Bretka i WE na 4444 pkt - Wielka Inkwizycja
Bretka i WE na 4444 pkt - Wielka Inkwizycja
Bretka:
Lord Gralowiec
- ench schield
- odporność na killing blow i poison
- przerzutka wszystkich rzutów na hit i wound w walce z przeciwnikiem o wyższej sile
- lanca, miecz dający zawsze o 1 więcej siły niż Toughnes przeciwnika
Palladin Gralowiec
- tarcza, lanca, morningstar
- stubborn
Bsb Gralowiec
- kasuje przewagę liczebną przeciwnikowi
-2+ arm. save z przerzutem nieudanych
Caddy na koniku
Caddy na koniku (silver mirror zamiast scrolli)
5 Errant
5 Errant
9 Errant FCG Errantry Banner
6 Relm Baner of Chalons
8 Questing Knights War Banner
3 Pegazy ze sztandarem
7 Gralowcy ze sztandarem
Trebuchet
WE:
Lord
- 3+ ward wyczerpywalny
- 2 rak, light armur
- bow of loren
- panikujące strzały
Noble
- 2 rak, light armur
- hełm +1 A w szarży, +1 Ws i +1 arm save
- Hail of doom arrow
Caddy
Caddy
10 Glade Guard
10 Glade Guard
8 Driad
8 Driad
9 Driad
5 Wildów z bannerem
8 wardancers muzyk, champion
8 wardancers muzyk, champion
3 Warhawk Riders
6 Waywathersów
Treeman
Prosze o opinie.
Lord Gralowiec
- ench schield
- odporność na killing blow i poison
- przerzutka wszystkich rzutów na hit i wound w walce z przeciwnikiem o wyższej sile
- lanca, miecz dający zawsze o 1 więcej siły niż Toughnes przeciwnika
Palladin Gralowiec
- tarcza, lanca, morningstar
- stubborn
Bsb Gralowiec
- kasuje przewagę liczebną przeciwnikowi
-2+ arm. save z przerzutem nieudanych
Caddy na koniku
Caddy na koniku (silver mirror zamiast scrolli)
5 Errant
5 Errant
9 Errant FCG Errantry Banner
6 Relm Baner of Chalons
8 Questing Knights War Banner
3 Pegazy ze sztandarem
7 Gralowcy ze sztandarem
Trebuchet
WE:
Lord
- 3+ ward wyczerpywalny
- 2 rak, light armur
- bow of loren
- panikujące strzały
Noble
- 2 rak, light armur
- hełm +1 A w szarży, +1 Ws i +1 arm save
- Hail of doom arrow
Caddy
Caddy
10 Glade Guard
10 Glade Guard
8 Driad
8 Driad
9 Driad
5 Wildów z bannerem
8 wardancers muzyk, champion
8 wardancers muzyk, champion
3 Warhawk Riders
6 Waywathersów
Treeman
Prosze o opinie.
![Obrazek](http://1.bp.blogspot.com/-Kj7kppEqaMo/TamMH9H6kEI/AAAAAAAABxg/U9en0C0nzwo/s1600/np-facebook-200.jpg)
Zamiast jednej 5 errantów wsadź muzyków tam gdzie nie ma, 4-tego pegaza i jak zostaną punkty to jakiś rycerzyk moze gdzies wskoczy ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Powergaming!! Ale że jesteście Jeźdźcami Hardkoru to wskazane ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Chyba nie dacie rady splewić tego turnieju z taką rozpiską. Tylko nie dawaj Muńkowi za dużo turlać kostkami, bo wasza błyskotliwa kariera zakończy się na ostatnim stole![Laughing :lol:](./images/smilies/ng_lol.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Chyba nie dacie rady splewić tego turnieju z taką rozpiską. Tylko nie dawaj Muńkowi za dużo turlać kostkami, bo wasza błyskotliwa kariera zakończy się na ostatnim stole
![Laughing :lol:](./images/smilies/ng_lol.gif)
ta 'armia' to po prostu dwie mniej lub bardziej standardowo zlozone rozpy na 2222, nie wykorzystuja zadnych mozliwych combosow czy kombinacji dostepnych tylko sojuszom, oraz nei tworza integralnej calosci na 4444, sa raczej dwoma skladakami na 2222
jedyne skojarzenie jakie mam...
'jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego'
pzdr !!
jedyne skojarzenie jakie mam...
'jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego'
pzdr !!
Oj, moim zdaniem się mylisz. Właśnie te armie się super uzupełniają i tworzą jedną całość. Obie są mega ofensywne i mają słabą magię. Breta ma problem z hordówkami, ale WE miażdżą takie śmieciowe armie. Za to WE mają problem z rozkręceniem jakiegoś mega oddziału, co bretce dość łatwo przychodzi. Obie armie są szybkie, mobilne i mają warda na całości. Ciężko będzie takie coś powstrzymać, bardzo ciężko. Nie wiem czy jakieś inne armie mogą mocniejszy ofens stworzyć.ta 'armia' to po prostu dwie mniej lub bardziej standardowo zlozone rozpy na 2222, nie wykorzystuja zadnych mozliwych combosow czy kombinacji dostepnych tylko sojuszom, oraz nei tworza integralnej calosci na 4444, sa raczej dwoma skladakami na 2222
jedyne skojarzenie jakie mam...
'jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego'
A stwierdzenie "do wszystkiego = do niczego" jest tu zupełnie nie na miejscu, bo ten sojusz nie jest ani do magowania, ani do strzelania, tylko do wymiatania w CC. Takie połączenie jest wyspecjalizowane tylko w 1 dziedzinie, a nie we wszystkich.
Pozdr!
ja nie mowie o WE + Bretka, bo to jest jeden z lepszych sojuszy, ale mozna go zlozyc mocniej, ten jest sklecony nie zlozonyKołata pisze: Oj, moim zdaniem się mylisz. Właśnie te armie się super uzupełniają i tworzą jedną całość. Obie są mega ofensywne i mają słabą magię. Breta ma problem z hordówkami, ale WE miażdżą takie śmieciowe armie. Za to WE mają problem z rozkręceniem jakiegoś mega oddziału,
DL + WEKołata pisze: Nie wiem czy jakieś inne armie mogą mocniejszy ofens stworzyć.
DL + Bretonnia
DL + Skaven
DL + VC
po co treb? po co lucznicy? po co waye? autor napewno mial na mysli uczestniczenie we wiecej niz jednej fazie swojej tury zwanej walka...Kołata pisze:
A stwierdzenie "do wszystkiego = do niczego" jest tu zupełnie nie na miejscu, bo ten sojusz nie jest ani do magowania, ani do strzelania, tylko do wymiatania w CC. Takie połączenie jest wyspecjalizowane tylko w 1 dziedzinie, a nie we wszystkich.
moim zdaniem armia jest srednia, i napewno nie balbym sie przeciwko temu grac
pzdr
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Troche ciezko bedzie sie wam gralo na jakiejs turbo magii w stylu HE albo lizakow. No i kowadlo tez elfom potrafi niezle namieszac, ale chyba nie na te punkty. Ale lubie ofensy, wiec rozpa mi sie podoba. Tez wyrzucilbym trebusza i troche dopchnal pegazy.
OT: mozna wystawic 2 kowadla? Chyba nie, co?
OT: mozna wystawic 2 kowadla? Chyba nie, co?
Po co waywathersi?
Spytaj kogokolwiek kto wystawi Lorda na Smoku.
Po co Trebuchet?
Może po nic ale wystarczy mi że raz w bitwie trafie w czołg, waraltar, smoka, kloc longberdów itp. Może w nic nie trafie ale za 90 pkt myśle ze warto spróbować.
