2250 - kolejne powergamerskie wampiry :)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
janq79
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 159

2250 - kolejne powergamerskie wampiry :)

Post autor: janq79 »

pomóżcie ocenić, czy są naprawdę takie powergamerskie. :)

Heroes:

lord wampir 445 pts
Helm of Commandment
Skull Staff
Summon Ghouls
Master of the Black Arts
Dark Acolyte

wampir BSB 225 pts
sword of might
Flayed Hauberk
Tallisman of Lycni
Infinite Hatred
walking death

vampire 195pts
the balefire spike
book of arkhan
dread knight
Infinite Hatred

necros 2xDS 105pts


Core:

10 Crypt Ghouls 88pts
ghast

10 Crypt Ghouls 88pts
ghast

10 Crypt Ghouls 88pts
ghast


7 Dire Wolves 66pts
doom wolf

special:

20 Grave Guard 295pts
FCG,War Banner

5 black knights 144pts
hell knight, musican

3 fell bats 60 pkt

Rare:

vargulf 175pts

5 Cairn Wraiths 275pts
Banshee

11PD+1 bound spell/7DD+2DS

total 2249pkt

wampir biegacz może sobie biegać z wilkami, albo siedzieć w gg. Można też go dołączyć do BK, jeśli zajdzie potrzeba. Jeśli z wilkami, to czatuje na flanki przeciwnika, i stara się skasować ranki. wiadomo - ma wiele zastosowań. Wampir na nightmarze - raczej wspomaga BK. GG powinni sobie poradzić sami (wystawiamy ich na szarże, i ewentualnie wchodzimy od boku wampirem z BK, lub wampirem z wilkami) BK są oddziałem wsparcia bardziej niż do walki. Za GG sunie jeden oddział ghouli, (systematycznie powiększany) z lordem i z nekromantą. Dbamy o to, żeby nic nie mogło ich zaszarżować. Pozostałe oddziały ghouli do osłony. Na drugiej flance harcują banshee i vargulf. Nietoperki - wiadomo. Obcinamy marsz przeciwnika, i polujemy na maszynki. :)
lord generuje 6 kości, i wskrzesza ghoule na 2+ :)

jak wam się podoba ?
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Na 3+ wskrzesza i tak, poczytaj zasady odnośnie do rzucania czarów.

Brakuje dużego oddziału batów IMO do łapania bydlaków.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

oklepany standard imo
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

janq79
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 159

Post autor: janq79 »

ksuM pisze:Na 3+ wskrzesza i tak, poczytaj zasady odnośnie do rzucania czarów.

Brakuje dużego oddziału batów IMO do łapania bydlaków.
mam tylko dwa pytania:

- dlaczego wskrzesza na 3+ ? ma plusy z summon ghouls i z skull staffa. Czy nie może kożystać z obu ?
- jak duży powinien być oddział batów do łapania bydlaków ? czy 5 batów starczy ?

pozdrawiam
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Nie, bo minimalnie trzeba na każdy czar w batltu 3 wyrzucic, bez względu na dodatki.
5 raczej nie, fajne są 7 i 8. Ale jak to woli.

janq79
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 159

Post autor: janq79 »

ok, dzięki za info :)

w takim razie zastosowałem się do Waszych rad, i teraz to wygląda tak:

Heroes:

lord wampir 445 pts
Helm of Commandment
Skull Staff
Summon Ghouls
Master of the Black Arts
Dark Acolyte

wampir BSB 225 pts
sword of might
Flayed Hauberk
Tallisman of Lycni
Infinite Hatred
Walking Death

vampire 195pts
the balefire spike
book of arkhan
dread knight
Infinite Hatred

necros 2xDS 105pts


Core:

10 Crypt Ghouls 88pts
ghast

10 Crypt Ghouls 88pts
ghast

10 Crypt Ghouls 88pts
ghast

7 Dire Wolves 66pts
doom wolf

special:

20 Grave Guard 295pts
FCG,War Banner

5 black knights 120pts

5 black knights 120pts

7 fell bats 140 pkt

Rare:

