HE + WE = WI
HE + WE = WI
Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musician
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Great Eagle @ 50 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 5
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2149
High Elves Army
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Noble @ 218 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner [80]
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
6 Dragon Princes @ 225 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Ellyrion [15]
6 Dragon Princes @ 220 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
War Banner [20]
15 Phoenix Guard @ 320 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Keeper of the Flame @ [12] Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 63
Total Army Cost: 2148
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musician
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Great Eagle @ 50 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 5
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2149
High Elves Army
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Noble @ 218 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Battle Banner [80]
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
6 Dragon Princes @ 225 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Ellyrion [15]
6 Dragon Princes @ 220 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
War Banner [20]
15 Phoenix Guard @ 320 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Keeper of the Flame @ [12] Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 63
Total Army Cost: 2148
Ostatnio zmieniony 7 kwie 2010, o 20:00 przez Lenart, łącznie zmieniany 4 razy.
no tu się nie zgodzęLenart pisze: na pewno bohaterowie zostaną tacy jak ją są
jeśli już chcesz mieć tak złożonego lorda to lepiej daj mu AoL i halabardę
zyskasz za 6 punktów magiczne ataki na smoku
aczkolwiek ja i tak polecam Foe Bane i Leoc
wywal z niego tarczę bo nic nie daje
princeski z FCG to zły pomysł
daj ich 6 z banerem i EB i będzie już ok
może być ew. muzyk
daj fastom muzyka
jeden orzełek by się przydał
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
lepiej, dużo lepiej
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Skoro masz bsb w HE to zamiast WE bsb weź altera z z hoda i czapeczką.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
żeś skiepścił te HE potwornie
BoH może i na kartce wygląda spoko to na stole sprawdza się miernie
smok był fajniejszy ale skoro musisz mieć maga to daj mu SW,RoF i 2xDps
na jaką cholerę Ci tyle gwardii ?
może być spokojnie 12 z BoS i to tyle
możesz dać keepera z Skeinsliverem
dragoni są ok
zamienił bym bolta na orzełka
dziwna strasznie ta rozpa
masz mnóstwo lekkiego strzelania ale nie masz żadnych odginaczek
ja bym w ogóle inaczej zagrał ale...
BoH może i na kartce wygląda spoko to na stole sprawdza się miernie
smok był fajniejszy ale skoro musisz mieć maga to daj mu SW,RoF i 2xDps
na jaką cholerę Ci tyle gwardii ?
może być spokojnie 12 z BoS i to tyle
możesz dać keepera z Skeinsliverem
dragoni są ok
zamienił bym bolta na orzełka
dziwna strasznie ta rozpa
masz mnóstwo lekkiego strzelania ale nie masz żadnych odginaczek
ja bym w ogóle inaczej zagrał ale...
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
a 2 orly w We to nie odginaczki czy co? W sam raz na jakieś uber kloce czy coś.
Ogólnie to fajnie to wygląda, moze dać radę, ale BSB w WE zupelnie niepotrzebny, a alter to kolejna kontra, dużo lepszy wybór.
Ogólnie to fajnie to wygląda, moze dać radę, ale BSB w WE zupelnie niepotrzebny, a alter to kolejna kontra, dużo lepszy wybór.
też jakoś nie widzę tego BoH - sprawia że mag WE jest tylko caddym bo HElfickiemu będzie wchodziło na IFkach a WE będzie dispellowany na standardowej antymagii. Lepiej dać go w tym drugim standrowym wystawieniu i jechać na masie zaklęć albo darować sobie lorda maga w WE i wziąć lorda do walki.
fajne rozpiski. BoH na WI zazwyczaj daje radę.
mnie tylko martwi ta liczba łuczników - nie boicie się ze zabraknie wam miejsca na stole na rozstawienie 4 RBT i 70 łuczników.. a przed nimi pewnie gdzieś będą musiały te kawalerie jeszcze biegać.
mnie tylko martwi ta liczba łuczników - nie boicie się ze zabraknie wam miejsca na stole na rozstawienie 4 RBT i 70 łuczników.. a przed nimi pewnie gdzieś będą musiały te kawalerie jeszcze biegać.
nie to że jej nie lubię tylko nie ma żadnego innego zastosowania w tej grze niż umieranie za magówAndrzej pisze:Zwolin, co Ty tak nie lubisz tej gwardii? 15 to faktycznie za dużo, ale 12-10 jest w porządku.
a jak masz ich 11 - tylu ostatnio wystawiłem to możesz spokojnie przyjąć na klatę 12 nabitych ran (połowa wywardowana) nim zacznie coś zagrażać magom
BoH to jest dobry na singlowego maga bo tak to reszta nic nie robi
znacznie lepsze jest złożenie które proponowałem wcześniej
na dużym magu WE możesz np. dać bestie i wrogi smok sobie stoi obrywając powiedzmy .... 2 bolty i 40 strzał
przy takiej liczbie łuków nie masz problemu z lżejszymi jednostkami więc fasty ci nie straszne
a tak a propo to WE dają lasek ?
jak trafi ci się kiepski teren bez lasków/górek/domków to jesteś zgubiony
a no i Alter to imo must have
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
kiedy jest to WI ?
i gdzie bo mi się szukać nie chce
jak termin by mi pasował to może bym się wybrał z Tobą ;P
tylko wtedy HE bez BoH mają być
i gdzie bo mi się szukać nie chce
jak termin by mi pasował to może bym się wybrał z Tobą ;P
tylko wtedy HE bez BoH mają być
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
a jesteś zainteresowany ?
jeszcze sprawdzę czy mi pasuje bo mam egzaminy gimnazjalne jakoś w tamtym czasie
a... to jest weekend przed egzaminem - egzaminy są wt-cz
może być
jak chcesz do soboty dam ostateczną odpowiedź
jeszcze sprawdzę czy mi pasuje bo mam egzaminy gimnazjalne jakoś w tamtym czasie
a... to jest weekend przed egzaminem - egzaminy są wt-cz
może być
jak chcesz do soboty dam ostateczną odpowiedź
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą