Pre-kohortex w Sopocie 03.01.2010
Pre-kohortex w Sopocie 03.01.2010
BWT Klika oraz XIII Kohorta wraz z klubem "Rzeźnik" i sklepem Futurex oraz starym Klinkiera ma zaszczyt zaprosić na turniej, który odbędzie się 03.01.2010.
Turniej zaczyna się o 10:00, zapisy i wejście od 09:30
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- dopuszczony Iron Skin Tribe dla Ogrów
- jednostki DOW i RoR jako sojusznicy w innych armiach NIEDOPUSZCZONI
- gramy oczywiście na 7 ED , oraz wszystkie kodexy
- gramy wg. wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich
- gramy 4 bitwy po 2 h.
- Wejściówka 10 zł
- Dodatkowe pkt.
5 pkt. - odniesienie stołu po ostatniej bitwie
-10 pkt. - nieodniesienie stołu po ostatniej bitwie
-5 pkt. - oddanie wyników 5 minut po czasie
-10 pkt. - oddanie wyników 10 minut po czasie etc.
- Sędziowie
- Michał Salamon
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią sie punkty karne
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary itp. liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48'’ na 48’’
KOMPOZYCJA ARMII:
1. Armie DE/LIZ/DOCH/VC mają ograniczenia - specjale+rary 2+1 ograniczenie magii 6PD 6DD. ( 2 dark elfickie magiczki nie zabierają dodatkowych 1PD)
2. Reszta armii specjale+rary 3+1 ograniczenie magii 7PD 7DD. (He mają swoje normalne sloty na te punkty)
3. Wszystkie armie poza BoCH, O&G, OK mogą wystawić max 2 herosów ( te 3 armie mogą wystawić ich 3).
4. Jednostki latające 0-2 (nie wchodzą w to herosi).
5. Obowiązują zasady Balancing Patcha: http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
6. Dodatkowe ograniczenia poszczególnych armii:
- gracze lizakowi mogą wystawić max 1 engine of the gods
- herald juggernaucie khorna zajmuje dodatkowo slot rare
- bsb dark elficki z pendantem zajmuje dodatkowo slot rare
7. Gramy na 1350 pkt., tak jakby co.
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1000-1100 19:1
1101+ 20:0
SCENARIUSZE:
Bitwy 1-3
W kazdej z tej bitew gracz moze uzyc jednego z tych bonusow. Nie mozna uzywac 2 i wiecej bonusow w jednej bitwie, dany bonus mozna uzyc tylko raz.
Bonusy:
- Stubborn, (nalezy powiadomic przeciwnika przed rzutem) jedna z jednostek (dowolna) otrzymuje do jednego breaka zasade stubborn, nie zastepuje to demonicznej niestabilnosci i nic nie daje gdy oddzial ma juz te zasade.
- +K3 do szarży, jeden z oddzialów nie bedacy jednostka latajaca ani maszyna wojenna badz herosem otrzymuje +k3 do zasiegu jednej szarzy (nalezy zadeklarowac uzyciem bonusu przed deklaracja szarzy). Nie mozna uzywac tego bonusu jesli ma sie jakies dodatkowe zasady przedluzajace szarze.
- Magiczne przebicie, w ciagu jednej fazy strzalu lub walki wrecz (do wyboru) wybrana jednostka zdejmuje Ward Save'y, nie wolno uzyc tej zdolnosci na maszynie wojennej lub herosie. Uzycie bonusu nalezy zadeklarowac przed wykonaniem jakichkolwiek rzutow na trafienie.
- Przerzut 1 kosci, dowolnej kosci nawet 1 z wielu, mozna w ten sposob zapobiec miscastowi lub zrobic IF.
Lokalizacja:
http://www.rzeznik40k.fora.pl/forum-klu ... pa,21.html
P.S. W razie zmian zasad na kohortexie tu także automatycznie są one zmieniane.
Zgłoszeni:
1. Grucha
2. Młody
3. Rychu
4. Mati vel. Leniwy
5. Kervyn
6. Rassnik 1518
7. Myślący Xet
8. Królik
9. Starający się Pająk
10. Ja
11. Gęba
12. Chory
13. Necromanter
14. Tadzik
15. Durgoth
16. Kołek
17. Loki
18. DaBoss
19. Japiedole
20.
21. BabyIon
22. Pitul
23. Szrederator
24. Macias
25. Guzka
26. Mike
27. Miron
28. Malin
29. Gnatozuj
30. Kuba
31. Wicio
32. Przelas
33. Nitrox
34. JJ
Turniej zaczyna się o 10:00, zapisy i wejście od 09:30
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- dopuszczony Iron Skin Tribe dla Ogrów
- jednostki DOW i RoR jako sojusznicy w innych armiach NIEDOPUSZCZONI
- gramy oczywiście na 7 ED , oraz wszystkie kodexy
- gramy wg. wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich
- gramy 4 bitwy po 2 h.
