Szczurki 1650

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Szczurki 1650

Post autor: krusk »

Plague priest z flailem 339 pts
Plague furnace
2 x DS 2 level

Elektryk 2 level 150 pts
Doomrocket i akumulator

24 Clanraty z tarczami 175 pts
Muzyk i szmata :D
Ratling lub sieczkarka

24 Clanraty z tarczami 190 pts
Muzyk i sztandar
Miotacz Ognia

5 x 5 Giant ratów z packmasterem 5 x 23 pts

2 x 5 Jezzaili 2 x 100 pts

25 Plague monków 225 pts
FCG
Banner of under empire

Kretozord 250 pts


Taki mój standardzik na te punkty.

Jezzaile kretozord i piec walą w kawę

Giant raty fajna rzecz. Stawiam przed klockiem wróg szarżuje, niszczy i wbija się we mnie
(ale walka w mojej turze :D ) a ja mu z boku z np. kreta

Rakieta fajna na większe klocki. Piorun dobry na piechotę.
A jak priest dostanie Cloud of corruption to hmm.... Bedzie źle (dla wroga, zwłaszcza przy
miscaście na 6 :D )
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Plague priest z flailem 339 pts
Plague furnace
2 x DS 2 level
Źle. PP jako caddy to generalnie dość zjebany pomysł. Czemuż? Gazownia to jedna z najmocniejszych broni szczurków i jest regularnie ostrzeliwana z każdej broni dystansowej( zaraz po HPA). Twój heros jest zatem w ciągłym niebezpieczeństwie i przy odrobinie nieszczęścia może zejść w pierwszej turze. Razem z nim do piachu pójdzie zaś cała twoja anty-magia. Wywal mu jeden scroll i dodaj chociaż SO dla minimalnej ochrony. Zresztą, przy twojej rozpisce włożył bym drugiego elektryka z DSem. I rozłożył itemy równomiernie na obu inżynierach( DR+DS na jednym, WEC+DS na drugim). Wtedy możesz spokojnie wywalić 2gi lvl z śmierdziela.
24 Clanraty z tarczami 175 pts
Muzyk i szmata :D
Ratling lub sieczkarka

24 Clanraty z tarczami 190 pts
Muzyk i sztandar
Miotacz Ognia
Jeśli bierzesz CR, to co najmniej 25+. Inaczej ten dość drogi regiment ucieknie ci od byle czego, spanikuje lub po prostu nic nie zrobi, gdy ktoś skupi na nim ostrzał. Brakuje tutaj cudownych wypełniaczy- slavów. Przy 2x regimentach CR warto zainwestować w slavy jako dodatkową masę.

Dołożył bym paru Censerów, bardzo fajna i mocna jednostka.
25 Plague monków 225 pts
FCG
Banner of under empire
Zważywszy na to , iż SB działa i na nasz shooting, to chyba dość dobry pomysł.

I tyle, mam nadzieję, że pomogłem.

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

slejwy :shock: :?:

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

niszczy i wbija się we mnie
(ale walka w mojej turze :D )
"Niszczy i wbija się we mnie" - znaczy się niszczy w turze szarży, overrunuje i wybija się w Twój oddział? Jeśli tak, to w tym momencie ma możliwość wykonania w tej samej turze, kolejnej rundy walki przeciw nowo zaszarżowanej jednostce (ze wszystkimi efektami szarży - szarżowana nowo jednostka musi podjąć wszystkie testy psychologiczne wymagane i w odpowiedzi na overrun może tylko wykonać hold albo flee jako reakcję na szarżę) jeśli ta w tej turze jeszcze nie walczyła. Tylko jeśli ta szarżowana z overruna jednostka już walczyła w tej turze, wtedy rundę walki z overruna wykonujemy w następnej turze gry, ale wciąż zakładając, że oddział overrunujący szarżował (czyli i tak dostaje bonusy za szarżę).

Jeśli nie wyjaśniłem jasno, to w tabelce "Pościg do Nowego Przeciwnika" w Rulebook'u, będzie to szerzej wyjaśnione (str. 45 Rulebook)
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
rychu022
Chuck Norris
Posty: 398
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rychu022 »

Mac pisze:
niszczy i wbija się we mnie
(ale walka w mojej turze :D )
"Niszczy i wbija się we mnie" - znaczy się niszczy w turze szarży, overrunuje i wybija się w Twój oddział? Jeśli tak, to w tym momencie ma możliwość wykonania w tej samej turze, kolejnej rundy walki przeciw nowo zaszarżowanej jednostce (ze wszystkimi efektami szarży - szarżowana nowo jednostka musi podjąć wszystkie testy psychologiczne wymagane i w odpowiedzi na overrun może tylko wykonać hold albo flee jako reakcję na szarżę) jeśli ta w tej turze jeszcze nie walczyła. Tylko jeśli ta szarżowana z overruna jednostka już walczyła w tej turze, wtedy rundę walki z overruna wykonujemy w następnej turze gry, ale wciąż zakładając, że oddział overrunujący szarżował (czyli i tak dostaje bonusy za szarżę).

Jeśli nie wyjaśniłem jasno, to w tabelce "Pościg do Nowego Przeciwnika" w Rulebook'u, będzie to szerzej wyjaśnione (str. 45 Rulebook)

Zle prawisz!!!! Mozliwosc dodatkowej walki po overrunie w innym oddziale wroga, ma sie jedynie gdy overrunuje sie w oddzial bioracy udzial w HtH, ale ktory nie jeszcze nie walczyl w danej turze

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

rychu022 pisze:Zle prawisz!!!! Mozliwosc dodatkowej walki po overrunie w innym oddziale wroga, ma sie jedynie gdy overrunuje sie w oddzial bioracy udzial w HtH, ale ktory nie jeszcze nie walczyl w danej turze
Ah no tak, przeoczyliśmy z kumplami ten kawałek zapisku i źle graliśmy (graliśmy tak jak napisałem wcześniej) - napisałem o sytuacji do jakiej się przyzwyczaiłem i dziękuje za wskazanie mi błędu. Również wybacz krusk za wprowadzanie w błąd. W końcu to jednak Ty miałeś rację.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

krusk, to rozpa turniejowa? Jesli tak, to jesli nie masz ograniczenia bohaterow, wrzuc jeszcze jednego maga - np. elektryka tak jak pisal Occ. Inaczej ciezko Ci sie bedzie przebic z magia. I w takim wypadku polecam na elektryku te scrolle Priesta, a Priestowi mozesz dac np Pipesy i jakas ochrone Scrying Stone np, chociaz jesli skutecznosc jest dyskusyjna ;-)

Ja bym wywalil Wepon Team jeden i wrzucil Storm Banner + Slavy, ale to juz zalezy od tego jak lubisz grac.

Nie wiem czy dwie piatki Jezzaili na takie punkty to nie da duzo jesli masz Abominacje. Warto pomyslec nad wymiana na Censerow jednej z tych piatek. Na male punkty masz poza Lizardami tylko jednego potencjalnego large targeta na stole.

5x5 Giant Ratow.. Pamietaj ze w chuj latwo ich wystrzelac wszystkich w jedna ture (panika w 6"), lub zbrejkowac przy Twojej taktyce (znowu panika w 6"). Nie ma Seera na stole, wiec te paniki na 8Ld (czy tez 5 u Jezzaili) sa dosc ryzykowne. Uwazaj na to zeby trzymac te Gianty poza szostym calem.

ODPOWIEDZ