Koziołkowe Krasnoludy
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Koziołkowe Krasnoludy
Rzadko czytam rozpiski na forum, jeszcze rzadziej je zamieszczam ale ponieważ tym razem nie wiem na jaki wariant się zdecydowac to zamieszczam tu kilka opcji koziołkowych rozpisek i liczę na konstruktywne uwagi i opinie. Z góry uprzedzam, że wiem, że są lepsze kontyngenty dla dwarfów ale już się uparłem na jaszczurki No to jedziemy:
Opcja 1.
- Runesmith
generał, tarcza, runki
- Thane
BSB, kamyk, zapuszkowany
- 20 warriors
FCG, shield
- 20 Longów
runiczny sztandar, muzyk, tarcze
- 15 Slayerów +3 giant slayerów
- katapa z inzynierem i orunowaniem
- katapa z inżynierem i orunowaniem
- organy
- 12 skinków skirmisherów z plujkami i czempionem
- 12 skinków skirmisherów z plujkami i czempionem
- 10 skinków skirmisherów
Opcja 2.
- Kowal j.w.
- Thane BSB puszka
- 20 warriors, tarcza FCG
- 20 Longbeards, tarcze, runiczny sztandar, muzyk
- 10 thundów, tarcze
- 10 kuszoli, tarcze
- katapa j.w.
- katapa j.w.
- organy
- 10 skinków skirmisherów z plujkami
- 10 skinków w kohorcie
- 4 terki z czempionem
Opcja 3.
- Runesmith j.w.
- Thane BSB
- 20 warriors j.w.
- 20 longbeard j.w.
- 15+3 slayers/jeśli będą terki to wypadają i wchodzi coś z corów
- katapa
- katapa
- 7 mountain rangers/gyro
- 10 skinków skirmisherów
- 10/12 skinków skirmisherów
- 3 terki/12 skinków skirmisherów
Opcja 4.
-Runesmith
- Thane BSB
- 10 warriors, shield
- 10 warriors, GW
- 19 longbeardów, shieldy, runiczna szmata, muzyk
- 19 longbeardów, shieldy, runiczna szmata, muzyk
- katapa
- katapa
- organy
- 10 skinków z plujkami skirmish
- 10 skinków w kohorcie
- 4 terki
Opcje pierwszą już testowałem i jestem średnio zadowolony, pozostałe niestety nie były poddawane testom i nie wiem czy będę miał okazję dlatego czekam na wasze uwagi i sugestie.
Pozdro
EDIT: Dodana czwarta opcja.
Opcja 1.
- Runesmith
generał, tarcza, runki
- Thane
BSB, kamyk, zapuszkowany
- 20 warriors
FCG, shield
- 20 Longów
runiczny sztandar, muzyk, tarcze
- 15 Slayerów +3 giant slayerów
- katapa z inzynierem i orunowaniem
- katapa z inżynierem i orunowaniem
- organy
- 12 skinków skirmisherów z plujkami i czempionem
- 12 skinków skirmisherów z plujkami i czempionem
- 10 skinków skirmisherów
Opcja 2.
- Kowal j.w.
- Thane BSB puszka
- 20 warriors, tarcza FCG
- 20 Longbeards, tarcze, runiczny sztandar, muzyk
- 10 thundów, tarcze
- 10 kuszoli, tarcze
- katapa j.w.
- katapa j.w.
- organy
- 10 skinków skirmisherów z plujkami
- 10 skinków w kohorcie
- 4 terki z czempionem
Opcja 3.
- Runesmith j.w.
- Thane BSB
- 20 warriors j.w.
- 20 longbeard j.w.
- 15+3 slayers/jeśli będą terki to wypadają i wchodzi coś z corów
- katapa
- katapa
- 7 mountain rangers/gyro
- 10 skinków skirmisherów
- 10/12 skinków skirmisherów
- 3 terki/12 skinków skirmisherów
Opcja 4.
