rozpa jest "patrolowa" na max 2 herosow, z czego 1 moze być magiem. jak widac ofens , a na nich znam sie slabo, jak nie mam klocow piechoty to jakos dziwnie sie czuje. komentujcie. acha, staram sie nie uzywac nowych itemow , jedynie sloty. poza bsb i dzikami jest niewiele cennych celów dla oponenta.sporo wystawień.
na pewno bedzie yebane szczurze bydle i jakies stagadony. hopersi robia partyzantke i sciagaja na klate magie i strzelanie. doom robi za wsparcie artyleryjskie.
Unnamed1000 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 141 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Sword of Might [10]
Ironback Boar [35]
Collar of Zorga [5]
1 Black Orc Big Boss @ 244 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Effigy of Mork [35]
1 Boar Chariot @ [80] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 60 Pts
Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 60 Pts
Light Armour
5 Savage Boar Boyz @ 146 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
5 Squig Hoppers @ 75 Pts
5 Squig Hoppers @ 75 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Trolls @ 40 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 34
Total Army Cost: 1001
orki ofens 1000 pkt.
orki ofens 1000 pkt.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
dziekuje za wszystkie wypowiedzi, pochwale sie ze wygralem z bretonia na pegazach, u mnie rydwany i kawa stala z tylu do przodu poszly hopery i pegazy nie mialy gdzie wyladowac zeby nie zostac zaszarzowanym przez hopsów. (na srodku stał las) w koncu jednak zaszarzowal swoim generalem i 3-4 pegazami w moje 2 rydwany, poszedl czelendz, jego gienio do piachu, i sie pegazy odbiły od rydwanow:) dziki zjadły od boku 1 lance ktora pogoniła costam , i na koniec moj gienek zabil jego bsb tez w czelendzu. jakies 15-16 dla mnie. hopsy sa zajebiste, przemobilne i wogóle:)
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
sie nie irytuj
Jak rozumiem jest pod Balancing Patcha.
generalnie, wg. mnie jak na orki to jest Cie za mało.
jak na offens to jest troche za wolno, albo za mało przwewidywalnie.
z armią strzelającą nie masz szans, bo jest cie za mało.
przeciwko armii na klockach - nie dasz rady się przebic (jedyna realna siła to SOBB- rozumiem, ze tam wprowadzisz swojego generała?). Ale save 4+ i ward to za mało, żeby ich dłużej utrzymać przy życiu
Z rzeczu twardych masz tylko charioty.
Squig hopperzy w 5 tylko na papierze wyglądają dobrze, a w praktyce zaszarżowani są miękkcy jak kaczuszka
Choć z drugiej strony - duża ilość celów może pozwolić niektórym dojść do walki, a wówczas może być ok.
SOBB raczej bez sztandaru, bo to dodatkowe punkty dla przeciwnika,
troll przy LD 8 - spore ryzyko, jak dla mnie raczej nie.
Za zaoszczędzone punkty zamieniłbym jednych Hoppersów na jeszcze jednych SOBB (z muzykiem ) - daje to możliwość przemieszczania bohatera między piątkami. W szarży każda będzie bardzo mocna.
Tyle tylko, ze wsparcie chariotów może przyjść za późno ...
Ewentualnie pomyśl o pupm wagonach - jak ma być naporowo .
Są dość losowi, ale z to doskonale radza sobie z lekką piechotą z ASF'em
ze sprzętu - na małe punkty to raczej bolce niż DD (ale to już kwestia gustu), tyle, że wtedy pumpy nie dadzą rady wejść
Wydaje mi się, że są dość słabi, ale ja już tak dawno nie grałem orczym offensem, ze może zapomniałem )
Jak rozumiem jest pod Balancing Patcha.
generalnie, wg. mnie jak na orki to jest Cie za mało.
jak na offens to jest troche za wolno, albo za mało przwewidywalnie.
z armią strzelającą nie masz szans, bo jest cie za mało.
przeciwko armii na klockach - nie dasz rady się przebic (jedyna realna siła to SOBB- rozumiem, ze tam wprowadzisz swojego generała?). Ale save 4+ i ward to za mało, żeby ich dłużej utrzymać przy życiu
Z rzeczu twardych masz tylko charioty.
Squig hopperzy w 5 tylko na papierze wyglądają dobrze, a w praktyce zaszarżowani są miękkcy jak kaczuszka
Choć z drugiej strony - duża ilość celów może pozwolić niektórym dojść do walki, a wówczas może być ok.
SOBB raczej bez sztandaru, bo to dodatkowe punkty dla przeciwnika,
troll przy LD 8 - spore ryzyko, jak dla mnie raczej nie.
Za zaoszczędzone punkty zamieniłbym jednych Hoppersów na jeszcze jednych SOBB (z muzykiem ) - daje to możliwość przemieszczania bohatera między piątkami. W szarży każda będzie bardzo mocna.
Tyle tylko, ze wsparcie chariotów może przyjść za późno ...
Ewentualnie pomyśl o pupm wagonach - jak ma być naporowo .
Są dość losowi, ale z to doskonale radza sobie z lekką piechotą z ASF'em
ze sprzętu - na małe punkty to raczej bolce niż DD (ale to już kwestia gustu), tyle, że wtedy pumpy nie dadzą rady wejść
Wydaje mi się, że są dość słabi, ale ja już tak dawno nie grałem orczym offensem, ze może zapomniałem )