WOCH 4300 (WI)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

WOCH 4300 (WI)

Post autor: Przemcio »

Wysłałem taką rozpe organizatorom to stwierdzili że jest dopakakowana... ciekawe tylko czemu :(

Warriors of Chaos Army

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Chaos Runesword [50.0]
Enchanted Shield [15.0]
Spell Familiar [15.0]
Talisman of Protection [15.0]
Word of Agony [40.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 410.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Slaanesh @ 240.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Battle Standard
Doom Totem [75.0]

1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Khorne @ 225.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield
Axe of Khorne [45.0]

1 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 181.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25.0]

1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Book of Secrets [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 155.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour
Black Tongue [50.0]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 130.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]

17 Chaos Marauders of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail

17 Chaos Marauders of Slaanesh @ 78.0 Pts
Mark of Slaanesh

12 Chaos Warriors of Khorne @ 222.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield

12 Chaos Warriors of Nurgle @ 222.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Knights of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

5 Chaos Knights of Khorne @ 230.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour

3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour

14 Chosen of Tzeentch @ 345.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Great Weapon; Chaos Armour

1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]

1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch

Casting Pool: 17

Dispel Pool: 10

Models in Army: 128


Total Army Cost: 4300.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Może to przez max magii i antymagii i coś koło 2k punktów w herosach, cholera wie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

No sorry ale uważam że to nie jest akurat dopakowane... założe się, że niektóre sojusze też będą miały max magi... a co do herosów to wystawiam 2 Lordów i 6 Hero a grając na 2150 gracz może wystawić 1 Lorda i 3 Hero więc nie mam ich więcej niż mogą mieć sojusze :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Wiesz, ja tylko snuje przypuszczenia co do tej decyzji. Też czekam na opinię Holana. Może fajnie by było gdyby orgowie dopuścili sojusze 2x tej samej armii pod warunkiem że nie jest z tego ograniczonego top5. Bo wydaje mi się, że tępienie singlowych armii wynika trochę z obawy o mniejszą frekwencję.
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Ograniczenia:
- Na każdy sojusz musi być przynajmniej jeden sztandarowy armii.
- Armie VC, DE, DoCh, Lizzi oraz Skaveny nie mogą łączyć się ze sobą w sojusz.
- Armia Orków i Goblinów, jeśli używa któregokolwiek z pięciu dodatkowych przedmiotów magicznych, to również nie może łączyć się w sojusz z żadną z wyżej wymienionych armii.
- Limity kości PD i DD to 17. Przy czym jedna armia z sojuszu nie może użyć więcej niż 12 kości z limitu PD.
- 0-1 Hell Pit Abomination Skaveńska.

nie widze że nie można łączyć w sojuszu 2 tych samych armi :mrgreen: w takim wypadku mogę swoją podzielić na 2 częśći tak żeby odpowiadałą każda 2150 i zagrać ze słupem... jako partnerem np. bratem albo panna :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

- Armie VC, DE, DoCh, Lizzi oraz Skaveny nie mogą łączyć się ze sobą w sojusz.
...a inne armie nie mogą się łączyć wyłącznie same ze sobą, jedyna opcja grania jedną armią to opcja na 4300 (oslt) dla klimaciarzy, jak się domyślam ;]
Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, o 21:52 przez Kervyn, łącznie zmieniany 1 raz.
Queek.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Hmmmmm ale tam nic takiego nie jest napisane :mrgreen: zreszta co nie jest klimaciarskiego w mojej rozpie :?: Warriorzy i Chooseni :?:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Ja gram Chaosem bardzo długo i ze szczerego serca Ci powiem że tak plewnej rozpiski to dawno nie widziałem. Samo to że tu jest dużo piechoty już powinno ją dopuszczać. Niektórymi armiami da się bardziej wygiąć rozpiske na 2150 niż Ty na 4300 :)
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Co znaczy "plewna"
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

