WOCH-pierwsza rozpiska.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

WOCH-pierwsza rozpiska.

Post autor: Janiszek »

Gdybym grał na Bazylu tą armią, grałbym na takiej rozpisce +sexmaszyna. Pytanie czy dobrze złożyłem tą rozpiskę.
2350
1 Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch @ 410 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Enchanted shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Dispel Scroll [25]
Spell Familiar [15]
Power Stone [20]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 206 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Barding
Infernal Puppet [35]
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85 Pts
Mark of Slaanesh; Flail

5 Chaos Knights of Nurgle @ 260 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician

5 Chaos Knights of Nurgle @ 260 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician

5 Chaos Knights of Slaanesh @ 240 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician

1 Hellcannon @ 205 Pts
1 Hellcannon @ 205 Pts

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

rozpa generalnie imo złożona bardzo dobrze, ja jednak kosztem helek włozyłbym BSBka [osobiście bardzo lubię khornickiego na juggerze, ale najbardziej uniwersalny to chyba jednak sprężynowiec] i powiększył knightów do 3x6 i powkładał im magiczne bannery i ew championów

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Tak tylko, ze wtedy trace strzelanie, walke, i idea pupeta znika 8)
Imho zamysł na gre jest jeden, walic getwaye, a reszta napór!
BSB hmm pomyślę.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

puppet zawsze dobry, nawet momo miscastów z 3 misfire
jakoś zawsze mam pecha do helek i wybuchają zamiast miscastować, albo jak już ewentualnie zrobią miscasta, to mimo puppeta obrywam i tak tak samo albo nawet trochę bardziej #-o
idea 2x helka+ puppet jest oczywiście fajna, ale trzeba nie mieć do niej pecha :)

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

gralem 3x helena * puppet, kombo mimo wszystko raczej slabo sie spisywalo, po 1 strzelanie wie wiele robilo, po2 raczej rampage mialem niz moglem strzelac, na missfire zjadlo mi zaloge :P tak wiec to troche ryzykowne wg mnie. ZA 2 heleny mozna wstawic o jakze nieklimatyczne 2x dzialo dow a za reszte pkt bsb, lepszych knightow, bannery magiczne i w ogole :P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Poprawka.

Unnamed2350 Pts - Warriors of Chaos Army

1 Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch @ 410 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Enchanted shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Stone [20]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Barding
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
Infernal Puppet [35]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 206 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts


5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour


5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour

6 Chaos Knights of Nurgle @ 300 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician


6 Chaos Knights of Nurgle @ 300 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician


6 Chaos Knights of Slaanesh @ 305 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War banner[25]



Cannon @ 85
Cannon @ 85


Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 53
Total Army Cost: 2348
Ostatnio zmieniony 14 lut 2010, o 20:04 przez Janiszek, łącznie zmieniany 1 raz.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

jedne albo psy albo jednych maruderow konnych wymien na banner of rage i banner of wrath. masz oddzial ktory w kombacie jest masakrycznie mocny (daje 18 atakow ws5 s5 do tego asv 1+). bound nie najgorszy wg mnie jest, zamin wszarzujesz to w cos strzelisz. i wg mnie lepiej scroll z nurglity zmienic na bos, dodatkowy pocisk na ture to duzo, szczegolnie ze wtedy w ogole nie boisz sie jakichs hyder i innych abominacji. na 2 scrollach da rade grac.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Deliberitus886
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Deliberitus886 »

Mam pytanie po co dawać Marki konnym marauderą . Nie lepiej w coś innego zainwestować , piechota jaka by się przydała , dobry ostrzał i Rycerzach testują panikę 6 to dużo punktów ale 2 zginie i już jest nie ciekawie .
Widzę Wszystko

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

po to im mark of slaanesh aby byli immune to panic...

po co CI piechota w rozpisce na kawalerii ? zeby stala z tylu i nic nie robila ? :X
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Deliberitus886
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Deliberitus886 »

No i co z tego jak wystawisz dużo regimentów w małej liczebności . Ja bym radził wystawić trochę liczniejszych rycerzy chaosu .To może elfy czy co tam strzelającego ich nie pożre .
Widzę Wszystko

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

musi wystawic przynajmniej 3 core, psy sie nie wliczaja, nie moze (chyba) wystawic 4x ten sam special, do tego rozpiska jest zlozona niezle... jakies lepsze argumenty? Woch jest drogi i wystawia sie malo figurek, w malo licznych oddzialach... to nie cwalfy ze wystawisz 4x 10 lucznikow, albo demon z 30 horrorami w oddziale... nie ma tez typowej gwardii jak w TK, DE, VC i kto tam tylko wystawia takie oddzialy... zdarzaja sie rozpiski na 2x/3x 15 piechoty, ale rzadko...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

czyżby demony okazały się krewniakami He? ;) ;>

jedyne co się u HE spotyka w sporych ilościach to 21 SE - nigdy nie widziałem i chyba na turnieju nigdy się nie pojawiło - co najwyżej w bitwach domowych
oraz klocki WL - Andrzej ;) ale to też raczej rzadkość (klocek to tutaj up 20 modeli)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Głownym atutem rozpiski są śmiecie. Czyli tak naprawde, jak ja nie chce to do 3-4 tury nikt nie zaszarżuje na mnie :mrgreen:
Do tego marki na fastach są od tego,żeby czasem nie po panikowały moich najtów. 6 najtów to i tak za drogo, a ktos chce jeszcze więcej ich dac w jednym oddziale?Niee...
Głównym założeniem rozpiski jest to, ze lord ma straszyc mocne klocki getłejem. Z sexmaszyną moze mu się to udac. A miscastów sie nie boję bo mam pupeta.
Imho tak widze woch turniejowe.

EDIT: Po przemyśleniu sprawy, jednak wole warbannera na slaneshowcach, zamiast 5 psów.
Aha i jeszcze jedno, ktoś mówił, zeby dac pociski zamiast scrola, odpada całkowicie taka opcja, gdyz mają dwa skrole moge nie utrzymac dwóch tur ze slanem, czy wrona. A tak to wytrzymuje. A potem to all w combacie.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2010, o 20:06 przez Janiszek, łącznie zmieniany 1 raz.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

mi ostatnio banner of rage na 6 nurglitach czynil cuda ;)
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Hmm ale drogie to cholernie, a i dymaja taki oddział byle gówna. Imho moja rozpiska musi byc pewna, nie może byc oddziału którego przeciwnik moze wyciagnąc tam gdzie jemu się podoba. Stad ani jednego frenzy.
Aha, a co do HE to się ich akurat w ogóle nie boje, strzelaniem może mi gówno zrobic, mam nurgla na ważnych najtach i 7 oddziałów śmieci. A smok to moze i problem ale na niego mam armaty i getłeja :mrgreen:

ODPOWIEDZ