BP v 1.6 ]:-> WoCh
Moderator: Barbarossa
-
- Masakrator
- Posty: 2297
BP v 1.6 ]:-> WoCh
Skoro wraz z pojawieniem się nowego BP na rożnych podforach zaczęły pojawiać się pomysły na "poprawienie" poszczególnych armii, wpadłem na pomysł, by utworzyć takowy wątek i na forum naszej fantastycznie potężnej armii. Jeśli wątek okaże się nieprzydatny, zapewne i tak zostanie zamknięty.
Tutaj jest miejsce na nasze jęczenie, marudzenie i pomysły na "naprawienie" WoCh. Proszę też na unikanie wypowiedzi typu" Armia jest zbalansowana, nie ma co poprawiać", gdyż zapewne takowe opinie nie są poparte jakimkolwiek doświadczeniem. Innymi słowy, co zrobić, by WoCh nie był klimatem podszytym wiatrem?
Moje zdanie:
W małym stopniu dozwolenie na korzystanie z pojedynczych oddziałów z DoCH lub nowych BoCh.
W szczególności Furii.
Coś zrobić z Forsaken'ami, wszak to oddział absolutnie do niczego.
Pozdrawiam i życzę na Nowy Rok mniej marudzenia niż w poprzednim.
Tutaj jest miejsce na nasze jęczenie, marudzenie i pomysły na "naprawienie" WoCh. Proszę też na unikanie wypowiedzi typu" Armia jest zbalansowana, nie ma co poprawiać", gdyż zapewne takowe opinie nie są poparte jakimkolwiek doświadczeniem. Innymi słowy, co zrobić, by WoCh nie był klimatem podszytym wiatrem?
Moje zdanie:
W małym stopniu dozwolenie na korzystanie z pojedynczych oddziałów z DoCH lub nowych BoCh.
W szczególności Furii.
Coś zrobić z Forsaken'ami, wszak to oddział absolutnie do niczego.
Pozdrawiam i życzę na Nowy Rok mniej marudzenia niż w poprzednim.
śladem Pasiaka i go cytując:
- magiczne ataki od giftow i na helce
- stary mark of slaanesh na spawnie
- skirmish na forsakenach
- 0-1 oddzial furii zajmujacy special
moje przemyslenia:Zakładam ten temat bo kolegom od orkasów udało sie wprowadzić dość istotnie i korzystne zmiany dla siebie w obecnym BP.
Skoro im się udało ciągłym marudzeniem i tym że kroczyli prostą pochyłą w dół to teraz nadeszła nasza kolej.
Z każdą nową armią stajemy się słabsi i niekonkurencyjni.
Pora wymyślić i zaproponować LS propozycje zmian dla armii.
Czekam na pomysły i zaznaczam że trzeba będzie konsekwentnie odwiedzać temat BP i agitować na naszą korzyść.
Skoro zielona siła to zielona siła
- magiczne ataki od giftow i na helce
- stary mark of slaanesh na spawnie
- skirmish na forsakenach
- 0-1 oddzial furii zajmujacy special
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Furie w specjalach, forsejkeni w skirmiszu, płonące i magiczne ataki na helce, puppet za 25pkt. żeby na małym magu dało radę go wcisnąć z dispellem lub powerem. Nie mam więcej próśb. Tyle mi absolutnie wystarczy... I taka ta armia powinna wyjść od razu...
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Przemyślałbym też taki malutki bonusik jak zmniejszenie kosztu Enchanted Shielda, czy też jakikolwiek generalny Ward Save..
Brakuje Gaze of Gods, OJ brakuje.
Generalnie trochę zmian w kompozycji armii i byłoby git.
Dozwolenie na branie, powiedzmy 0-1 oddziałów lesser demonów z DoCh jako speciala(ich wybór uzależniony od Marku generała, przykładowo.-Generałem jest Exalted z MoK, zatem mamy 0-1 Bloodletterów).
Inaczej też widziałbym MoT- pisałem już o tym w Bestiach. Magical/Flaming ataki dla oddziału, za cenę, 25pkt.
Generalnie strasznie schrzanili Marki..
Brakuje Gaze of Gods, OJ brakuje.
Generalnie trochę zmian w kompozycji armii i byłoby git.
Dozwolenie na branie, powiedzmy 0-1 oddziałów lesser demonów z DoCh jako speciala(ich wybór uzależniony od Marku generała, przykładowo.-Generałem jest Exalted z MoK, zatem mamy 0-1 Bloodletterów).
Inaczej też widziałbym MoT- pisałem już o tym w Bestiach. Magical/Flaming ataki dla oddziału, za cenę, 25pkt.
Generalnie strasznie schrzanili Marki..
Chyba wszyscy chcą tego samego, skirmish na forsakenach, latacze w specialu, chaos spawny 3d6, magiczne ataki na helce DP i giftach. Od siebie jeszcze dorzucę mark nurgla i obniżanie WSa w styku a nie podczas ataku na nas. Puppet jest za dobry na 25 pts, a że brak warda? Nie tylko nam ;/
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
moze jeszcze lodowe zrobmy!Grolshek pisze:Furie w specjalach, forsejkeni w skirmiszu, płonące i magiczne ataki na helce, puppet za 25pkt. żeby na małym magu dało radę go wcisnąć z dispellem lub powerem. Nie mam więcej próśb. Tyle mi absolutnie wystarczy... I taka ta armia powinna wyjść od razu...
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Przenosisz nasza dyskusję na nowy poziom abstrakcji, brawa dla Ciebiemoze jeszcze lodowe zrobmy!

