy takiej magii masz stanowczo za mało łuczników i przydałaby się druga klopa.

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

mam kaszkiet, a bez niego ta rozpa traci IMO, wiec katapy drugiej nie będzie, a łuczników bardzo chętnie ale za co?
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Moim zdaniem jeżeli na hierku masz latanie to ward save mu niepotrzebny bo możesz łatwo go schować. A jeżeli puścisz go samego ward save też mu niepotrzebny bo jeśli coś go dorwie w combacie to nawet jeśli wywarduje rany to i tak posypie się z cr
A szkiele z tarczami giną tak samo szybko jak te z łukami tylko znacznie mniej zrobią w czasie bitwy
Za 45 pkt akurat możesz kilka szkieli dołączyć
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

A ja mam inne doświadczenie :D
Ward na HLP jest spoko, bo zawsze coś wyłapie a masz szanse coś wybronić.

Do tego szkiele z tarczami nie giną tak samo szybko jak te bez. Jak coś wpada w łuczników to przejeżdża jak nie przejedzie to nabija taki CR z ran, że za bardzo nie ma jak łuczników ratować.

Ale masz gwardie i uszate to nie wiem czy tak koniecznie ten drugi klocek potrzebujesz. (chociaż ja bym pewnie zostawił)
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

Panowie, jak się na tej armii nie znam teoretyzuję narazie, bo to jakby lista moich zakupów;) ale z jednym klockiem do przyjmowania szarż to chyba będę cięko piszczał nie? uszaty jak coś w nie wpuszczę to raczej zostanę przejechane, to jest wsparcie IMO Ale na zamianie tej 25 z la i tarczami na 20 lukoli ze sztandarem zyskuje ciut wiec strzelania. No i dołożył bym TG do 25/24 Nie mówię, że ta rozpa jest dobra, ale to co proponujecie z tym wylaniem tarczowników i znamieniem w łukoli jest chyba jeszcze gorsze :D
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Warlock
Chuck Norris
Posty: 426
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Warlock »

Pewnie się słabiej znam od reszty kolegów na forum ale imo nie należy przesadzać z tymi łukami bo zdarza się, że harpie je przejadą, jak tylko zdadzą fear (3+ trafiają, 4+ ranią bez Sv) nawet mi się raz zdarzyło że mi harpie zjadły 20 łukoli. Ale miałem wtedy zrąbane rzuty :mrgreen:
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix

"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

No też mi się tak wydaje, wszystko co nie ma dużej siły tak łatwo ich nie przepchnie, save 4+ w walce to zawsze coś. Zreszta jest ich 25, choć wolałbym 30 ;)
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Warlock
Chuck Norris
Posty: 426
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Warlock »

Z drugiej strony 21 łuków w sumie to trochę mało bo nie będziesz miał na co inkantacji rucić ;)

Ale jak na pierwszą rozpiskę to i tak jest b. dobrze
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix

"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

No wiem, że mało ale nie ma skąd odjąć, już i tak wywaliłem swarma i osłabiłem gwardie, szkielety w liczbie 20 mogą zostać rozjechane w 1 turę.
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

ODPOWIEDZ