- Wejściówka 10 zł
- Dodatkowe pkt.
5 pkt. - odniesienie stołu po ostatniej bitwie
-10 pkt. - nieodniesienie stołu po ostatniej bitwie
-5 pkt. - oddanie wyników 5 minut po czasie
-10 pkt. - oddanie wyników 10 minut po czasie etc.
- Sędziowie
- Michał Salamon
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią sie punkty karne
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary itp. liczymy 50 punktów
- gramy na stołach 48'’ na 48’’
KOMPOZYCJA ARMII:
1. Armie DE/LIZ/DOCH/VC mają ograniczenia - specjale+rary 2+1 ograniczenie magii 6PD 6DD. ( 2 dark elfickie magiczki nie zabierają dodatkowych 1PD)
2. Reszta armii specjale+rary 3+1 ograniczenie magii 7PD 7DD. (He mają swoje normalne sloty na te punkty)
3. Wszystkie armie poza BoCH, O&G, OK mogą wystawić max 2 herosów ( te 3 armie mogą wystawić ich 3).
4. Jednostki latające 0-2 (nie wchodzą w to herosi).
5. Obowiązują zasady Balancing Patcha: http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
6. Dodatkowe ograniczenia poszczególnych armii:
- gracze lizakowi mogą wystawić max 1 engine of the gods
- herald juggernaucie khorna zajmuje dodatkowo slot rare
- bsb dark elficki z pendantem zajmuje dodatkowo slot rare
7. Gramy na 1350 pkt., tak jakby co.
PUNKTACJA :
0-200 10:10
201-300 11:9
301-400 12:8
401-500 13:7
501-600 14:6
601-700 15:5
701-800 16:4
801-900 17:3
901-1000 18:2
1000-1100 19:1
1101+ 20:0
SCENARIUSZE:
Bitwy 1-3
W kazdej z tej bitew gracz moze uzyc jednego z tych bonusow. Nie mozna uzywac 2 i wiecej bonusow w jednej bitwie, dany bonus mozna uzyc tylko raz.
Bonusy:
- Stubborn, (nalezy powiadomic przeciwnika przed rzutem) jedna z jednostek (dowolna) otrzymuje do jednego breaka zasade stubborn, nie zastepuje to demonicznej niestabilnosci i nic nie daje gdy oddzial ma juz te zasade.
- +K3 do szarży, jeden z oddzialów nie bedacy jednostka latajaca ani maszyna wojenna badz herosem otrzymuje +k3 do zasiegu jednej szarzy (nalezy zadeklarowac uzyciem bonusu przed deklaracja szarzy). Nie mozna uzywac tego bonusu jesli ma sie jakies dodatkowe zasady przedluzajace szarze.
- Magiczne przebicie, w ciagu jednej fazy strzalu lub walki wrecz (do wyboru) wybrana jednostka zdejmuje Ward Save'y, nie wolno uzyc tej zdolnosci na maszynie wojennej lub herosie. Uzycie bonusu nalezy zadeklarowac przed wykonaniem jakichkolwiek rzutow na trafienie.
- Przerzut 1 kosci, dowolnej kosci nawet 1 z wielu, mozna w ten sposob zapobiec miscastowi lub zrobic IF.
Lokalizacja:
http://www.rzeznik40k.fora.pl/forum-klu ... pa,21.html
P.S. W razie zmian zasad na kohortexie tu także automatycznie są one zmieniane.
Zgłoszeni:
1. Grucha
2. Młody
3. Rychu
4. Mati vel. Leniwy
5. Kervyn
6. Rassnik 1518
7. Myślący Xet
8. Królik
9. Starający się Pająk
10. Ja
11. Gęba
12. Chory
13. Necromanter
14. Tadzik
15. Durgoth
16. Kołek
17. Loki
18. DaBoss
19. Japiedole
20.
21. BabyIon
22. Pitul
23. Szrederator
24. Macias
25. Guzka
26. Mike
27. Miron
28. Malin
29. Gnatozuj
30. Kuba
31. Wicio
32. Przelas
33. Nitrox
34. JJ
Ostatnio zmieniony 2 sty 2010, o 22:40 przez Michał, łącznie zmieniany 30 razy.
Dodalem scenariusze:
Wszystkie bitwy traktowane sa jako PB dla potrzeb wystawiania dodatkowego lasu dla WE.