Dodam jeszcze Marki dla Dogrów.
to jest mega niefluffoweOcc pisze:
Dodam jeszcze Marki dla Dogrów.

narazie wszyscy zgadzaja sie co do:
- magiczne ataki na DP, DGiftach, Helce
- skirmish na forsakenach
- mark of slaanesh na spawnie: 3k6 ruchu
- 0-1 furie w specialu
nawet biorac pod uwage ze to z furiami moglo by byc ciezko wykonalne... to te 3 zmiany juz i tak zmienilyby zajebiscie duzo
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Offens bez lataczy to kiepska rzecz, dlatego Furie tak bardzo są potrzebne Wochowi..
Co do DOgrów...i tak nasz Ab jest zaprzeczeniem jakiegokolwiek Fluffu.
Co do DOgrów...i tak nasz Ab jest zaprzeczeniem jakiegokolwiek Fluffu.
I pomyśleć że 3 zmiany: furie w specjalach, magiczne ataki na helce i giftach oraz forsejkeni w skirmiszu zmieniłyby całkowicie styl gry tą armią... Tak niewiele brakowało...
Dwaj serferzy, dwaj magowie, 2xmarudy, 2xpsy, warriorzy, 2xtrolle, furie, forsejkeni, 2xhelka... Ja mogę grać...
Dwaj serferzy, dwaj magowie, 2xmarudy, 2xpsy, warriorzy, 2xtrolle, furie, forsejkeni, 2xhelka... Ja mogę grać...
Oprocz powyzszych:
-Lord mag powinien miec mozliwosc brania giftow do 100pkt (chodzi o przezut)
- Puppet powinien modyfikowac rzut 2 na miscasta,to jest zgodne z zasadami (jakby co wytlumacze na prv
ew Scremery w specialu 0-1 (niby slabsze ale zawsze 2gi flayer jak w starym chaosie)
mark khorna +1 DD
-Lord mag powinien miec mozliwosc brania giftow do 100pkt (chodzi o przezut)
- Puppet powinien modyfikowac rzut 2 na miscasta,to jest zgodne z zasadami (jakby co wytlumacze na prv
ew Scremery w specialu 0-1 (niby slabsze ale zawsze 2gi flayer jak w starym chaosie)
mark khorna +1 DD

Grolshek pisze:Furie w specjalach, forsejkeni w skirmiszu, płonące i magiczne ataki na helce, puppet za 25pkt. żeby na małym magu dało radę go wcisnąć z dispellem lub powerem. Nie mam więcej próśb. Tyle mi absolutnie wystarczy... I taka ta armia powinna wyjść od razu...
Podpisuję się pod tym obiema łapami

"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
to u mnie po długich przemyśleniach będzie to tak :
1. Dodanie magicznych ataków DP,Hellcannonowi,DGiftom
2. Dodanie Forsakenom zasady Skirmish.
6. 0-1 Furii w Specialach.
10. Mark of Khorne/1DD.
zaraz za tym były screemery
a jeszcze za nimi spawn
1. Dodanie magicznych ataków DP,Hellcannonowi,DGiftom
2. Dodanie Forsakenom zasady Skirmish.
6. 0-1 Furii w Specialach.
10. Mark of Khorne/1DD.
zaraz za tym były screemery
a jeszcze za nimi spawn

T
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Zastanawiam się czy takie zmiany to dobry pomysł. Zaznaczam, że swoją listę życzeń już wysłałemOcc pisze:Skoro wraz z pojawieniem się nowego BP na rożnych podforach zaczęły pojawiać się pomysły na "poprawienie" poszczególnych armii, wpadłem na pomysł, by utworzyć takowy wątek i na forum naszej fantastycznie potężnej armii. Jeśli wątek okaże się nieprzydatny, zapewne i tak zostanie zamknięty.
Tutaj jest miejsce na nasze jęczenie, marudzenie i pomysły na "naprawienie" WoCh. Proszę też na unikanie wypowiedzi typu" Armia jest zbalansowana, nie ma co poprawiać", gdyż zapewne takowe opinie nie są poparte jakimkolwiek doświadczeniem. Innymi słowy, co zrobić, by WoCh nie był klimatem podszytym wiatrem


"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole