Orki i gobliny na 1500 pkt.
Orki i gobliny na 1500 pkt.
No to taka sobie rospa. Co sądzicie?
1 Black orc big boss, dzik, HA, tarcza, herszta czepek = 137 pkt.
1 Black orc big boss, BSB, dzik, HA, rembak margota, zaklęta tarcza, talizman ochrony = 150pkt.
Szaman Nocników, 2 DS = 100 pkt.
23 orków, tarcze, FCG = 168 pkt.
23 orków, tarcze, FCG = 168 pkt.
24 orków, tarcze, FCG = 174 pkt.
5 wilków, muzyk, speary = 71 pkt.
5 pajonków, muzyk = 71 pkt.
8 hoppersów = 120 pkt.
5 debeściaków na dzikach, włócznie, tarcze, muzyk, boss = 189 pkt.
2 bolce = 70 pkt.
1 Gleba - łaaa - gleba = 80 pkt.
9 goblinów obsługantów = 0 pkt.
Total: 1498/1500 pkt.
Model in Army: 108
PD: 3
DD: 3 + 2 DS
1 Black orc big boss, dzik, HA, tarcza, herszta czepek = 137 pkt.
1 Black orc big boss, BSB, dzik, HA, rembak margota, zaklęta tarcza, talizman ochrony = 150pkt.
Szaman Nocników, 2 DS = 100 pkt.
23 orków, tarcze, FCG = 168 pkt.
23 orków, tarcze, FCG = 168 pkt.
24 orków, tarcze, FCG = 174 pkt.
5 wilków, muzyk, speary = 71 pkt.
5 pajonków, muzyk = 71 pkt.
8 hoppersów = 120 pkt.
5 debeściaków na dzikach, włócznie, tarcze, muzyk, boss = 189 pkt.
2 bolce = 70 pkt.
1 Gleba - łaaa - gleba = 80 pkt.
9 goblinów obsługantów = 0 pkt.
Total: 1498/1500 pkt.
Model in Army: 108
PD: 3
DD: 3 + 2 DS
savage niepotrzebni big unsi
lepiej zeby ich 6 bylo, wiecej atakow zawsze i przezywalnosc..
ogolnie nic nowego nie powiem - bo i rozpa niezbyt nowatorska.
lepiej zeby ich 6 bylo, wiecej atakow zawsze i przezywalnosc..
ogolnie nic nowego nie powiem - bo i rozpa niezbyt nowatorska.
Po pierwsze niezgadza mi sie koszt punktowy. A po drugie BSBek nie moze mieć magicznej tarczy.Paku pisze: 1 Black orc big boss, BSB, dzik, HA, rembak margota, zaklęta tarcza, talizman ochrony = 150pkt.
Pozatym to savagami na dzikach zrób tak jak punk pisze i ewentualnie dokup im boss'a.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 150
BSB=25
bsb nie moze miec magicznej jak i zwyklej tarczy
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
bsb nie moze miec magicznej jak i zwyklej tarczy
z 5 debesiakow zrob 6 zwyklych.
zmien lekko przedmioty. ( BSB nie mzoe miec tarczy, GW ani dwoch broni)
I bedzie ok
Rozpa no w sumie nie nowatorska, troche leci na lekko utartym standardzie. ale co tam nie jest zla pograc tym mozna. mnie sie podoba sam gram podbnie.
Mozna by bylo wsadzic odzial nocnikow zeby Goblin mial gdzie siedziec no i czasami ci fanatycy sie przydaja. Po za tym siaty i orki w poblizu daje to niezle combo..
zmien lekko przedmioty. ( BSB nie mzoe miec tarczy, GW ani dwoch broni)
I bedzie ok
Rozpa no w sumie nie nowatorska, troche leci na lekko utartym standardzie. ale co tam nie jest zla pograc tym mozna. mnie sie podoba sam gram podbnie.
Mozna by bylo wsadzic odzial nocnikow zeby Goblin mial gdzie siedziec no i czasami ci fanatycy sie przydaja. Po za tym siaty i orki w poblizu daje to niezle combo..
sie czepiacie savage na swinkach->
albo 5 big uns z muzykiem(champion odlatuje) albo w tej samej cenie wychodzi 6 zwyklakow z bossem i muzykiem
kazda opcja ma swoje plusy i minusy
jakby nie patrzec zyskasz na w/w zmianie 30pkt
akurat wystarczy ci na doplate dla BOBB-BSB...proponuje wersje->martog + effigy
a generala zrob na butach-edzie wtedy mogl korzystac z dobrodziejstw 2 bronie/dwuraka
ewentualnie zamianka-gienek z effigy na butach a bsb z martogiem+wardem na swince/butach
jak sie zdecydujesz na takie zmiany to znowu masz wolne pkty...to juz inwestycja w 3-6boyzow
albo 5 big uns z muzykiem(champion odlatuje) albo w tej samej cenie wychodzi 6 zwyklakow z bossem i muzykiem
kazda opcja ma swoje plusy i minusy
jakby nie patrzec zyskasz na w/w zmianie 30pkt
akurat wystarczy ci na doplate dla BOBB-BSB...proponuje wersje->martog + effigy
a generala zrob na butach-edzie wtedy mogl korzystac z dobrodziejstw 2 bronie/dwuraka
ewentualnie zamianka-gienek z effigy na butach a bsb z martogiem+wardem na swince/butach
jak sie zdecydujesz na takie zmiany to znowu masz wolne pkty...to juz inwestycja w 3-6boyzow
No to poprawka:
