Bretonnia
Moderator: Gremlin
Bretonnia
co polecacie na bretonnie?;>
na małe jak i na duże pkt?
czy na małe pkt ma rację bytu rozpiska na magii, przesuwanie lasów przed lance itp np coś takiego jak ta:
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Calaingor's Stave [25]
Befuddlement of Mischiefs [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Wardancers @ 151 Pts
Musician
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 46
Total Army Cost: 1248
Pozdrawiam
na małe jak i na duże pkt?
czy na małe pkt ma rację bytu rozpiska na magii, przesuwanie lasów przed lance itp np coś takiego jak ta:
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Calaingor's Stave [25]
Befuddlement of Mischiefs [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Wardancers @ 151 Pts
Musician
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 46
Total Army Cost: 1248
Pozdrawiam
na brtonie to weye wiele lepsi, kowboje z lanc nie wyjadą
pieprzenie z tymi wildami, lanca ma się ich bać?
tancerze z KB są bardziej groźni
łucznicy na pegazy dużo ostrzału, dużo KB w walce i strzelaniu
na duze punkty alter z bow of loren i bodkinsami
mniej przydatni widzli, zamiast tego fasty z łukami odginają lance i zjadają trebki
najpierw pozbyć sie pegazów a potem rozwalc systematycznie resztę.
pieprzenie z tymi wildami, lanca ma się ich bać?
tancerze z KB są bardziej groźni
łucznicy na pegazy dużo ostrzału, dużo KB w walce i strzelaniu
na duze punkty alter z bow of loren i bodkinsami
mniej przydatni widzli, zamiast tego fasty z łukami odginają lance i zjadają trebki
najpierw pozbyć sie pegazów a potem rozwalc systematycznie resztę.
tak wildów lanca ma się bać(oczywiście na bok z dodatkiem driad/tancerzy od frontu - tym bardziej kiedy mają sztandar - fear outnumber), fakt że można kanapkować dwoma oddziałami piechoty ale jest to znacznie trudniejsze, a w zasadzie niemożliwe z dobrym graczem.
Tancerze są świetni ale jeden oddział wildów daje duże możliwości taktyczne i może znacząco zmienić rozgrywkę.
Waye są bardzo dobrzy na bretonie ale drzewiec również(grając na nim przeciw bretoni konieczny jest bsb) bo przytrzyma on każdą lancę przeciwnika.
Co do KB na duże cele - zakładając że gracie na małe punkty to przeciwnik mógłby go mieć tylko na Palladynie - czyli gościu który ma tylko 3 ataki i 5WS - generalnie warto zaryzykować i stuknąć go w odpowiedzi.
Tancerze są świetni ale jeden oddział wildów daje duże możliwości taktyczne i może znacząco zmienić rozgrywkę.
Waye są bardzo dobrzy na bretonie ale drzewiec również(grając na nim przeciw bretoni konieczny jest bsb) bo przytrzyma on każdą lancę przeciwnika.
Co do KB na duże cele - zakładając że gracie na małe punkty to przeciwnik mógłby go mieć tylko na Palladynie - czyli gościu który ma tylko 3 ataki i 5WS - generalnie warto zaryzykować i stuknąć go w odpowiedzi.
Kalesoner pisze:na brtonie to weye wiele lepsi, kowboje z lanc nie wyjadą
pieprzenie z tymi wildami, lanca ma się ich bać?
tancerze z KB są bardziej groźni
łucznicy na pegazy dużo ostrzału, dużo KB w walce i strzelaniu
na duze punkty alter z bow of loren i bodkinsami
mniej przydatni widzli, zamiast tego fasty z łukami odginają lance i zjadają trebki
najpierw pozbyć sie pegazów a potem rozwalc systematycznie resztę.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jak wciśniesz na 1250 pkt altera z BoL i Bodkinsami to chylę czoła i zmieniam koncepcję gry...
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Tancerze oczywiście przydatni, ba nawet pożądani ale chyba do walki z chłopami...
Chciałbym zobaczyć bretońca który pozwala sobie zaszarżować lancę tancerzami...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Pegazy naturalnie schodzą jak muchy bo t4 i 3+sv jest żenująco niski jak na walkę z naszym b.mocnym strzelaniem i nie mamy czego się obawiać...
Nasz jeden z nielicznych atutów to niewielka liczba jednostek w bretoni na te pkt.
Tak wildzi są konieczni i to kosztem tancerzy bo możliwość szarżowania 18" daje realną ochronę naszych łuczników i groźbę szarży na bok/tył lancy która połakomi się na łuki czy driady.
Drzewko też chyba bardziej się sprawdzi bo to mocny bloker i terrorysta coby nie było a i szyszeczki są nie bez znaczenia i bound z ruszeniem lasu...
Chyba jednak bym wziął calaingora i scrolla w razie czego...
3 ruszenia lasu to jednak sporo do blokowania na te pkt przy założeniu, że bretka ma 1 damselkę.
Jednak co ja tam wiem...
Każdy gra jak uważa a ja uważam, że się mylisz Kalesoner.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, o 20:56 przez bigpasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Pasiak, Ty jesteś jakiś dziwny czasami. Zanim znów sie o coś przyczepisz moze przeczytaj posta na którego odpowiadam? Kolega pytał na pomysły na małe i na duze punkty.
A teraz liczę, na przeprosiny, albo jesteś forumowym bucem 100%.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wracając do tematu. Nie wiem dlaczego każda wypowiedź dotycząca tej gry jest dla Ciebie kwestia autorytetu, no ale to juz nie mój problem. Wiec wracajac do tematu, ja sie napatrzyłem na dobrych bretońskich generałów w akcji (Dębek i Fisz) i wiem, że dla WE w Bretce najwiekszym zagrożeniem są pegazy i kowboje, przestaja nim być kiedy na stole pojawiają się waye. Nie mówię że drzewo jest słabe. Orzeł tez nie jest słaby. Ale waye na bretkę są lepsi, bo zdejmuja zarówno pegazy i kowboi. Wildzi od boku są spoko, ale lepsi imho tancerze, tu nie będę się kłócił, bo to już kwestie bardziej lubienia niż argumentów.