5 Cairn Wraiths 275pts
Banshee

11PD+1 bound spell/7DD+2DS
Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, o 00:25 przez janq79, łącznie zmieniany 2 razy.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

masz 2x Sword of Might w rozpisce
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Słuchaj, nie masz żadnego sejwa na lordzie. To jest bardzo złe rozwiązanie. Bardzo złe. Byle harpie przy farcie mogą ci go zabic. Ja propobuje takie złozenie:
1 Vampire Lord @ 445 Pts
General; Magic Level 3; Lance; Heavy armour; Shield
Walach's Bloody Hauberk [45]
Cursed Book [20]
Book of Arkhan [35]
The Martialle: Dread Knight [25]

1 Barded Nightmare @ [0] Pts
The Arkayne: Forbidden Lore [35]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]

Ma sejwa 1+ i warda na 5+.Dodatkowo super czaruje. Tylko nie wiem czy czasami nie przekroczysz limitu PD.
Jak tak to wywal ksiązke bound spel i daj hełm.

Dodatkowo na 3 wampira który jest konno zamiast słomki daj płonącą lance, przyda się na abomkę czy hydre.Bo masz jak na razie na dwóch wampirach jeden magiczny ten sam przedmiot co jest nielegalne :wink:
Wilki wywal, i dopakuj BK, np: daj im sztandar z płonącymi atakami.

janq79
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 159

Post autor: janq79 »

hej :)

dzięki za rady :)
jeśli chodzi o SoM, to już poprawiłem, po prostu nie zauważyłem tego. :)

jeśli chodzi o lorda, i o to, że nie ma AS. On nie ma walczyć, tylko stać z tyłu i czarować. :)
jak już mówiłem idzie za GG ze swoim oddziałem ghouli, i generalnie nosa nie wychyla do walki. :)
a ghoule rosną i rosną. :)

@janiszek, twój lord jednak bardzo mi się podoba. :) popatrzę, co da się z tym zrobić.

wilki są po to, żeby zatrzymać jakiegoś smoka na turę ewentualnie. :)
więc muszą zostać. :)
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Słuchaj problem jest w tym, że jest dużo armii które są w stanie zabic ci tego lorda, i nie bedziesz mógł nic z tym zrobic.
Na przykład skorpion. 4 ataki na 4 i na 4, na 6 killing blow. Od normalnej rany masz sejwa, a od kilinga warda. A jak przeciwnik by przyfarcił i zadał 3 normalne rany? To jesteś w dupie. Trzeba przewidywac takie sytuacje, tworząc rozpiski, zwłaszcza jeżeli chodzi o najważniejszy model w Twojej armii. A ten lord naprawdę jest super. Testowane 8)

janq79
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 159

Post autor: janq79 »

skorpion nie wciśnie się pomiędzy oddział ghouli, a oddział GG. w efekcie zaatakuje tylko oddział ghouli od boku.
pewnie zabije kilku, ale sam też zginie. :)
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Gdyby to zawsze było takie oczywiste :mrgreen: Lepiej przygotowac się na taką ewentualnosc;]

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

ja bym dał więcej tych GG i Vargulfa wcisnął wywal wilki i jednych BK to wejdzie, ewentualnie możesz podzielić te baty jak nie masz czym maszyn zabijać
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

WojtuśŚ pisze:ja bym dał więcej tych GG i Vargulfa wcisnął wywal wilki i jednych BK to wejdzie, ewentualnie możesz podzielić te baty jak nie masz czym maszyn zabijać
Na co wiecej GG, hę? Przecież co zgina to wstana od magii. Szkoda punktów. Vargulf jest plewny i za drogi i nie pasuje do rozpy. Baty muszą byc takie jakie są aby łapac smoki, albo psy od boku.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Janiszek pisze:Słuchaj problem jest w tym, że jest dużo armii które są w stanie zabic ci tego lorda
Dopiero jak ktoś zmłóci ci cały oddział ghuli. Nikt nie zaszarżuje w ten oddział od przodu,chyba że przebije się przez GG a w tedy twój As i Ws nic ci nie da.
Janiszek pisze:Na przykład skorpion.