Łucznicy po co? Do omiatania śmietnika of kors. Po co jechać do Jezzaili jak m ożna ich bez trudu w 2 tury wystrzelać. Po to mamy herosów w WE złożonych tak jak mamy i po to są łucznicy i Waywathersi.
Spytaj kogokolwiek kto wystawi Lorda na Smoku.
Po co Trebuchet?
Może po nic ale wystarczy mi że raz w bitwie trafie w czołg, waraltar, smoka, kloc longberdów itp. Może w nic nie trafie ale za 90 pkt myśle ze warto spróbować.
Łucznicy po co? Do omiatania śmietnika of kors. Po co jechać do Jezzaili jak m ożna ich bez trudu w 2 tury wystrzelać. Po to mamy herosów w WE złożonych tak jak mamy i po to są łucznicy i Waywathersi.
Mocniej złożyć?thurion pisze:ja nie mowie o WE + Bretka, bo to jest jeden z lepszych sojuszy, ale mozna go zlozyc mocniej, ten jest sklecony nie zlozonyKołata pisze: Oj, moim zdaniem się mylisz. Właśnie te armie się super uzupełniają i tworzą jedną całość. Obie są mega ofensywne i mają słabą magię. Breta ma problem z hordówkami, ale WE miażdżą takie śmieciowe armie. Za to WE mają problem z rozkręceniem jakiegoś mega oddziału,
DL + WEKołata pisze: Nie wiem czy jakieś inne armie mogą mocniejszy ofens stworzyć.
DL + Bretonnia
DL + Skaven
DL + VC
po co treb? po co lucznicy? po co waye? autor napewno mial na mysli uczestniczenie we wiecej niz jednej fazie swojej tury zwanej walka...Kołata pisze:
A stwierdzenie "do wszystkiego = do niczego" jest tu zupełnie nie na miejscu, bo ten sojusz nie jest ani do magowania, ani do strzelania, tylko do wymiatania w CC. Takie połączenie jest wyspecjalizowane tylko w 1 dziedzinie, a nie we wszystkich.
moim zdaniem armia jest srednia, i napewno nie balbym sie przeciwko temu grac
pzdr
Jakieś konkrety.
jak w 1szej turze zlapiesz jezzaile zasiegiem lukow to znaczy ze grasz z cienkim graczemDębek pisze:10 trafia, 5 rani, 3 spadają, panika i narka. Jak nie w pierwszej to może w drugiej turze sie uda.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a 2giej tury twoi lucznicy moga jz nie dotrwac
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
o trebach itp nie pisalem ze sa zle, po prostu pokazywalem ze jest koncepcjia na wiecej kombinacji niz tylko walka, a o takiej koncepcji pisal Kolata, twoj sojusz nie jest tylko do walki, rzeklbym nawet ze ofensem jest srednim, jest to po prostu zbalansowana skladka dwoch normlanych rozpisek...
ja wystawiam, i dalej nie wiem...Dębek pisze:Po co waywathersi?
Spytaj kogokolwiek kto wystawi Lorda na Smoku.
lord na pedziu + 3-4 stadka pegazow, lord na smoku + 2 drzewce, wildzi, dryady, tancerze, cala masa roznego rodzaju lanc, IMO monciejszeDębek pisze: Mocniej złożyć?
Jakieś konkrety.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
zreszta jezzaile to tylko wsparcie, nie glowna sila szczurow... co z tego ze nawet moze ci sie uda je zniszczy, strzelanie i tak masz dosc cienkie patrzac na inne armie.. a walke srednio mocna, magii nie masz a 7 scrolli przy 6DD na dlugo nei starczy.. kazda faza jest srednia, dla mnie nie masz w tej rozpisce 'tego czegos'Dębek pisze:10 trafia, 5 rani, 3 spadają, panika i narka. Jak nie w pierwszej to może w drugiej turze sie uda.
jedzie cie kazdy turbo defens i jedzie cie kazdy turbo ofens, jedzie cie kazda turbo magia