-Runesmith
- Thane BSB
- 10 warriors, shield
- 10 warriors, GW
- 19 longbeardów, shieldy, runiczna szmata, muzyk
- 19 longbeardów, shieldy, runiczna szmata, muzyk
- katapa
- katapa
- organy
- 10 skinków z plujkami skirmish
- 10 skinków w kohorcie
- 4 terki
Opcje pierwszą już testowałem i jestem średnio zadowolony, pozostałe niestety nie były poddawane testom i nie wiem czy będę miał okazję dlatego czekam na wasze uwagi i sugestie.
Pozdro
EDIT: Dodana czwarta opcja.
najbardziej do mnie przemawia 2 opcja ale jakos specjalnie nie umiem tego uargumentowac
Bo jako jedyna ma corowe strzelanie?
Ja w sumie też bym się za nią opowiadał
Ja w sumie też bym się za nią opowiadał
-
- Oszukista
- Posty: 837
Opcje 2 i 4 najbardziej mi się podobają. Można w nich wszystko złamać, więc nie muszę myśleć tylko mogę lecieć na pałę, wbijam się większością oddziałów i wychodzę drugą stroną - dlatego rozsądniejsza wydaje mi się opcja 1 ostatecznie 3 - ale w niej zmieniłbym warriorów na 10 (wbrew pozorom taki psudofast/pseudodetachment zazwyczaj psuje mi szyki bardziej niż pełny klocek) i wsadził jednak organy a nie mountainów/gyrosa. Tak to przynajmniej wygląda z punktu widzenia bretki
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
A do mnie przemawia nr 3. Mountain Rangersi, Slayersi, . Ładne i dobre und motzne chba wystarczająco na mastera JA osobiście może wymieniłbym katapę na 2x boltze.
-
- Oszukista
- Posty: 837
pewnie, na kimś trzeba potestować, a z krasnoludzkim gunlinem już walczyłem To czego mnie nauczyliście to: krasie są do zrobienia, jeśli nie mają niezłamywalnego kloca
edit: opcja 2 jest dla mnie najfajniesza - oprócz braku slayerów przemawia za nią dodatkowy darmowy screen/bonus z overruna - skiny
edit: opcja 2 jest dla mnie najfajniesza - oprócz braku slayerów przemawia za nią dodatkowy darmowy screen/bonus z overruna - skiny
-
- Oszukista
- Posty: 837
ale krasnoludy potrzebują jakiegoś twardego klocka, który by trzymał pkty i utrudniał dobranie się do maszyn. A slayerzy są jak znam życie w rozpisce dlatego, że Rakso znowu się wkurzył na hammererów, że mu AS nie zdają
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Oszukista
- Posty: 837
@ Gogol jak widzę 20 warriorów, bez kamyka/2herosów w środku to wiem, że klocek już jest mój Longbeardzi - zależy od run, ale też bez herosa z As 1+/reroll+dwurak też się ich raczej zjada gorzej jak środek wrogiej armii to hamki/slayerzy, których nie złamię, a którzy prędzej lub później mi rycerzyków wytną, co gorsza przy slayerach 2 bohaterowie idą do longów i wtedy też ich trudno złamać. Fakt, że machin się raczej nie boję, jakoś błogosławieństwo Pani sprawia, że jeśli już mam zginąć, to przynajmniej w honorowej walce wręcz. Chyba że Oskar wyciągnie znowu mountain rangerów
A ja martwiłbym się najbardziej rozpiską nr 1, szczególnie, gdyby udało się w niej znaleźc pkty na dodatkowych strzelców... po obcięciu klocka warriorów powinni wejść jeszcze thundzi/quarrellersi zależnie od upodobania. Fakt, że żaden ze mnie specjalista od dwarfów, ale takiej rozpy bałbym się najbardziej z tutaj wymienionych. Przynajmniej z ograniczonego bretonskiego punktu widzenia.