wiesz, ze ta piechota, mimo ze geniealna w kombacie i w ogole do tego kombatu wchodzi w 4-5 turze? nie zrobi zbyt duzo a kosztuje...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Wiem jak bym chciał coś przegiętego zrobić to bym nawalił kawy i maruderów na koniach... ale tego by mi nie dopuścili ale organizatorzy WI stwierdzili że moja rozpa jest przepakowana :shock:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Mimo wszystko 2 infernale na turę to dość sporo. Zmień jednego maga lorda na innego boga i powinni Ci ją dopuścić.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Przemcio251 pisze: zreszta co nie jest klimaciarskiego w mojej rozpie :?: Warriorzy i Chooseni :?:
2 bramki co tura?

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Andrzej pisze:Mimo wszystko 2 infernale na turę to dość sporo.
oj tam oj tam!
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Holan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 182

Post autor: Holan »

Witam i jako oceniający rozpy chciałbym powiedzieć, że absolutnie nie mam zarzutów co do regimentów w twojej rozpie, a tylko do herosów, a w szczególności 2 magów lordów Tzentha, tak jak Ci napisałem w mailu.

Pozdrawiam
Holan

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Holan, mi tez odpisz na maila. :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Jako organizator i zarazem osoba która nie sprawdza tych rozp lecz mam tu coś do powiedzenia i moge troszke wytłumaczyć Holana z jego decyzji:

Tak jak napisał Shino - przegięciem w Twojej rozpie są dwie Bramki.

Zmień tego Lorda na jakiegoś wojownika i wtedy wyślij Holanowi.

Z doświadczenia wiem co oznacza jedna bramka która wejdzie przeciwnikowi: jak żuca na hity to luz, ale jak losuje siłe to człowiek aż sie poci - żaden z Twoich przeciwników nie chciałby przeżywać tego dwukrotnie.

Dwie bramki - NIE
Jedna - możliwe że przejdzie, ale to Holan ocenia.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

Tniecie i tak mocno przeciętną armie, wg mnie to błąd, ale to Wasza decyzja... A bramka co turę? wchodzi w 3 turze (jak nie masz misscasta o ktorego o zgroza jakże łatwo przy 5 kościach) po czym na siłę rzucasz 3...

WoCh ma mocną armię więc mu chociaż tego nie odbierajcie.

ps zrób rozpiskę z 8 snajperkami na turę :)
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

sYsek pisze:Tniecie i tak mocno przeciętną armie, wg mnie to błąd, ale to Wasza decyzja... A bramka co turę? wchodzi w 3 turze (jak nie masz misscasta o ktorego o zgroza jakże łatwo przy 5 kościach) po czym na siłę rzucasz 3...
ps zrób rozpiskę z 8 snajperkami na turę :)
Chyba nigdy nie straciłeś przez bramke oddziału wartego 1xxx pkt.

Miscasty - przy pupecie to jeden wielki chuj.

Nie szukaj przegięć w armiach bo takich nie dopuszczamy - rsopy klimaciarskie to takie z którymi nie jedziesz wygrać turniej tylko pobawić sie figsami któych nie będziesz miał okazji więcej użyć.
Dlatego Holan Ci powiedział - Oddziały ok (bardzo klimatyczne i fajne), ale dwóch teczowców nie pasuje do klimatu.
Wez sobie 2 maga 4 levelu, ale innego wyznania chociaż.

Awatar użytkownika
Warzywko
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Warzywko »

Smiechu pisze:Jedna - możliwe że przejdzie, ale to Holan ocenia.
Oj łaskawcy ...

Smiechu pisze:Wez sobie 2 maga 4 levelu, ale innego wyznania chociaż.
No, ale żeby nawet w battlu mi wyznania narzucali. Czego jak czego, ale tego się nie spodziewałem [-X

Nie przesadzajmy 10% na wessanie oddziału to nie tak dużo :roll:
Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, o 00:08 przez Warzywko, łącznie zmieniany 2 razy.
Statystyka to dziwka.

ODPOWIEDZ