Empire 1500 turniej...
Empire 1500 turniej...
Więc tak:
Szykowałem się na turniej i kombinowałem jak tu sklecić rozpiskę.
Wiem że będzie sporo armii HE na magach i sporo WE (4 HE i 4 WE) a reszta to 1 krasie,1 chaos,1 imperium,1 trupiarnia.
Wyszło mi coś takiego:
Mag 2 lvl generał 2xdispell scroll
Mag 2 lvl kon aldred cascet of sorcery, sigil of sigmar
Mag 2 lvl rod of power, ring of volans
25 swordsmanow ze sztandarem i muzykiem
10 kusznikow jako detachmant
5 hundgunnerow jako detachmant
5 konnych ze sztandarem i muzykiem
10 konnych inner circle ze sztandarem,muzykiem i warbannerem
2 armaty
1 hellblaster
Casting 8 ale mogę podciągnąć do 13
Dispell 5 ale moge dociągnąć do 9
Modeli mam 70
koszt 1498 pkt.
Co sądzicie i co mogę zmienić by to ewentualnie lepiej "chodziło"?
I proszę o pełne i konstruktywne wypowiedzi a nie np."Słabe to!"
Szykowałem się na turniej i kombinowałem jak tu sklecić rozpiskę.
Wiem że będzie sporo armii HE na magach i sporo WE (4 HE i 4 WE) a reszta to 1 krasie,1 chaos,1 imperium,1 trupiarnia.
Wyszło mi coś takiego:
Mag 2 lvl generał 2xdispell scroll
Mag 2 lvl kon aldred cascet of sorcery, sigil of sigmar
Mag 2 lvl rod of power, ring of volans
25 swordsmanow ze sztandarem i muzykiem
10 kusznikow jako detachmant
5 hundgunnerow jako detachmant
5 konnych ze sztandarem i muzykiem
10 konnych inner circle ze sztandarem,muzykiem i warbannerem
2 armaty
1 hellblaster
Casting 8 ale mogę podciągnąć do 13
Dispell 5 ale moge dociągnąć do 9
Modeli mam 70
koszt 1498 pkt.
Co sądzicie i co mogę zmienić by to ewentualnie lepiej "chodziło"?
I proszę o pełne i konstruktywne wypowiedzi a nie np."Słabe to!"
Ostatnio zmieniony 14 mar 2007, o 21:28 przez Reyki, łącznie zmieniany 1 raz.
Problem w tym że od 4 lat(a tak długo gram imperium) Moździerz się nie sprawdza.
Druga sprawa:
U nas innych HE niż magiczne porno kawaleryjskie z dużą ilością rydwanów nie uświadczysz.A WE mają gdzieś czy dostana z działa czy armaty,i tak mają wardy.
Druga sprawa:
U nas innych HE niż magiczne porno kawaleryjskie z dużą ilością rydwanów nie uświadczysz.A WE mają gdzieś czy dostana z działa czy armaty,i tak mają wardy.
bez czolgu WE nie przepchniesz ;/ niestety...
wizzard staffa bym wzial zamisat doomfire ring i ze strzelcow zrobil oddzielne oddzialy aby miec wiecej wystawien,
5 milicji tez by sie przydala.
2 cannony musza byc na bolce i drzewo hellblaster na driady to raczej slaba opcja ;]
wizzard staffa bym wzial zamisat doomfire ring i ze strzelcow zrobil oddzielne oddzialy aby miec wiecej wystawien,
5 milicji tez by sie przydala.
2 cannony musza byc na bolce i drzewo hellblaster na driady to raczej slaba opcja ;]
Czołgu już nie wcisnę.
Wywaliłem wszystko co się da wywalić.
Zamieniłem doomfire na aldred cascet of sorcery i to powinno zaboleć HE.
Z WE wygrałem jeden raz w całej mojej karierze.
A już robiłem różne rozpiski pod to dziadostwo.
Co to ma byc że cała armia (oprócz łuczników) odporna na psyche,ma masę ataków, biega w skirmishu,straszy,ma sporą siłę.Przegięcie jednym słowem.
Wywaliłem wszystko co się da wywalić.
Zamieniłem doomfire na aldred cascet of sorcery i to powinno zaboleć HE.
Z WE wygrałem jeden raz w całej mojej karierze.
A już robiłem różne rozpiski pod to dziadostwo.
Co to ma byc że cała armia (oprócz łuczników) odporna na psyche,ma masę ataków, biega w skirmishu,straszy,ma sporą siłę.Przegięcie jednym słowem.
MAgowanie nawet niezle, kawaleria do kontry jest, 2 armaty i helblaster to podstawa.
JEdyne co bym zarzucil tej rospie to to ze bardzo latwo ja wystrzelac. Nie ma zaduzo jednostek bo w sumei wszystko siedzi w magach i konicy ale to tez nie jest jakas wieksza przeszkoda. kawalerie mozna wymanewrowac a do magow sie dorwac predzej czy pozniej.
Na tamte armie raczej wywazony wobor.