A teraz liczę, na przeprosiny, albo jesteś forumowym bucem 100%.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
A teraz zmieniaj sobie koncepcje gry do woli Pasiak.zielonatrawa pisze:co polecacie na bretonnie?;>
na małe jak i na duże pkt?
Wracając do tematu. Nie wiem dlaczego każda wypowiedź dotycząca tej gry jest dla Ciebie kwestia autorytetu, no ale to juz nie mój problem. Wiec wracajac do tematu, ja sie napatrzyłem na dobrych bretońskich generałów w akcji (Dębek i Fisz) i wiem, że dla WE w Bretce najwiekszym zagrożeniem są pegazy i kowboje, przestaja nim być kiedy na stole pojawiają się waye. Nie mówię że drzewo jest słabe. Orzeł tez nie jest słaby. Ale waye na bretkę są lepsi, bo zdejmuja zarówno pegazy i kowboi. Wildzi od boku są spoko, ale lepsi imho tancerze, tu nie będę się kłócił, bo to już kwestie bardziej lubienia niż argumentów.
E tam
wolę być nienawidzącym skavenów bucem forumowym
Nawet na Duże pkt to chyba lepiej wziąć dużego maga i liczyć na Coversa i bolca.
Oj tam, oj tam. Jaki autorytet ze mnie. Mam zawsze inne zdanie i działam na przekór trendom więc co ja tam mogę
Jak nie ma lasu w strefe przy przeciwniku to WW ssą po całości.
A pegazy też można szarżować wildami co mi się akurat prawdza...
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Dancing \:D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nawet na Duże pkt to chyba lepiej wziąć dużego maga i liczyć na Coversa i bolca.
Oj tam, oj tam. Jaki autorytet ze mnie. Mam zawsze inne zdanie i działam na przekór trendom więc co ja tam mogę
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Jak nie ma lasu w strefe przy przeciwniku to WW ssą po całości.
A pegazy też można szarżować wildami co mi się akurat prawdza...
Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, o 21:38 przez bigpasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Oj tam ile my tego czarowania mamy ;P Troche przesuwania lasków a przy farie mamy d6 hitów ;P No chyba że chcesz się bawić laską i zapędziic wroga do lasu to już wtedy jest cos ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
granie na 1 czy 2 magiczkach niewiele zmienia w założeniach bo są to albo 5 albo 6 przesuwań lasu jeśli grasz na treemanie a oszczędzasz 150 pts.
Irytacja mojego przeciwnika jak mu pogoniłem pegazy i driady za pomocą kombinowanych szarż driad z wildami bezcenna.
wychodzi mi więc
magiczka z kijkiem
3x łuki
2x driady
2x wildzi
dzewo
czyli 1283 punkty które stanowiły by trzon armii,
Irytacja mojego przeciwnika jak mu pogoniłem pegazy i driady za pomocą kombinowanych szarż driad z wildami bezcenna.
wychodzi mi więc
magiczka z kijkiem
3x łuki
2x driady
2x wildzi
dzewo
czyli 1283 punkty które stanowiły by trzon armii,
Magia WE to nie tylko przesuwanie lasu.
Masz dobry support dla armii.
Odporność na niemagiczne strzelanie [ cannony mogą naskoczyć tak jak i kusze/łuki ],
Regenerka, popychaczka/dodatkowy atak.
Magia nie jest niszcząca jak innych ale jest taka jak powinna być wszedzie.
Nie ma co narzekać.
Masz dobry support dla armii.
Odporność na niemagiczne strzelanie [ cannony mogą naskoczyć tak jak i kusze/łuki ],
Regenerka, popychaczka/dodatkowy atak.
Magia nie jest niszcząca jak innych ale jest taka jak powinna być wszedzie.
Nie ma co narzekać.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
jako że ostatnio miałem chwilkę czasu postanowiłem zrobić, dwie koncepcje rozpisek
pierwsza
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Waywatcher Noble @ 144 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
5 Wild Riders @ 173 Pts
Standard;
War Banner [25]
9 Waywatchers @ 216 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1296
Rozpa mi się podoba pod względem ilości KB, taktyczne wystawienie WW, może sporo zmienić, jedyna nie wiadomą są wildzi ze sztandarami, nie wiem czy nie zredukować do gołej 5tki.
Druga rozpiska:
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 140 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 53
Total Army Cost: 1300
pozdrawiam
pierwsza
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Waywatcher Noble @ 144 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
5 Wild Riders @ 173 Pts
Standard;
War Banner [25]
9 Waywatchers @ 216 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 58
Total Army Cost: 1296
Rozpa mi się podoba pod względem ilości KB, taktyczne wystawienie WW, może sporo zmienić, jedyna nie wiadomą są wildzi ze sztandarami, nie wiem czy nie zredukować do gołej 5tki.
Druga rozpiska:
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 140 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 53
Total Army Cost: 1300
pozdrawiam
chyba dlatego kolega wyzej napisał, aby łatwiej mógł ich później zebrać ( w domyśle: on szarżuje - ja uciekam), i wtedy np wbijam sie w czyms w bok, badz mam wyłaczone coś brzydkiego na 2 tury...czerech pisze:hmmmm... moze i tak, ale z mojego skromnego doswiadczenia wiem, ze jak juz ktos dojdzie do gg to nie jest dobrze