WoCH 2350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
olszar
Plewa
Posty: 9

WoCH 2350

Post autor: olszar »

Witam co sądzicie o tej rozpisce ??

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 385 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4
Armour of Morrslieb [35]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]

1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 206 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Golden Eye of Tzeentch [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

6 Chaos Knights of Slaanesh @ 305 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]

6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

6 Chaos Knights of Slaanesh @ 260 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician

6 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

12 Chaos Warriors of Nurgle @ 234 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Great Weapon; Chaos Armour

10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 64 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician

1 Hellcannon @ 205 Pts

3 Hellcannon Crew @ [0] Pts
Heavy Armour

1 Cannon @ 85 Pts

3 Cannon Crew @ [0] Pts

Casting Pool: 13

Dispel Pool: 7

Models in Army: 64


Total Army Cost: 2353

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

obrób rozpę
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Masz 13 PD, więc przekraczasz limit, no chyba, że rozpa nie jest pod BP. 12 Warriorów? Po co? Masz dwie jazdy, więc Warriorzy średnio się przydadzą, czy. nie nadążą za resztą i będą średnim wsparciem. Zamień ich na kolejną jazdę, Dogry lub Ogry i będzie git. No i najważniejsze to działo psuje wszystko, ale to moje zdanie.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Nie sluchaj solidera. Musi byc piechota do trzymania magow. Tylko daj im slanesha.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Rince pisze:Nie sluchaj solidera. Musi byc piechota do trzymania magow. Tylko daj im slanesha.
Do tego można spokojnie wykorzystać maruderów, tylko trza zwiększyć odrobinę ich liczebność. Piechota świetnie się spisuje w większej ilości, wiem, bo testowałem piechotny WoCh. Zrobisz jak uważasz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

no niestety masz za duzo PD na BP.
Ja bym to widział tak:
- wywalenie Golden Eye of Tzeentch z małego maga
- zamiana Armour of Morrslieb na Golden Eye of Tzeentch na lordzie
- zamiana marka z Nurgla na Tzeentch na małym magu
- wywalenie ostateniego maga bez marka, za niego wchodzi dyskowiec BSB tzeentcha z SoM i ES
- zamiana marka z nurgla na slaanesha na warriorach

wychodzi Ci klimatyczna rozpa na slaaneshu i tzeentchu ;)

Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Falubaz
Posty: 1346
Lokalizacja: In Stahlgewittern

Post autor: Zaklinacz Kostek »

Jeśli chcesz grać na oporowej magii, koniecznie weź Infernal Puppeta. :P
Lest we forget:
Obrazek

ODPOWIEDZ