Jedna z najgłupszych rzeczy jaką można zrobić na VC to zakopać się skorpionami.
janq79 pisze:wilki są po to, żeby zatrzymać jakiegoś smoka na turę ewentualnie.
Na to nikt się nie da złapać.
janq79 pisze:wampir BSB 220 pts
sword of might
Flayed Hauberk
Tallisman of Lycni
Infinite Hatred
Walking Death
225 pts.

Dla mnie tylko 5 bk się wyróżniają, nic poza tym.
Obrazek

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

teoretycznie rzecz biorąc: każdy latający LT-bydlak może dorwać taki klocek -> krowa, stardragon, dreadlord na smoku - i ghule zaczynają szybko znikać... A jeśli chłopak nie zaczyna to ma 2 tury na wskrzeszanie ghuli - i może jednak potrzebować jakiś inny czar rzucić w tym czasie - więc lord wydaje mi się być do dorwania...

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

eliah91 pisze:
Janiszek pisze:Słuchaj problem jest w tym, że jest dużo armii które są w stanie zabic ci tego lorda
Dopiero jak ktoś zmłóci ci cały oddział ghuli. Nikt nie zaszarżuje w ten oddział od przodu,chyba że przebije się przez GG a w tedy twój As i Ws nic ci nie da.
Tak? Hmm a ja wczoraj wbiłem się kawalerią i zadałem wounda wampirowi. I co? Musiałem się przez cos przebijac? To samo maja wardancerzy, Dark Raiderzy, Shades,furie.
Janiszek pisze:Na przykład skorpion.

Jedna z najgłupszych rzeczy jaką można zrobić na VC to zakopać się skorpionami.
Widocznie mało grasz TK z i TK. Stary ja to bym na Twojego lorda 3 skopry zakopał. Bo wystarczy jeden kiling blow i po grze. A to nie jest ciężko zrobic. A jak zamierzasz chodzic na dupie gwardii, to dostaniesz połączoną szarzę, i tak się dobije tam. No bo chyba nie chcesz mi powiedziec, ze skorp od boku albo dwa +rydwany+king z gwardią nie zjedzą wampirowej gwardi ;] TK maja b.dobrą antymagię. Szczerze, mogą ci zaręczyc, ze kazdą armią byłym wstanie ci wampira zabic. Kazdą. A jezeli ty tego nie widzisz, to znaczy, ze po prostu sie nie znasz i jestes nie ograny.
janq79 pisze:wilki są po to, żeby zatrzymać jakiegoś smoka na turę ewentualnie.
Na to nikt się nie da złapać.
Na to czasem dużo ludzi nie ma odpowiedzi i chcąc nie chcą muszą stac tą ture czy dwie.

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Janiszek poluzuj poslady trochę bo, wozisz się jakbyś 3 razy ligę wygrał :)
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Dastor, ja sie wcale nie spinam, jedynie zauważyłem, ze kolega nie ma racji. :mrgreen: :mrgreen:
A co do tej ligi, to wszystko przed mną 8) :mrgreen: :mrgreen:

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

heh, tylko najwyżej w klasyfikacju turniejów zachodzą zazwyczaj armie złożone na czarującego lorda z helmem i skullstaffem, gdzie nie ma save praktycznie :)

zawsze gdybać można, przyczepiłeś się do tych TK jakby na każdym masterze było ich 15 sztuk i trafienie na takiego to maaasaakra, a więcej jest HE DE i DoCh, TK jest zwyczajnie mało na turniejach

lord czarujący z helmem i skullstafem z tyłu to wypas konfiguracja, to że nie ma save w tym wypadku nie jest problemem, jest tyle możliwości stracenia lorda, że na każdą nie jesteśmy w stanie przeciwstawić się już na etapie rozpiski,
wszystko rozgrywa się na stole, więc się tak nie bulwersuj na opinie innych, bo ci gul na szyję wyskoczy, nie jesteś tu bogiem, jeszcze :D
pozdro
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