Koziołek Lubelski HE + Imperium

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Koziołek Lubelski HE + Imperium

Post autor: Marek15 »

HE
@ Mag, II L High, general, DS, Seerstaff of Saphery: Drain Magic, Curse of Arrow Attraction, Fury of Khain (185)
@ Dragon Mag, II L Fire, Guardian Phoenix (ward 5+), Silver Wand (trzeci czar) (420)
@ 17 Seaguard, tarcza, FCG, War Banner (266)
@ 5 Shadow Warrior (80)
@ 6 Swordmasters, muzyk, czempion, Skeinsliver (+1 do rzutu na początek) (133)
@ 8 Swordmasters, FCG, Amulet of Light (magiczne ataki) Banner of Sorcery (+D3 power dice) (215)
@ 2 x RBT (100+100)
razem: 1499
Empire
@ 12 Handguners, czempion, Hochland Rifle (121)
@ 5 Outriders, czempion, Hochland Rifle (126)
razem: 247

Proszę o komentarze [-o<
Bo chyba nikt mi nie powie, że Curse of Arrow i Hochland Rifle nie współpracują ze sobą? #-o

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Widzę Marku, że wieloarmijność u Ciebie :D i powodzenia na masterze.

A teraz do rzeczy:
1. Dragon Mage to specjal i nie przejdzie (no chyba, że ten master go dopuszcza)
2. Na SG mało kto gra i to raczej fanowsko, jeśli chcesz mieć strzelanie elfickie weź 2x łuki.
3. Większość osób Ci powie, że SW to strata punktów (to nie to samo co Cienie DE a szkoda :? )
4. Na 8 SM szkoda pakować FCG

To moje luźne propozycje, ale próbuj i pozdrawiam :wink:
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Ukalez pisze:A teraz do rzeczy:
1. Dragon Mage to specjal i nie przejdzie (no chyba, że ten master go dopuszcza)
Skąd ty żeś to wziął?

a co do rozpiski - to IMO nie opłaca się pakować słabego smoka. Patrząc na to ze teraz każda armia może wziąć sobie za kontyngent dobre jednostki strzelające (armaty, kuszników, itp) to ten jaszczur sobie swobodnie nie polata.

W zamian można dać zwykłego maga i większe oddziały piechoty HE albo jednostki bardziej odporne na ostrzał.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Asassello pisze:Ukalez napisał(a):
A teraz do rzeczy:
1. Dragon Mage to specjal i nie przejdzie (no chyba, że ten master go dopuszcza)

Skąd ty żeś to wziął?
Zawsze wydawało mi się, że to special character, może żyłem w błędzie w takim razie :oops:

Mój błąd...
Ostatnio zmieniony 3 mar 2010, o 11:21 przez Ukalez, łącznie zmieniany 2 razy.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

nie jest SC

smok się nie opłaca
daj zwykłego maga

jak chcesz mieć na maxa magię to bez BoS się nie obędzie
LSG bym zamienił na 2xłuki

a zaoszczędzone pkt na klocek WL lub DP i BSB z BB
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

Ukalez pisze:Widzę Marku, że wieloarmijność u Ciebie :D
A no :lol2: wolę zbierać i malować figurki (choć czasu brak :( ) niż grać
Wolałbym wystawić DE, ale nie pomalowane :?

Odpowiedzi:
1. Smoczuś chyba tylko slot herosa zjada, ale upewnię się.
2. fakt, ale mają trochę pancerza i ataków. Pomyślę o tym. Ale przecież ja gram fanowsko :roll: Może wezmę łuczników - moje pierwsze figurki kupione w 98 lub 99 roku, brzydkie i brzydko pomalowane
3. fakt i wielka to szkoda. Może zmienić ich na rydwanik?
4. to do noszenia magicznej szmatki i żeby dać im magiczne ataki (choć nie wiem czy to potrzebne), zostaje tylko muzyk i robi się FCG

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

A druga opcja nad jaką myślę to kontyngent Khemri: skorpion, 3 bazy małych swarmów, 10 łuczników. Czyli wykopywaczki do zającia się wrogimi strzelcami i maszynami, coby oczyścić pole do popisu dla smoczka i łucznicy z musu oraz gdyby jakiś głupi bohater chciał stać samotnie w lesie. I nie wiem: wykopywaczki czy imperialni snajperzy do likwidacji lub straszenia (znając życie, raczej do straszenia, ale nigdy nie wiadomo) wrogich bohaterów.

ech, ciekawe jak to policzyłem :oops: wchodzi 13 łuczników, jeden mały wykopek, jeden duży wykopek. Nie mogę łuczników wyrzucić, chociaż swarm jest corem, bo nie ma gdzie czempiona wsadzić. Trochę mało tego wykopywania, co zrobi jeden swarm?
Ostatnio zmieniony 3 mar 2010, o 14:58 przez Marek15, łącznie zmieniany 2 razy.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

koparki lepsze
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

wykopywaczki wiele nie zmienią. I tak dragon magiem nie będziesz latal raczej w centrum tylko na bokach i czarowal, od tego jest, w walce jest slaby, szczególnie w tej wersji HE. Może by i dal rade w walce ale jako wsparcie dla princesek, rydwanów etc.

Ogólnie kontyngent daje sporo możliwości, podejzewam, ze furorę zrobią szejdzie w co drugiej armi, dobrze ustawieni robią ogromną strefę zagrożenia dla DM.

Ale próbuj :)

a co do zlożenia DM, dalbym mu silver wanda rzecz jasna jak masz oraz przedmiocik co niweluje pierwszego wounda, nawet z KB czy z kuli armatniej, fajna rzecz, za 40pkt. nie wpsomne nazwy bo nie pamiętam. Lepszy od wada na 5+.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

Po zmianach obecnie ta armia wygląda tak:

HE
@ Mag, II L, general, DS, Seerstaff of Saphery (wybiera czary zamiast losować) (185)
@ Dragon Mag, II L Fire, Golden Crown of Atrazar (chroni przed stratą pierwszego W), Silver Wand (trzeci czar) (435)
@ 14 Archers, light armour (w celach wyswigowych), kapitan (178)
@ 5 Shadow Warrior (80)
@ Tiranoc Chariot (85)
@ 5 Swordmasters, czempion Skeinsliver (+1 do rzutu na początek) (112)
@ 9 Swordmasters, czempion Amulet of Light (magiczne ataki), chorąży Banner of Sorcery (+D3 power dice) (224)
@ 2 x RBT (100+100)
razem: 1499
TK
@ 13 Łuczników, muzyk, czempion (119)
@ 1 Tomb Swarm (45)
@ Tomb Scorpion (85)
razem: 249

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Zamiast SW i archerów zrobił pustych, dał bym PG i tam dał BoS.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

Łucznikom wziąłem niepotrzebną zbroję, bo mam tylko tych bardzo starych. Ew mogę jako core spiry lub Seaguard. Feniksów nie wezmę, bo figurek brak :(

ODPOWIEDZ