Bitwa 1 i 6 to zwykle PB.
Bitwy 2-5
W kazdej z tej bitew gracz moze uzyc jednego z tych bonusow. Nie mozna uzywac 2 i wiecej bonusow w jednej bitwie, dany bonus mozna uzyc tylko raz. Na kartach graczy bedzie specjalna tabelka na bonusy- kazdy gracz bedzie musial zaznaczyc jaki bonus uzyl w danej bitwie.
Bonusy:
- Stubborn, (nalezy powiadomic przeciwnika przed rzutem) jedna z jednostek (dowolna) otrzymuje do jednego breaka zasade stubborn, nie zastepuje to demonicznej niestabilnosci i nic nie daje gdy oddzial ma juz te zasade.
- +K3 do szarży, jeden z oddzialów nie bedacy jednostka latajaca ani maszyna wojenna badz herosem otrzymuje +k3 do zasiegu jednej szarzy (nalezy zadeklarowac uzyciem bonusu przed deklaracja szarzy). Nie mozna uzywac tego bonusu jesli ma sie jakies dodatkowe zasady przedluzajace szarze.
- Magiczne przebicie, w ciagu jednej fazy strzalu lub walki wrecz (do wyboru) wybrana jednostka zdejmuje Ward Save'y, nie wolno uzyc tej zdolnosci na maszynie wojennej lub herosie. Uzycie bonusu nalezy zadeklarowac przed wykonaniem jakichkolwiek rzutow na trafienie.
- Przerzut 1 kosci, dowolnej kosci nawet 1 z wielu, mozna w ten sposob zapobiec miscastowi lub zrobic IF.
Wszystkie bitwy traktowane sa jako PB dla potrzeb wystawiania dodatkowego lasu dla WE.
Bitwa 1 i 6 to zwykle PB.
Bitwy 2-5
W kazdej z tej bitew gracz moze uzyc jednego z tych bonusow. Nie mozna uzywac 2 i wiecej bonusow w jednej bitwie, dany bonus mozna uzyc tylko raz. Na kartach graczy bedzie specjalna tabelka na bonusy- kazdy gracz bedzie musial zaznaczyc jaki bonus uzyl w danej bitwie.
Bonusy:
- Stubborn, (nalezy powiadomic przeciwnika przed rzutem) jedna z jednostek (dowolna) otrzymuje do jednego breaka zasade stubborn, nie zastepuje to demonicznej niestabilnosci i nic nie daje gdy oddzial ma juz te zasade.
- +K3 do szarży, jeden z oddzialów nie bedacy jednostka latajaca ani maszyna wojenna badz herosem otrzymuje +k3 do zasiegu jednej szarzy (nalezy zadeklarowac uzyciem bonusu przed deklaracja szarzy). Nie mozna uzywac tego bonusu jesli ma sie jakies dodatkowe zasady przedluzajace szarze.
- Magiczne przebicie, w ciagu jednej fazy strzalu lub walki wrecz (do wyboru) wybrana jednostka zdejmuje Ward Save'y, nie wolno uzyc tej zdolnosci na maszynie wojennej lub herosie. Uzycie bonusu nalezy zadeklarowac przed wykonaniem jakichkolwiek rzutow na trafienie.
- Przerzut 1 kosci, dowolnej kosci nawet 1 z wielu, mozna w ten sposob zapobiec miscastowi lub zrobic IF.
chcialem o tym samym pisac co Ziemo ale ten mnie ubiegl, z mala poprawka sa te scenariusze
do tego o ile mnie jakas K.ure%$ka A.brakadabra C.zachy nie zmeczy to zamierzam sie pojawic swoja jakze przegieta i nieugieta armia WoCh.
do tego o ile mnie jakas K.ure%$ka A.brakadabra C.zachy nie zmeczy to zamierzam sie pojawic swoja jakze przegieta i nieugieta armia WoCh.
A ja tez bede
- krooliczek
- Mudżahedin
- Posty: 339
- Lokalizacja: Fraj Sztat Dancyś Awatar/Szpider/Snot/
dopisz dopisz
The most important rule!
Remember, winning at any cost is more important than having fun and keeping to the spirit of the game.
Remember, winning at any cost is more important than having fun and keeping to the spirit of the game.
Gut magic na nich nie działa.tryton pisze:Jeśli Ironskin Tribe dla ogrów jest dopuszczony to spytam po raz kolejny:
Rhinox Ridersi sa wtedy w specjalach...działa na nich Gut Magic czy nie działa?
Scenariusze ustale jakie będą po weekendzie. Narazie jestem zniszczony po wyjeździe do Wrocławia i musze odpoczać.