Empire 1350 na turnie....

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Onimusz
Pseudoklimaciarz
Posty: 33

Empire 1350 na turnie....

Post autor: Onimusz »

Unnamed1350 Pts - Empire Army

1 Battle Wizard @ 150 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Captain @ 123 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Standard of Arcane Warding [30]
1 Warhorse
10 Handgunners @ 118 Pts
9 Handgunners @ 110 Pts
1 Marksman @ [25] Pts


7 Knightly Orders @ 249 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
8 Warhorse @ [0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
18 Spearmen @ 188 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
9 Detachment - Spearmen @ [54] Pts
Spear; Light Armour; Shield
1 Great Cannon @ 100 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 75
Total Army Cost: 1348

Co sadzicie o tym moze jakies dodatkowe komentu..??

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Co tu można napisać.

Włócznie są słabe w Imperium jako główne oddziały.Lepiej działają jako oddziały wsparcia.

8 konnych?Nie rozumie takiego posunięcia.Lepiej już 6 wstawić.Taniej a robią to samo.

Jeden mag ze zwojami to trochę mało ale ok może być.W sam raz do obrony magicznej(z 2 lvl magii raczej nie przebije się przez żadną armię).

Bsb ujdzie.Ale w takim zestawieniu to ja nie wiem co on ma robić i gdzie(rozumie braki w obronie magicznej,ale to jest strata punktów).

Maszyny, 3 armaty i helka.Ryzykownie bo to 410 pkt które uciekają od terrorów i przypadkowych panik.A nie daj boże jakiś tunelling się wykopie to masz 1/3 armii w plecy.
Jedną armatę bym zdjął.2 są wystarczającym straszakiem.

Czemu hundgunnerzy sa tacy drodzy?10 chłopaków kosztuje 80 pkt i nie opłaca się im dawać nic.

Za zaoszczędzone punkty można dodać herosa albo drugi oddział kawalerii.

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

10 z hochlandem jest bardzo spoko, magowie nie mogą sobie bezkarnie w regimentach siedzieć ;).
8 kawalerii to rzeczywiście głupi pomysł, albo 9 i idzie tam bsb, albo 6.
Wogle magiczny banner dla bsb to głupi pomysł, lepiej go zrobic do kombata.
No i czołg na te punkty , na niektóre armie by był bardzo fajny ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Onimusz
Pseudoklimaciarz
Posty: 33

Post autor: Onimusz »

Unnamed1350 Pts - Empire Army

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Captain @ 78 Pts
General; Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
1 Warhorse @ [0] Pts
18 Swordsmen @ 139 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10] Pts
5 Knightly Orders @ 203 Pts
Barding; Full Plate Armor; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
6 Warhorse @ [0] Pts
5 Knightly Orders @ 178 Pts
Barding; Full Plate Armor; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
6 Warhorse @ [0] Pts
11 Handgunners @ 88 Pts
Empire Handgun
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 53
Total Army Cost: 1346

a co otym myslicie..??

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nieczytelne
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Obrób te rozpiski bo ci usuną temat ;]
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Nie możesz mieć hellblastera i czołgu bo oba to rary.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

nikt sie nie skapnie 8)

ODPOWIEDZ