Zwolin - galeria HE - Dragoni WIP

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

ODPOWIEDZ
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Zwolin - galeria HE - Dragoni WIP

Post autor: Zwolin »

no więc postanowiłem wreszcie założyć galerię

pierwsze modele (batalion, bolec, smok) dostałem od dziadka (pół/pół) półtora roku temu bo w zeszłe wakacje - prawie 2 lata
początkowo podszedłem do malowania z entuzjazmem który jednak szybko wygasł właśnie ze względu na mój talent a raczej jego brak
potem była długa przerwa do kolejnych wakacji kiedy to zacząłem malować znowu bo dostałem DP - piękne modele i aż nie mogłem się doczekać kiedy je zobaczę pomalowane - no ale nie starczyło mi cierpliwości

do pracy znów wziąłem się ...
22.II.2010 roku czyli 30 dni temu, oczywiście były przerwy takie jak olimpiada z fizyki ale generalnie od tamtego dnia maluje co dwa dni z coraz lepszym skutkiem

dziś wreszcie zrobiłem sobie wodną paletę

będę prezentował modele od najstarszych - nie zobaczycie jednak ani SE ani SH bo jedni i drudzy byli mymi pierwszymi próbami pędzla a ze względu na to że fixy mi się nie podobają i nie są używane w bitwach nie mam już ani jednej kompletnej figurki a kleić mi się nie chce

zacznę od maga którego ostatnio nieco poprawiłem - dodałem lekkie cienie na szatach, reszta taka jak przed ponad pół roku

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

wiem że zdjęcia nie najlepsze ale zawsze to coś
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2010, o 21:24 przez Zwolin, łącznie zmieniany 2 razy.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Ogólnie słabo :? Popracuj nad dokładnością. Musisz też być bardziej odważny rozjaśniając; widać tylko okazjonalnie jakieś rozjaśnienia. w oczy rzuca się też monotonia tego figsa: za dużo niebieskiego, przydałby się jakiś kolor na przełamanie, może tradycyjny biały?
Dużo pracy przed tobą, ale najważniejsze żebyś się nie zniechęcał i dużo ćwiczył :wink:
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

figurka jest sprzed 8 miechów
a nie starałem się przy rozjaśnianiu to fakt

następni idą SM
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

a ja w ramach protestu nic nie napisze. Ludziska... wklejajcie fotki a nie linki :?
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

ale mi się nie chce zrobić tak by wyskakiwało zdjęcie
wklej kod
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Rakso_The_Slayer pisze:a ja w ramach protestu nic nie napisze. Ludziska... wklejajcie fotki a nie linki :?
I tak dobrze że linki są bezpośrednio do fotek a nie do stron z hosta na którym najpierw wyskakuje setka wk@%$&*$!#$h reklam a dopiero gdzieś tam w tle jest fotka z figurką :)

P.S.: @zwolin

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 24 mar 2010, o 22:53 przez Arbiter Elegancji, łącznie zmieniany 1 raz.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Niko
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Warszawa, Yelonki "GAMONIE"

Post autor: Niko »

Rakso_The_Slayer pisze:a ja w ramach protestu nic nie napisze. Ludziska... wklejajcie fotki a nie linki :?
+1

Awatar użytkownika
wiadrowod
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Kutno

Post autor: wiadrowod »

powiem tak ....
słabo :?
ale zamysł mi sie podoba chociaż już powoli zaczyna mnie nerwić ze 99% pedoelfów jest blue :?
postaraj sie malować staranniej - nie spiesz sie bo to psuje efekt :?
paleta użyta do fixy jest dosyć uboga dokup kilka kolorów i nie maluj na siłe !
lepiej pomalować za 2 miechy jak uzbierasz palete a puki co grać możesz spodkładowanymi ( mały klimat ale zawsze to coś )
postaraj sie wyrobić sobie nawyk czystości i dokładności w malowaniu - figurka może być prosto bez szłu pomalowana ale kiedy jest pomalowana prosto nawet 5 kolorami i dokładnie wygląda 100 razy lepiej niż zapaćkana niedokładnym mazaniem 20 kolorów.
pozdrawiam i pracuj pracuj

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

wszystko edytowane
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
jamakot
Wodzirej
Posty: 688
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jamakot »

kiepsko ,ale licze że następne będą lepwze :wink:
]arrrr

Awatar użytkownika
bem
Kradziej
Posty: 974

Post autor: bem »

To ja może pominę już kwestię niebieskiego, skoro został już poruszony. Najbardziej w oczy rzucają się metaliki, które zostały po chamsku pomalowane na paskudny żółto-złoty. Don't! Domieszaj trochę innych kolorów do tej farby i może troszku drybrushuj? Technika tak łatwa, że mój chłopak pomalował nią całą swoją armię :mrgreen: , ale do metalików się nadaje.
Es ist wirklich phantastisch. Es ist wirklich ehrlich phantastisch. Es ist so phantastisch phantastich, ich glaube, ich würde es gerne klauen.

Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Mortipher »

niebieski jest ok choc bardzo oklepany i choc sam malujac he staram sie jak moge unikac tego schematu barw ( mają go tylko SM i magowie) to uważam że najlepiej on pasuje do tej rasy. To troche tak jakby nudzic sie zielonym kolorem lesnych elfów. ale to moja subiektywna ocena. Co do reszty pytaj i maluj inaczej nie da sie tego nauczyc.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Doradze Ci cos - maluj na razie figurki bez prob cieniowania. Po prostu nakladaj jeden kolor tak, zeby warstwa nie byla za gruba i zeby nie wyjezdzal poza miejsca w ktorym powinien byc - jak dojdziesz do tego poziomu , dam Ci kolejna rade co powinienes robic - poki co jest srednio, a bez dokladnosci nakladania "podkladow" i ich odpowiedniej grubosci to dalej nie ruszysz, bo jakby to powiedziec baza. Duzo poczatkujacych malarzy zaczyna niewlasciwie , bo od razu cieniowac chce, a nie umie nawet dokladnie jednym kolorem konkretnych elementow pokryc, a biore sie nieudolne malowanie i wychodzi wielka....

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

ziemko dobrze prawi, skup sie najepierw na nakladaniu bazowego koloru czyli malowac dany element na na dany kolor.
rob to spokojnie i starannie bo w malowaniu cierpliwosc jest najwazniejsza ;) farbke sobie rozwadniaj na jakiejs palecie (plyta cd na poczatek swietnie sie nadaje) i nie martw sie ze czarny przebija, pamietaj lepiej pomalwac cos 3 razy niz raz, gruba warstwa farby bo to juz z automatu psuje efekt.
Jak nauczysz sie dobrze nakladac bazowy kolor to i te figurki beda praktycznie gotowe do dalszych bardziej juz zaawansowanych technik :)
ObrazekObrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

czytam te wasze komentarze i płakać mi się chce
czy nikt tu nie czyta ze zrozumieniem ?

mogłem pozostawić was w błędzie i pokazać PG którego pomalowałem tydzień temu i zaraz wszyscy by się zastanawiali jak ja nagle się tego nauczyłem ;)
kolejne fotki dzisiaj - 2 bolty z obsługą - bolty to moje dzieła (2 i 1,5 roku temu) a załoga jedna malowana prze siostrę jedna przeze mnie (moją kończę dzisiaj)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

TO jezeli teraz juz tak Pro malujesz to po cholere nam jakies brzydkie starocie pokazujesz...
Czlowiek z dobrego serca chce doradzic, co mozna poprawic i tak to sie konczy...

Awatar użytkownika
czerech
Wałkarz
Posty: 74
Lokalizacja: Grodzism Maz.

Post autor: czerech »

nie martw sie Ziemko :)

ja sobie wziąłem do serca Twoją rade i tak mam zamiar zacząć malować, jeżeli pozwolisz jak naucze się porządnie nakładać farbę to odezwę się do Ciebie po następne rady :)

pozdrawiam czerech

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

Ziemko pisze:TO jezeli teraz juz tak Pro malujesz to po cholere nam jakies brzydkie starocie pokazujesz...
Czlowiek z dobrego serca chce doradzic, co mozna poprawic i tak to sie konczy...
widzisz trzeba jednak byc wrednym wtedy przynajmniej uwazaja cie za hama a nie za debila :P
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

czerech pisze:nie martw sie Ziemko :)

ja sobie wziąłem do serca Twoją rade i tak mam zamiar zacząć malować, jeżeli pozwolisz jak naucze się porządnie nakładać farbę to odezwę się do Ciebie po następne rady :)

pozdrawiam czerech

Z wielka checia Ci wtedy pomoge, ciesze sie, ze chociaz na marne sie nie naprodukowalem.
Generalnie starannosc imho to podstawa do wyjscia w bardziej zaawansowane techniki.

Piszczala - cos w tym jest kurde.

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Zwolin pisze:czytam te wasze komentarze i płakać mi się chce
czy nikt tu nie czyta ze zrozumieniem ?

mogłem pozostawić was w błędzie i pokazać PG którego pomalowałem tydzień temu i zaraz wszyscy by się zastanawiali jak ja nagle się tego nauczyłem ;)
kolejne fotki dzisiaj - 2 bolty z obsługą - bolty to moje dzieła (2 i 1,5 roku temu) a załoga jedna malowana prze siostrę jedna przeze mnie (moją kończę dzisiaj)
To po co pokazujesz to gówno mistrzu?
Dawaj swoje pg, żeby nam szczęki opadły, a nie bolty sprzed pół roku

ODPOWIEDZ