Bijcie się waszymi Woch'ami Demcami, Star Dragonami itp.
Ja zostanę przy klimacie bo klimatu nic nie ruszy
Unnamed2250 Pts - Chaos Army
1 Dragon Ogre Shaggoth of Khorne @ 341 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; General; Great Weapon; Light Armour
1 Wargor @ 134 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon
Chaos Armour [10]
The Dark Heart [25]
1 Wargor @ 184 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Heavy Armour; Battle Standard
Beast Banner [60]
1 Bray Shaman @ 125 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Beast Herd (Gors) @ 55 Pts
2ndWeapon
5 Ungors @ [20] Pts
Spear
18 Khorngors @ 316 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Chamion
War Banner [25]
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
5 Centigors @ 117 Pts
Spear; Throwing Axes; Light Armour; Shield; Musician
3 Minotaurs of Khorne @ 183 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon
3 Minotaurs of Khorne @ 183 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 9
Models in Army: 64
Total Army Cost: 2220
Ogółem : Wszystko do przodu
Oba Wargory idą do Khorngorów i te dostaja +D3 do szarży, czyli szarżują każdą piechotę z 3 atakami z S6
Psy dają screen co chyba nie dziwi nikogo.
Herd tylko do trzymania maga. Siedzą w lesie i się nie wychylają.
Nie jest to na pewno rozpa na armie, które maja po 4 bolty bo Shaggoth przy nich zmięknie
Zapraszam do komentowania!
Beasts of Chaos 2250
Beasts of Chaos 2250
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
Klimat rządzi, klimat radzi, klimat nigdy Cie nie zdradzi.
Masz dużo jednostek frenzy. Wyskrobałbym jeszcze 5 pkt. i herda rozbił na dwa warhoundy, żeby miec czym blokować sobie niechciane szarże.
Ogólnie im mniej przeciwnik ma strzelania to dla Ciebie lepiej. Gorzej jak jakimś fastem wyciągnie Cię w dzikie pola.
Masz dużo jednostek frenzy. Wyskrobałbym jeszcze 5 pkt. i herda rozbił na dwa warhoundy, żeby miec czym blokować sobie niechciane szarże.
Ogólnie im mniej przeciwnik ma strzelania to dla Ciebie lepiej. Gorzej jak jakimś fastem wyciągnie Cię w dzikie pola.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
zamało psów, o 1 herd też... minoski po 4 radze bo po strzelaniu czy magi 1 zejdzie i 2 już sobie nie radzą, centigorów bym też dał 1 więcej bo świetnie się spisują na fasty czy skirmishe w lesie, wywal shagota mi nigdy się nie sprawdzał a doombulla chociaż można dać do khorgorów
pozdrawiam
pozdrawiam
Shaggotha za nic nie wywalę bo to najładniejsza Beastmańska figurka a poza tym jak zaszarżuje w kawę to gl...
Mam jeszcze 30 pts wolne więc wsadzę 4 psy, a minotaury będą screenowane więc bez górki tak szybko ich nie zdejmą
Mam jeszcze 30 pts wolne więc wsadzę 4 psy, a minotaury będą screenowane więc bez górki tak szybko ich nie zdejmą
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
bez gurki tak shaggoth ma nieziemską figurke dlatego z niego robie bloodthirstera ( generalnie dodaje skrzydła i pare pierdół ) a bloodka bez skrzydeł mieszam z boombullem ( głowa, toporki, pas z boomka )