Ja tu 70 modeli jakso nie widze ( chyba ze obsluge liczyc itakie tam pierdoly ale to chyba nadal zamalo)
pytanie - gdzie masz zamiar wstawic magow ( ten na koniu to wiem, ale reszta ida do swordsmenow ?? )
JEdyne co bym zarzucil tej rospie to to ze bardzo latwo ja wystrzelac. Nie ma zaduzo jednostek bo w sumei wszystko siedzi w magach i konicy ale to tez nie jest jakas wieksza przeszkoda. kawalerie mozna wymanewrowac a do magow sie dorwac predzej czy pozniej.
Na tamte armie raczej wywazony wobor.
Ja tu 70 modeli jakso nie widze ( chyba ze obsluge liczyc itakie tam pierdoly ale to chyba nadal zamalo)
pytanie - gdzie masz zamiar wstawic magow ( ten na koniu to wiem, ale reszta ida do swordsmenow ?? )
W pierwszej turze siedzą w dowolnych oddziałach.
Zależnie od rozwoju sytuacji będą się przemieszczać.
Jestem może nieostrożny ale często moi magowie biegają samotnie po stole.
Nauczyłem sie już jak ich chować skoro nie ma proximity.
Zrobiłem drugą rozpiskę na czołgu i też wydaje się być ciekawa.
Dzisiaj przetestuje tą z czołgiem na armii demonów slanesha i wrzucę raporcik.
Dzięki za rady.
Spodobało mi się nowe stwierdzenie "wyważony wybór".W końcu przemawiają za mną lata praktyki.
Zależnie od rozwoju sytuacji będą się przemieszczać.
Jestem może nieostrożny ale często moi magowie biegają samotnie po stole.
Nauczyłem sie już jak ich chować skoro nie ma proximity.
Zrobiłem drugą rozpiskę na czołgu i też wydaje się być ciekawa.
Dzisiaj przetestuje tą z czołgiem na armii demonów slanesha i wrzucę raporcik.
Dzięki za rady.
Spodobało mi się nowe stwierdzenie "wyważony wybór".W końcu przemawiają za mną lata praktyki.
Przy odpowiednim wykorzystaniu terenu HE z tą armią nie przegra.
Będziesz dostawał tylko komety, żeby magowie byli poza LoS.
(A ty sam ich za duzo nie rzucisz żeby im zagrozić - 3 kości na 12+ średnio sobie radzą - jeżeli w ogóle wylosujesz).
Oczywiście problemem są armaty. I to sporym, bo trzeba przed nimi sporo schować.
Ale myślę, że nie jest aż tak dobrze jak ci się wydaje.
Ja wybrałbym na Ciebie (grając HE):
1 mag: rule of burning iron, distillation (2d6 S4) i spirit of the forge
2 mag: uranos thunderbolt, comet of cassandora
3 mag: rzucałby na beast.
Po drugie, skupiasz sie na magicznych HE.
A tak na prawdę będzie też parę innych armii.
I skąd w Łodzi 4 WE i 4 HE? Coś się zmieniło od mojej wyprowadzki?
Poza mną, Markiem i Sokołem, kto jeszcze gra HE?
Poza Majem i Hubim i kimś ze Zgierza kto gra WE?
Ciekaw jestem nowych nabytków
Pa.
Będziesz dostawał tylko komety, żeby magowie byli poza LoS.
(A ty sam ich za duzo nie rzucisz żeby im zagrozić - 3 kości na 12+ średnio sobie radzą - jeżeli w ogóle wylosujesz).
Oczywiście problemem są armaty. I to sporym, bo trzeba przed nimi sporo schować.
Ale myślę, że nie jest aż tak dobrze jak ci się wydaje.
Ja wybrałbym na Ciebie (grając HE):
1 mag: rule of burning iron, distillation (2d6 S4) i spirit of the forge
2 mag: uranos thunderbolt, comet of cassandora
3 mag: rzucałby na beast.
Po drugie, skupiasz sie na magicznych HE.
A tak na prawdę będzie też parę innych armii.
I skąd w Łodzi 4 WE i 4 HE? Coś się zmieniło od mojej wyprowadzki?
Poza mną, Markiem i Sokołem, kto jeszcze gra HE?
Poza Majem i Hubim i kimś ze Zgierza kto gra WE?
Ciekaw jestem nowych nabytków

Pa.
HE gra Radaner.
A WE grają jeszcze dwie osoby,Grzesiek(brat Yapy) i Gizioł(nowy ma w pełni pomalowaną armie na 3000pkt).
Poza tym tereny.Na każdym terenie da się grać.Ja nie musze mieć górki w deployu ani lasu na środku.Im więcej terenu tym lepiej dla mnie.
A WE grają jeszcze dwie osoby,Grzesiek(brat Yapy) i Gizioł(nowy ma w pełni pomalowaną armie na 3000pkt).
Poza tym tereny.Na każdym terenie da się grać.Ja nie musze mieć górki w deployu ani lasu na środku.Im więcej terenu tym lepiej dla mnie.