Skaven 1000pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Twoja-Stara
"Nie jestem powergamerem"

Skaven 1000pkt

Post autor: Twoja-Stara »

Witam jeśli już było forum o podobnej treści przepraszam za założenie nowego i prosze o podanie linka do wyżej podanego!

No więc...Jestem początkujący chce zrobić dobrą uniwersalną rozpe na 1000pkt na turniej lub nie ...na początek wymyśliłem coś takiego :

Rozpa - Skaven 1000pkt

Bohaterzy
Kapłan Zarazy Cz.lv:2 , Kadzidło Zarazy Wierzchowiec: Piec Zarazy 300pkt
Spacz-Inżynier Cz.lv:2 , Spaczeniowy Pancerz ,S.S-Energi , S.Muszkiet 165pkt
J.Podstawowe
30Slaves Tarcze ,Kapitan i Muzyk 81pkt
30Slaves Tarcze ,Kapitan i Muzyk 81pkt
J.Specialne
20 Mnichów 2 bronie ręczne i C.G oraz sztandar burzy 215pkt
J.Rzadkie
Doomwheel 150pkt
Powrót WE

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris

Post autor: krusk »

Primo: kapłan kostuje 301, a kadzidło na furmance średnie. Piecyk i tak gazuje.

Drugo: Inżynier jest magiem więc zbroja nielegalna (a nawet jeśli to się nie przyda)
Polecam rakietę i kondensator albo 2 zwoje rozproszenia. Muszkiet też wywal(lub daj pizdolet :P )

Trzecio:Slavy to mięso armatnie, więc tarcze wylatują. Za zaoszczędzone punkty powiększ mnichów do 25

Tyle ode mnie.

I jeszcze jedno: jaką strategię wykoncypowałeś?
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Marcins
Masakrator

Post autor: Marcins »

wiesz że dając censer priestowi on gazuje ze 15monka? i jakiś ward na niego konieczny

elektryk może mieć spaczeniowy pancerz jest to wyraźnie napisane w booku,tylko po co? strata punktów...
na elektryka dajesz rakiete+kondeser a na priesta scrying stone i scrola
slejwy to mięso daj 2x21 z tarczami
mało mnichów
ja bym podarował sobie coś np koło i dał censerów :wink:
tyle ode mnie

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz

Post autor: Hobbit »