TK 1250pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

TK 1250pkt.

Post autor: kamelot »

Od razu zaznaczam, że na turnieju jest możliwość mianowania liche priesta generałem!
Wybrałem khemri bo będę jednym z sędziów liniowych na turnieju, a przy nieparzystej ilości graczy mam zagrać, ale nie chciałem brać nic zbyt mocnego.

Liche Priest ( general, skeletal steed, dispell scroll, hieratic jar ) 173pkt.
Liche Priest ( hierophant, cloak of the dunes ( latanie ), dispell scroll ) 160pkt.
2 Tomb swarms 90pkt.
3x 10 skeleton warriors ( bows, champion ) 3x 90pkt.
5 Skeleton Light Horsmens 70pkt.
4 Skeleton Chariots 160pkt.
3 Skeleton Chariots 120pkt.
1 Tomb scorpon 85pkt.
1 Screaming skull catapult ( skulls of the foe ) 110pkt.

Co wy na to?
Generalnie chciałem zagrać dynamicznym defensem z lekkim wsparciem w postaci rydwanów i skorpiona.
Swarmy pewnie do ochrony klopy, ale może do czegoś innego też się przydadzą.
Hierophant lata, a generał ma 8 cali ruchu, więc nie tak szybko coś ich złapie.
Co wy na to?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

praktycznie standardowa rozpa na takie punkty

na takie punkty gdzie nie ma smoków (zazwyczaj) i są max 2 stedzie (na które masz klope) to nie potrzebujesz championów w łukach, wywal ich i masz dodoatkowe 30 punktów

z łukow powinieneś mieć jedą 15 conajmniej (zawsze to przy inkantacji strzeli 5 więcej niż przy dziesiątce a i liczka w nich jest bardziej przeżywalna)

mozna by jeszcze z pana na koniku wywalić DS i HJ i wstawić SoR (zarąbisty bount a wszystkiego rodzaju śmiecie, latacz, lekką, skinki i elfy) no i to kolejna inkantacja co turę a 4 DD i 1 DS powinny ci starczyć

z tej 4 rydwanów zrób 3

tym sposobem zaoszczędzasz 70 punktów ( + 5 jak zamienisz DS i jara na staffa) a to już dodatkowy oddział praktycznie (3 carionny koszują 72 lub 5 lekkiej, lub dodaj jednego swarma i za reszte dopakój szkiele)

Awatar użytkownika
Bravd
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Lokalizacja: Lubartów (k. Lublina ;])

Post autor: Bravd »

Moim zdaniem charioty nie sprawdzają się aż tak bardzo przy defensie. oczywiście, są fajne i ok, ale dobre są tylko przy szarży. A to nie zawsze może się udać. Nie masz teżoddziału który przytrzymałby jakąś cieżką kawe czy cuś. Charioty nie radzą sobie z dobrze opancerzonymi jednostkami, dlatego ja wolałbym oddział TG z fcg i Iconą. 2x liche bym zostawił- dorzuciłbym tylko do tego princa z Wardem na 4+ i trzymał go w klopie. Lekka kawa jest nie potrzebna w tej rozpisce- ty masz jak najdłużej strzelać, i czekać aż przeciwnik do Ciebie dojedzie, prawda? ;) Ja bym rozpiskę zmienił całkiem- ale ja może inaczej gram ;] w każdym bądź razie, imo rydwany się nie przydadzą. Chybaże jeden goły oddział jako wsparcie. Dałbym też hierkowi Colllar, co by nie spadł za łatwo od jakichś snajperów czy innych nieprzyjemnych rzeczy ;]
"Niech piaski zakryją całą ziemię..."

Awatar użytkownika
Kolumb
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kolumb »

Jak dla mnie rozpiska jest spoko :)

@Bravd: Rozpiska jest na turniej gdzie gra się na 2 bohaterach, lekka kawa jest po to by jechał w niej licz, a na ciężką kawe jest katapulta :D
Życie jest jak papier toaletowy. Długie,szare i do dupy.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Moim zdaniem charioty nie sprawdzają się aż tak bardzo przy defensie. oczywiście, są fajne i ok, ale dobre są tylko przy szarży.
Są dobre przy każdym typie rozpiski :P
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

ODPOWIEDZ