Teoretyczna rozpiska na zasady kohortexu (na niej będę testował z bratem DE, którymi jadę). W nawiasach opisy przedmiotów
1 Daemonsmith @ 150 Pts
General; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Enchanted Shield [15]
1 Great Horn Bull Centaur @ 179 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Scale Mail of Gazrakh(1+sejwa) [30]
Hexacon of Hashut (jednorazowe 6k6 dispela) [20]
18 Chaos Dwarf Warriors @ 323 Pts
Chaos Armour; Shield; Standard; Musician; Eruption Gun
War Banner [25]
1 Slaver @ [10] Pts
1 Eruption Gun @ [45] Pts
10 Chaos Dwarf Annihilators @ 120 Pts
Blunderbuss; Heavy Armour
8 Bull Centaurs @ 298 Pts
Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Shadow Standard of Hashut (-1 do strzelania w byczki)[25]
1 Great Hoof @ [12] Pts
2 Hobgoblin Spear Chukka @ 70 Pts
4 Crew @ [0] Pts
1 Hellcannon @ 205 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0] Pts
Heavy Armour
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 48
Total Army Cost: 1345
Chadecja Indy GT 1350 - kompozycja kohortex (do testów)
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
imo:
-nie warto grać tylko na jednym Daemonsmith, bo bez wsparcia innych magów jego spell zawsze będzie zdispellowany, chyba że trzymasz go tylko dla scrolla, ale wtedy daj na nim 2 i wymień 6k6 dispella na centaurze na coś lepszego
-powiększ annihilatorów do 15 i ustaw ich tak, żeby były 3 szeregi
-ja osobiście wolę szejkery niż helki
-nie warto grać tylko na jednym Daemonsmith, bo bez wsparcia innych magów jego spell zawsze będzie zdispellowany, chyba że trzymasz go tylko dla scrolla, ale wtedy daj na nim 2 i wymień 6k6 dispella na centaurze na coś lepszego
-powiększ annihilatorów do 15 i ustaw ich tak, żeby były 3 szeregi
-ja osobiście wolę szejkery niż helki
A ja na szejkerach grałem ostatnie 4 lata Więc mam ochotę na mocniejsze pierdnięcie Co do blundów, właściwie są w tej rozpie aby zapełnić slot core i ewentualnie flankować warriorów, tu bić mają byki. Smith/scrolle?bsb - hexacon jest dobry, a smith ma niezłego sejwa z tarczą. Co lepszego dałbyś bsbkowi?? +1 do siły?? imo 4 a z 6 s wystarczy...
jedna akcja nie jest wykładnikiem. ja tez miałem raz taką sytuacje że 5 psów korna zaszarżowało moich 15 łuczników TK i wpiły tylko 2 rany ja oddałem i nabiłem jedną i miałem 2 ranki i mase a on rane czyli przegrywał na -2 i rzycił 12 i pieski praktycznie zrobiły puff
co nie znaczy że łuczników TK teraz biore po to żeby przyjmowały na klate psy korna bo widziałem ze wytrzymują i zjadają taki oddział
co nie znaczy że łuczników TK teraz biore po to żeby przyjmowały na klate psy korna bo widziałem ze wytrzymują i zjadają taki oddział
Hmm ale wiesz, kolesie mają static 6, 4t i 2+ sejwa w kombacie, więc chyba warto, masz gdzie schować gienka ... poza tym muszę mieć te cory, a blundy spisują się w liczbie 15-20 - za drogo wychodzą na ten format...
Symek ma rację. Trzeba podejśc racjonalnie. Cuda się zdarzają, ale nie często.
Jak dla mnie za mało rozstawień. Masz dwa zajebiście drogie oddziały. Na te pkt. rozwałkowanie jednego (plus sztandar) może przesądzić o wyniku bitwy na Twoją niekorzyść.
Flankowanie anihilatorami jak dla mnie to srędni pomysł. Przy ich 3 Mv byle dołek/fast na polu bitwy Ci to uniemozliwi.
Jak dla mnie za mało rozstawień. Masz dwa zajebiście drogie oddziały. Na te pkt. rozwałkowanie jednego (plus sztandar) może przesądzić o wyniku bitwy na Twoją niekorzyść.
Flankowanie anihilatorami jak dla mnie to srędni pomysł. Przy ich 3 Mv byle dołek/fast na polu bitwy Ci to uniemozliwi.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
Moim zdaniem brak hobgoblinów (w jakiejkolwiek formie)jest straszliwym niedopatrzeniem. W końcu musi ktoś ginąć, aby żyć mógł ktoś
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"