1 Black orc big boss, dzik, HA, kopaj glany = 120 pkt.
1 Black orc big boss, BSB, dzik, HA, podobizna morka, rębak margota= 180 pkt.
Szaman Nocników, 2 DS = 100 pkt.
25 orków, tarcze, FCG = 180 pkt.
24 orków, tarcze, FCG = 174 pkt.
29 nocnych goblinów, siatki, 1 fanol, muzyk, chorąży = 159 pkt.
5 wilków, muzyk, speary = 71 pkt.
5 pajonków, muzyk = 71 pkt.
8 hoppersów = 120 pkt.
6 dzikich na dzikach, włócznie, tarcze, muzyk, boss = 174 pkt.
2 bolce = 70 pkt.
1 Gleba - łaaa - gleba = 80 pkt.
9 goblinów obsługantów = 0 pkt.
Total: 1499 /1500 pkt.
Model in Army: 117
PD: 3
DD: 3 + 2 DS
1 Black orc big boss, dzik, HA, kopaj glany = 120 pkt.
1 Black orc big boss, BSB, dzik, HA, podobizna morka, rębak margota= 180 pkt.
Szaman Nocników, 2 DS = 100 pkt.
25 orków, tarcze, FCG = 180 pkt.
24 orków, tarcze, FCG = 174 pkt.
29 nocnych goblinów, siatki, 1 fanol, muzyk, chorąży = 159 pkt.
5 wilków, muzyk, speary = 71 pkt.
5 pajonków, muzyk = 71 pkt.
8 hoppersów = 120 pkt.
6 dzikich na dzikach, włócznie, tarcze, muzyk, boss = 174 pkt.
2 bolce = 70 pkt.
1 Gleba - łaaa - gleba = 80 pkt.
9 goblinów obsługantów = 0 pkt.
Total: 1499 /1500 pkt.
Model in Army: 117
PD: 3
DD: 3 + 2 DS
Ostatnio zmieniony 22 mar 2007, o 21:46 przez Paku, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy mi się zdaje czy nadal BSB kosztuje 150, a nie 175p?
A i nie wiem po co Tarcza na Generale... Niby to i ochrona, ale płacisz troche punktów, a myślę że i tak będziesz nim używać GW żeby mieć te 6S, a nie marne 4S...
Nadal nie przekonują mnie czempioni w orkach i goblinach... BOBB nie bałbym się brać pojedynku, a drodzy oni są...
Za zaoszczędzone punkty można coś jeszcze dodać jak choćby po 2 orków do regimentów...![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
A i nie wiem po co Tarcza na Generale... Niby to i ochrona, ale płacisz troche punktów, a myślę że i tak będziesz nim używać GW żeby mieć te 6S, a nie marne 4S...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Nadal nie przekonują mnie czempioni w orkach i goblinach... BOBB nie bałbym się brać pojedynku, a drodzy oni są...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Za zaoszczędzone punkty można coś jeszcze dodać jak choćby po 2 orków do regimentów...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bum...!
ja bym zmienil jeszcze jedno: jako maga dispelowca lepiej uzywac orka mym zdaniem bo jest wytrzymalszy, obroni sie z sila 4 jak co, nie ma paniki od goblinow, posisk d6s2 jesli nei trafisz na elfia kawe jest do dupy a d6s4 z lepszym zasiegiem juz nie ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
akurat na kawalerie i to na każdą dobry jest mały gobliński z D6S2 no armor save
bo masz ranienie na 5+ i ewentualnie warda (bretka)
a z orkowskim pociskiem masz na 3+ ranienie i armor sava na -1, i ward (bretka)
to raz
a dwa gobliński jest tańszy i ma łatwiejszy casting...
a nie spanikuje bo jak ma byc caddym to bedzie stał w bolcu albo lesie
co do rozpy to ja mam ogólnie podobnie ale mieszcze jeszcze 2 oddział NG...
bo masz ranienie na 5+ i ewentualnie warda (bretka)
a z orkowskim pociskiem masz na 3+ ranienie i armor sava na -1, i ward (bretka)
to raz
a dwa gobliński jest tańszy i ma łatwiejszy casting...
a nie spanikuje bo jak ma byc caddym to bedzie stał w bolcu albo lesie
co do rozpy to ja mam ogólnie podobnie ale mieszcze jeszcze 2 oddział NG...
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p