[20.12.09] Pułapka Niedźwiedzia IX, Zielona Góra 1700p

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hrabia
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[20.12.09] Pułapka Niedźwiedzia IX, Zielona Góra 1700p

Post autor: Hrabia »

ZKF AD ASTRA oraz Centrum Biznesu ZAPRASZAJĄ NA TURNIEJ WFB
"Pułapka Niedźwiedzia IX"

Format 1700, 3 bitwy

Miejsce:
sala konferencyjna Centrum Biznesu IIIp., ul. Bohaterów Westerplatte 23, Zielona Góra


Czas: 20 grudnia 2009 (niedziela)

Plan turnieju:
10.00 Zapisy i takie tam
10.30 Start

Po 2.30 godz. na bitwę musi starczyć, tak żebyśmy do 19 turniej skończyli :)

Informacje ogólne:
- Turniej klasy - Lokal
- Wstęp na turniej kosztuje 10 zł
- Turniej został zgłoszony do ligi
- Można proksować, ale tylko innymi figurkami o podobnej roli (w razie wątpliwości proszę pytać przy zgłoszeniu)

GRAMY BEZ KARTONIKOWYCH ARMII!

- Rozpiski jako załącznik do maila nadsyłać na adres: misiotek@o2.pl do 19 grudnia
- Pełniący obowiązki sędziego: Misiek + Fedek

Obowiązuje Balancing Patch
http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf

Regulamin:
× Obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× Obowiązują polskie uściślenia sędziowskie [ur]http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf[/url] chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Do wszystkich oddziałów spoza AB należy posiadać zasady! Nieposiadanie zasad może skutkować rozstrzygnięciem wszelkich wątpliwości na niekorzyść właściciela, a w skrajnych przypadkach może zostać ukarane karniakami.

Zasady turnieju:
- Gramy 3 bitwy; 3x pitched battle
- Gramy na jawne rozpiski
- Stoły 72”x48”
- Jeden rzut - strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygrał rzut rozstawia pierwszą jednostkę.

-Zasadą specjalną turnieju jest "Pułapka Niedźwiedzia". Jeśli komuś uda się wykonać pułapkę woła sędziego, który przyznaje mu wtedy +300 małych punktów.
Dla tych co nie wiedzą czym jest pułapka niedźwiedzia. Jest to manewr wymyślony dla krasnoludów przez Gava Thorpe. Manewr polega na przyjęciu odziałem szarży przeciwnika. W następnej turze dwa inne oddziały szarżują na wyeksponowane flanki wroga. Aby otrzymać punkty należy wykonać dokładnie taki manewr. Przeciwnik musi zaszarżować na nasz centralnie wystawiony oddział a w następnej turze oddziały ustawione po bokach, posiadające możliwość otrzymywania bonusu za ranki (czyli fasty, monstery itp. odpadają) muszą zaszarżować na ten w środku. Pułapki niedźwiedzia nie można wykonać zasadą kontrszarży detachmentów - to nie jest pułapka!!

Proste!

Progi:
0-150=10:10
151-300=11:9
301-450=12:8
451-600=13:7
601-750=14:6
751-900=15:5
901-1050=16:4
1051-1200=17:3
1201-1350=18:2
1351-1500=19:1
1501+=20:0

Punkty do zdobycia:
60 z bitew.
14 z oceny armii
1 za zgłoszenie wraz z rozpiską w terminie
Razem do zdobycia 15 dodatkowych punktów.

Ocena przygotowania armii do turnieju
Ogólny wygląd armii 0-6
Wedle uznania sędziego.

Traye 0-3
Wymagane pod każdy odział z wyjątkiem fastów i skirmishy ;) Oceniany będzie fakt posiadania tego jakże ułatwiającego grę dodatku a nie sposób wymodelowania.
Brak takowych 0
Pudełko po CD pod jednym oddziałem 1
Prawie cała armia na trayach 2
Każdy wymagany odział na trayu 3

WYSIWYG 0-3
Na oddziałach: 1 za drobne uchybienia, 2 za kompletny WYSIWYG
Na bohaterach 1

Rozpiska 0-2
Brak, 0 i gratis rozstrzyganie na niekorzyść ;)
Czytelny wydruk 2

Zapraszamy!
Zaszłyszane na jakimś turnieju:
- Twój WS?
- Tak

ODPOWIEDZ