Multicombat

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lindal
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 192

Multicombat

Post autor: Lindal »

Taki przypadek

:twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:D :D :D :D

:twisted: - vermin lord
:mrgreen: - monki z furmanka
:D - temple guardzi

W turze gracza lizaków od boku wpada w vermina silnik

:^o :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:D :D :D :D
I teraz w przypadku zabicia vermina z impaktów silnik jest dostawiany do monków czy robi overrana i wpada w nich z impaktami?

I jeszcze chciałem zapytać o podobny przypadek z tym, że zamiast vermina silnik wpada w coś na mniejszej podstawce, czy fakt że po przedłużeniu styka się z oddziałem monków oznacza że impakty były by rozlosowane pomiędzy oba oddziały?

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Myślę, ze silnik zabijajac vermina normalnie overanuje.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

niet. Po prostu narąbał na Verminie rany do combata. Do końca fazy nic nie robi bo się stykał z verminem tylko. Dopiero po wygranej walce może się dostawić do monków bo to ten sam combat

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Też bym tak to rozegrał ale ... ovverunuje dopiero po rozliczeniu całego multikombatu - i skoro wpada w monków impacty i ataki wypłaca dopiero w następnej turze (gdyż combat ten już był rozegrany)

To co napisał Morrok w czasie gdy pisałem tego posta to na pewno nie jest prawda - nie dostawia się w multikombacie oddziałów do wrogich oddziałów z którymi te wcześniej nie walczyły po tym jak zabiją swoich wrogów

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

as Gogol said

Ż.

Awatar użytkownika
Lindal
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 192

Post autor: Lindal »

A co w przypadku gdyby zamiast vermina stal tam np jeden censerbearer, czy stegadon styka się wtedy i z nim i z oddziałem czy tylko z censerem?

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

tylko z censerem

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Gogol pisze:Też bym tak to rozegrał ale ... ovverunuje dopiero po rozliczeniu całego multikombatu - i skoro wpada w monków impacty i ataki wypłaca dopiero w następnej turze (gdyż combat ten już był rozegrany)

To co napisał Morrok w czasie gdy pisałem tego posta to na pewno nie jest prawda - nie dostawia się w multikombacie oddziałów do wrogich oddziałów z którymi te wcześniej nie walczyły po tym jak zabiją swoich wrogów
overrun: "If a unit charges into combat and, by the end of that turn's combat phase ALL its enemies have been wiped out, the unit may mke a pursuit move, even with nobody left alive to pursuit. this is an overrun move (...)"

Ja rozumiem, że overrunować można tylko wtedy jak się pozbędziesz wszystkich przeciwników. W tym przypadku monki zostają.

Gdyby było napisane coś w stylu: ,,All its enemies in base to base contact" to bym nie miał wątpliwości, tyle że rozpatruję to na podstawie cytatu overruna, bo w combatach na ten temat nic nie ma

Albo zbyt RAWowo patrzę, więc oświećcie mnie

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Jak na moje zbyt rarowo. Pamiętaj że overrun to jest specjalny rodzaj pościgu. Czyli jak na moje chodzi, podobnie jak w pościgu o jednostki z którymi się bezpośrdenio walczy. A nie cały combat.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

po wybiciu przeciwnika w BtB i ew. brejku Monki przestają być przeciwnikiem silnika, bo ten odłącza się od kombatu - w przeciwnym wypadku stałby w miejscu do końca (i np. w nieskończoność brałby brejki) pomimo wymordowania wszystkich wrogów w BtB - kuriozum :roll:

Ż.

P.S. @ Morrok spójrz na sprawę szerzej - a miejscu silnika postaw verminlorda a templi zamień miejscami z monkami - lepiej :?: :mrgreen:

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Żaba pisze:Morrok spójrz na sprawę szerzej - a miejscu silnika postaw verminlorda a templi zamień miejscami z monkami
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

oki doki, rozumiem Wasz punkt widzenia.

@Żaba- ze zdaniem Dominatora BDSM nie dyskutuję ;p

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Morrok pisze: overrun: "If a unit charges into combat and, by the end of that turn's combat phase ALL its enemies have been wiped out, the unit may mke a pursuit move, even with nobody left alive to pursuit. this is an overrun move (...)"
(...)
Albo zbyt RAWowo patrzę, więc oświećcie mnie
Wytłuszcz "its" zamiast "all" i zagadka będzie rozwiązana :)

ODPOWIEDZ