A ja martwiłbym się najbardziej rozpiską nr 1, szczególnie, gdyby udało się w niej znaleźc pkty na dodatkowych strzelców... po obcięciu klocka warriorów powinni wejść jeszcze thundzi/quarrellersi zależnie od upodobania. Fakt, że żaden ze mnie specjalista od dwarfów, ale takiej rozpy bałbym się najbardziej z tutaj wymienionych. Przynajmniej z ograniczonego bretonskiego punktu widzenia.
3/4 przy czym wstawił bym Gyro+ terki do cięcia marszu by klopy mogły strzelać jak najdłużej
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Proszę cię ... longi z 7 statika vs twoja kawaleria z 3-4 przy dobrych wiatrach to raczej nierówna walka ... dwarfy jadą na wysokim CR a nie na zabijaniu.emiel_regis pisze:@ Gogol jak widzę 20 warriorów, bez kamyka/2herosów w środku to wiem, że klocek już jest mój Longbeardzi - zależy od run, ale też bez herosa z As 1+/reroll+dwurak też się ich raczej zjada gorzej jak środek wrogiej armii to hamki/slayerzy, których nie złamię, a którzy prędzej lub później mi rycerzyków wytną, co gorsza przy slayerach 2 bohaterowie idą do longów i wtedy też ich trudno złamać. Fakt, że machin się raczej nie boję, jakoś błogosławieństwo Pani sprawia, że jeśli już mam zginąć, to przynajmniej w honorowej walce wręcz. Chyba że Oskar wyciągnie znowu mountain rangerów
Tłumaczenie że klocek się nie zbrejkuje jest bez sensu - z założenia on nie ma przegrać combata tylko wygrać.
Breta = free frag
Popre gogola - bretka osłabiona strzelaniem gowno zrobi dwarfom ze static CR. Czasami jak lance są pełne to i tak jest problem. zakładająć ze lanca 9 realmów z WB wpada w 20 warriorów
(biorą shieldy):
trafia 4-5, rani 2-3 savuje jednego - 1-2 trupy z rycerzy, zaokrąglając ataki z koni - zabijam 2. zakladam ze z 4 atakow dwarfy nie zabija nikogo.
dwarfy mają 3 szeregi sztandar, breta ma 2 trupy dwa szeregi , warbanner, sztandar - wygrywasz o 2. przewagi nikt nie ma. break na 7 to break to zdania - 50% ze duza lanca sie przebije. ( a jak jest bsb to 25%) Szarza kombinowana jest jedynym wyjsciem, ktore da duze szanse na przejechanie. Ale zauwazmy, ze to byla szarza pelne lancy bez strat od strzelania. Co jesli spadnie 3? 6tka w WB remisuje albo przegrywa z klockiem.
Jak dopchasz pegazy od boku etc to luzik. Ale na te pkt to czelendż na nie pojdzie prawie napewno (chyba ze bedzie sie je kitrac albo dwarfy wyjatkowo szeroko sa rozstawione)
IMO opcja 2
(biorą shieldy):
trafia 4-5, rani 2-3 savuje jednego - 1-2 trupy z rycerzy, zaokrąglając ataki z koni - zabijam 2. zakladam ze z 4 atakow dwarfy nie zabija nikogo.
dwarfy mają 3 szeregi sztandar, breta ma 2 trupy dwa szeregi , warbanner, sztandar - wygrywasz o 2. przewagi nikt nie ma. break na 7 to break to zdania - 50% ze duza lanca sie przebije. ( a jak jest bsb to 25%) Szarza kombinowana jest jedynym wyjsciem, ktore da duze szanse na przejechanie. Ale zauwazmy, ze to byla szarza pelne lancy bez strat od strzelania. Co jesli spadnie 3? 6tka w WB remisuje albo przegrywa z klockiem.
Jak dopchasz pegazy od boku etc to luzik. Ale na te pkt to czelendż na nie pojdzie prawie napewno (chyba ze bedzie sie je kitrac albo dwarfy wyjatkowo szeroko sa rozstawione)
IMO opcja 2
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!