Tk na 1500pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BartSkull
Warzywo

Tk na 1500pkt

Post autor: BartSkull »

Witam, jestem początkującym graczem, figurki mam już troche czasu ale mało grałem, dlatego przyda mi się troche rad co do mojej rozpiski.

Jak w tytule, 1500 pkt, wróg - VC.

i oto co wymysliłem:

1 * Tomb Prince @ 176 Pts
General; Flail; Light Armour; Shield
Chariot of Fire

3 Skeleton Chariots @ 175 Pts
Standard; Musician
War Banner [25]

1 Liche Priest @ 165 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Dispel Scroll [25]

1 Liche Priest @ 168 Pts
Staff of Ravening [45]
Skeletal Steed @ [8] Pts

12 Skeleton Warriors @ 96 Pts
Bow

12 Skeleton Warriors @ 96 Pts
Bow

3 Tomb Swarm @ 135 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

20 Tomb Guard @ 307 Pts
FCG
Banner of the Undying Legion [25]

1 Screaming Skull Catapult @ 90 Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 4

Models in Army: 60

Total Army Cost: 1493

Myślałem, żeby wziąć 2x Skorpiona, żeby zapolować na Vampira, ale z jednym klockiem gwardii, albo rydwanów moge być troche goły. W obecnej koncepcji nie zakopuje skorpiona i poprostu staram się nim jakoś upolować tego Vampirka.

Przyznam, że moje doświadczenie przeciwko VC jest minimalne, wiec ta rozpiska oparta jest na domyslach i przypuszczeniach :D czy trafnych ? nie wiem :D

Z góry dzięki za wszystkie komentarze i opinie!

symek
Chuck Norris

Post autor: symek »

zamiast warbannera mozesz dac ten co daje +1 do hita w pierwszej turze combatu wtedy wszystko trafia na 3+ a prince na 2+ więc jest większa szansa na zadanie więcej ran

zamiast gwardi mógłbyś dać skorpiona(85) i gołą trójkę rydwanów (120)(taka trójka ze spokojem przejedzie przez 10 ghuli) a do trzymania liczki dopakować za reszte punktów jedne szkiele do 20 albo wziąść lekką kawę aby liczka z SoR mogła się bezpieczniej poruszać