Przedmioty zabierające ataki
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Przedmioty zabierające ataki
No właśnie mam pytanie odnośnie np. do blademaster i cursed shield of mousillon
teraz opisy tych przedmiotów:
blademaster (to jest bloodline power w BD) - one model in BTB loses 1 attack. Vampire may choose which model & which attack. - to jest skrócony opis z army buildera, ale zgodny z interpretacją army booka
Cursed shield of the mousillon - one model in base contact (bearer's choice) loses 1 attack. All bretonnian knights and characters hate the model carrying the shield.
a teraz moje pytania:
- czy mogę np wyeliminować magiczny atak typu "warrior fammilar" czyli 1 autohit S5 na pocz. hth
- czy jeśli w tym shieldzi'e jest że charakter ma hate na mój model noszący shield, to czy jak bede jeździł na stworku np winged nightmarze to czy charakter przeciwnika też będzie miał na potwora hate'a?
Bo potwór z jeźdźcem tworzą 1 model ale potwór nie nosi shield a w opisie jest "the model carrying the shield" więc nie wiem jak to zrozumieć
- czy moge tym wyeliminować impacty?
- czy te -1 atak za shield i -1 atak za power sumują się?
to by było na tyle. Z góry dziękuje za wyjaśnienia
teraz opisy tych przedmiotów:
blademaster (to jest bloodline power w BD) - one model in BTB loses 1 attack. Vampire may choose which model & which attack. - to jest skrócony opis z army buildera, ale zgodny z interpretacją army booka
Cursed shield of the mousillon - one model in base contact (bearer's choice) loses 1 attack. All bretonnian knights and characters hate the model carrying the shield.
a teraz moje pytania:
- czy mogę np wyeliminować magiczny atak typu "warrior fammilar" czyli 1 autohit S5 na pocz. hth
- czy jeśli w tym shieldzi'e jest że charakter ma hate na mój model noszący shield, to czy jak bede jeździł na stworku np winged nightmarze to czy charakter przeciwnika też będzie miał na potwora hate'a?
Bo potwór z jeźdźcem tworzą 1 model ale potwór nie nosi shield a w opisie jest "the model carrying the shield" więc nie wiem jak to zrozumieć
- czy moge tym wyeliminować impacty?
- czy te -1 atak za shield i -1 atak za power sumują się?
to by było na tyle. Z góry dziękuje za wyjaśnienia
mozesz skasowac atak warrior familiara
hate jest tylko na tego kto nosi zbroje-ma ja wapierz a nie smok/koszmar
jedyny sposob na wyeliminowanie impactow jest wyeliminowac rydwan nim zaszarzuje
impactow nie skasujesz za to mozesz odebrac ataki zalodze/konikom
bonusy sie kumuluja-chyba ze przy opisie tych przedmiotow w ksiazce pisze inaczej
ps.ja bym tam nie kombinowal z takimi bajerami...BD ma byc zlozony na przerabywanie sie przez wroga
hate jest tylko na tego kto nosi zbroje-ma ja wapierz a nie smok/koszmar
jedyny sposob na wyeliminowanie impactow jest wyeliminowac rydwan nim zaszarzuje

impactow nie skasujesz za to mozesz odebrac ataki zalodze/konikom
bonusy sie kumuluja-chyba ze przy opisie tych przedmiotow w ksiazce pisze inaczej
ps.ja bym tam nie kombinowal z takimi bajerami...BD ma byc zlozony na przerabywanie sie przez wroga

Co do auto hita to nie jestem taki pewien bo to nie jest atak sam w sobie tylko automatyczne trafienie.. Cos co dziala podobnie jak rydwan- on nie ma d6 atakow tylko juz wymierzone trafienia. Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi ale ja bym ro tozpatrywal troche inaczej. Owszem moge sie mylic - dla nie atak i autohit to troche inne rzeczy.
Co do kumulowania sie to tez sprawe mozna rozpatrzyc troche inaczej. Traci jeden atak ale za kazy przedmiot wybierasz jaki. SAdze ze moze tracic jeden z tego i jeden z tego.
Oczywiscie ewny nie jestem co do kumulacji ale do hitow to raczej tak.
Co do kumulowania sie to tez sprawe mozna rozpatrzyc troche inaczej. Traci jeden atak ale za kazy przedmiot wybierasz jaki. SAdze ze moze tracic jeden z tego i jeden z tego.
Oczywiscie ewny nie jestem co do kumulacji ale do hitow to raczej tak.
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
rzekłym że warior familiara, ani nic co nie jest uwzględnione w statystyce "ataki" nie może być zabrane - z tego prostego powodu że w obu zabawkach pisze "attacks". Zaś warior familiar to nie +1 atak z s5 i ASF, tylko przedmiot który: wypłaca 1 hita z s5 przed walką. A to zasadnicza różnica. 

IMO jest jak szafa@poznan mowi.
A jak to rozpatrywać u Tomb kinga z tym destroyer of eternieties co wypłaca 2 hity dla każdego w BTB (przy tym opisie przedmiotu jest napisane special attack)TruePunk pisze:IMO jest jak szafa@poznan mowi.
ogólnie dąże do tego czy można zabrać tym magiczne ataki.
No myślę że np w imperium ta broń co zamienia ataki na 1 atak S10 D6 wounds to moge zabrac

@ szafa
ok może i przy warrior fammilarze nie pisze dosłownie że jest to atak no ale w domysle hit można zaliczyć jako atak
dokladnie jesr napisane, ze mozna poswiecic/zamienic ataki (nie pamietam dokladnego uzycia slow) na dwa outohityDrwal pisze:A jak to rozpatrywać u Tomb kinga z tym destroyer of eternieties co wypłaca 2 hity dla każdego w BTB (przy tym opisie przedmiotu jest napisane special attack)TruePunk pisze:IMO jest jak szafa@poznan mowi.
