TK na 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Demonik
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

TK na 2250

Post autor: Demonik »

TK
armour of the ages (+1wo, haevy armour)
crook and flail of radiance (+1a, asf)
vambraces of the sun (1 model wroga w kontakcie traci 1 atak)

LP (hierofanta)
golden ankhra (Wsv 4+)
casket of souls

Lp
cloak of the dunes (latanie)
dispell scrol

Icon bearer
banner of the hidden dead
l. armour

Rare:
Bone Giant

Spec
25 x Tomb Guards + CG + banner of undying legion

4 x ushabti

scorp
scorp

core
4 oddziały po 10 szkieli z łukami, ew 2 po 20, nie wiem jak lepiej
1 oddział 10 szkieli z hw, lekką zbroją, tarczami i czempionem (do zakopania/wykopania sztandarem icon bearera)
1 oddział 16 szkieli z lekką zbroją, tarczami i włuczniami

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Dziwna ta rozpa
Lepiej zrobić odwrotną kombinację i dać latanie hierophantowi i pod ŻADNYM POZOREM nie dawać go na cascet bo utrata go boli wtedy podwójnie. Za mało jest też scrolli i dispell dices , wroga magia cię zmiecie
King moim zdaniem byłby lepszy z flail of skulls albo z kosiarką i collar of shapesh
A co do icon bearera ze sztandarem i 10 szkieletami to strata punktów. Nikt, widząc go nie zostawi maszyn i tyłów bez opieki. Zresztą 10 szkieli i bearer sypnie się w combacie od czegokolwiek. Lepiej wstawić 3 Licha
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

ODPOWIEDZ