
Regulamin zamieszczania bannerów turniejów na forum Border Princes:
1. Turniej musi zostać ogłoszony w odpowiednim temacie na forum Border Princes, w podforum o turniejach. Łącznie ze wszystkimi zasadami - taki temat musi zawierać wszystkie informacje niezbędne do uczestnictwa w turnieju.
(Czyli odpadają posty typu "regulamin na stronie ..." albo "zapraszam do tematu X na forum Y")
2. Baner w formacie GIF, JPEG lub PNG, rozmiar 400x50 pikseli, należy wysłać na adres mailowy wfbpol@wfb-pol.org.
3. Prócz banera mail powinien zawierać nazwę turnieju w tytule oraz odnośnik do tematu na forum, wspomnianego w punkcie 1). Link do tematu jest niezbędny, jako że to do niego będzie prowadziło kliknięcie banera.
4. Po zatwierdzeniu banera, w temacie na forum i zewnętrznej poświęconej turniejowi stronie (jeśli takowa istnieje) należy umieścić informację "patronat medialny: Forum Border Princes" - w przypadku zewnętrznej strony z nazwą forum jako klikalnym linkiem do BP.
5. Zatwierdzony baner będzie aktywny do dnia zakończenia turnieju (co najmniej).
--------------
Wersja skrócona, dla nieprzepadających za oficjalnym językiem: zakładacie temat na BP, wysyłacie maila z banerem 400x50 i linkiem do tematu, jak baner zostanie zatwierdzony i umieszczony na BP, dodajecie we wszystkich tekstach informację o patronacie forum BP. I tyle
